Tim' Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Neman Grodno lijkt me een te halen obstakel, maar daarna kan het nog wel eens lastiger worden tegen Osasuna. De voorbereiding is in elk geval prima afgesloten met een mooie zege op een Primera División-club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Graag weer een vaste tag! Heel leuke originele insteek van dit verhaal. Ga zo verder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaagerWil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Tim'. @De Raam, @Kyrill, @Marius, @delichris, @KayDeManaager, @MNie en @Satioz! Met Osasuna als tegenstander ben ik inderdaad totaal niet blij maar het is niet anders. Er waren natuurlijk veel makkelijkere lotingen denkbaar. Maar goed dan moet ik überhaupt eerst de Wit-Russen van Neman Grodno maar verslaan. Dat is het belangrijkste van de update van vandaag. Daarnaast start ook de eredivisie dus weten we hoe we er echt voor staan. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Benieuwd wat je tegen Osasuna kunt, de eerste wedstrijd ging toch vrij stroef tegen de Wit-Russen en de return ging ook niet geheel soepeltjes als ik dat zo lees. Daarintegen wel goed begonnen aan de Eredivisie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Gaat lekker hoor met AZ. Nu wel een pittige tegenstander in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Nationaal geen vuiltje aan de lucht. Europees verwacht je natuurlijk niet zo veel tegendoelpunten van een tegenstander van dat formaat. Maar tegen Osasuna begin je natuurlijk terug vanaf een wit blad. Zeer vroeg in het seizoen wel al meteen twee cruciale duels die het verdere verloop mee zullen bepalen. Na de halve finales vorig jaar denk ik dat ze in Alkmaar toch niet rekenen op een jaar zonder Europa, al is dat met deze tegenstander van formaat zeker niet uit te sluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Goede start hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Wat een bizarre uitslag heb je in Freiburg neergezet, altijd leuk om zulke potjes te spelen. Nationaal een prima start, dus alle focus nu op Osasuna. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 degelijke start van het seizoen. In de eredivisie ongeslagen en ook Europees een ronde verder. Nu komt met Osasuna de echte test off-topic: tag mag blijven hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Tim'. @De Raam, @Marius, @delichris, @Djurovski, @dimihuyghe, @Tim Windt, @KayDeManaager, @Bogatyr en @Satioz! Europees was het allemaal niet ideaal maar zolang je doorgaat mag je niet klagen. Echt in gevaar ben ik nooit geweest maar als je van een 0-3 ruststand naar 3-4 gaat in minuut 55 is het niet prettig voor de gemoedsrust. Ondertussen is het mij gelukt om in de competitie zonder puntverlies te blijven dus daar ben ik wel heel blij mee. Vandaag is het tijd voor het tweeluik tegen Osasuna, zoals jullie al aangeven geen misselijke ploeg. Ik zou jullie dan ook niet langer in spanning laten, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Gaat erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Wauw, wat een heerlijke overwinning bij Osasuna. En dan ook nog eens foutloos in de competitie. Genk lijkt me de voornaamste concurrent in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Het gaat enorm goed in de competitie. Ga zo door! Ook een mooie loting met enkele leuke verplaatsingen in Europa. Met leuk bedoel ik dan vooral Breidablik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Dit gaat lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Voortvarende start zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 het blijft goed gaan, Europees overwinteren moet zeker lukken met deze poule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Dat ging toch een pak vlotter dan iedereen had verwacht in Europa denk ik! Zeer knappe uitzege in Spanje! De loting in Europa lijkt in ieder geval heel wat eenvoudiger nu. Wellicht zal je met Genk kunnen strijden om de eerste plek in de poule. Bijna geruisloos sluip je ondertussen ook nog eens naar de eerste plek in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 24 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Tim'. @Kyrill, @De Raam, @Marius, @delichris,@dimihuyghe, @Bogatyr, @Tim Windt, @KayDeManaager en @Satioz! De 0-4 bij Osasuna zag ik zelf ook niet aankomen en is ook enigszins geflatteerd. In mijn aantekeningen kan ik een Xg van 1,38-1,22 terugvinden voor de thuisploeg maar het grootste gedeelte van hun kansen kwam toen ik al een veilige voorsprong had. Desondanks is 4 goals uit zo weinig kansen natuurlijk wel een beetje mazzel. Maar goed, doorgaan is doorgaan en nu we de groepsfase bereikt hebben moet er wel wat mogelijk zijn in dit toernooi. Ondertussen gaat het in eigen land ook prima maar de echt lastige wedstrijden moeten natuurlijk nog komen. Ook vandaag staan er geen hoogvliegers tegenover ons maar met 4 wedstrijden in 1,5 week is het wel een zwaar schema. Of we hier zonder schade doorheen komen valt hieronder te lezen, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 De resultaten blijven goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Jammer van het gelijkspel tegen Heracles in de competitie. Maar niks ergs in de stand. In de Conference League had je misschien ook moeten winnen, maar goed dat kan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Blijft goed gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 de resultaten blijven goed maar niet schitterend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 In de competitie gaat het heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Europees werd je toch wel een beetje met de voetjes terug op de grond gezet. Van die Oekraïners zou je verwachten thuis wel te winnen. In de competitie lijkt 7/9 zeker prima in die tijdspanne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zo te lezen had je tegen Dnipro op meer mogen hopen. Maar de poulefase duurt nog vijf wedstrijden, dus genoeg kans om dit goed te maken. Goed om te lezen dat de talenten van Jong AZ het ook goed doen. Dat team moet je in de toekomst een hoop prima spelers opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten