Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Tim'. @De Raam, @Kyrill, @Marius, @delichris, @KayDeManaager, @MNie en @Satioz! Met Osasuna als tegenstander ben ik inderdaad totaal niet blij maar het is niet anders. Er waren natuurlijk veel makkelijkere lotingen denkbaar. Maar goed dan moet ik überhaupt eerst de Wit-Russen van Neman Grodno maar verslaan. Dat is het belangrijkste van de update van vandaag. Daarnaast start ook de eredivisie dus weten we hoe we er echt voor staan. Veel plezier!

004a.png.0832b8f43e429694c871e85e7ca386d1.png

004b.thumb.png.6d094f3cd33ba70728460d971a49d07f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nationaal geen vuiltje aan de lucht. Europees verwacht je natuurlijk niet zo veel tegendoelpunten van een tegenstander van dat formaat. Maar tegen Osasuna begin je natuurlijk terug vanaf een wit blad. Zeer vroeg in het seizoen wel al meteen twee cruciale duels die het verdere verloop mee zullen bepalen. Na de halve finales vorig jaar denk ik dat ze in Alkmaar toch niet rekenen op een jaar zonder Europa, al is dat met deze tegenstander van formaat zeker niet uit te sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Tim'. @De Raam, @Marius, @delichris, @Djurovski, @dimihuyghe, @Tim Windt, @KayDeManaager, @Bogatyr en @Satioz! Europees was het allemaal niet ideaal maar zolang je doorgaat mag je niet klagen. Echt in gevaar ben ik nooit geweest maar als je van een 0-3 ruststand naar 3-4 gaat in minuut 55 is het niet prettig voor de gemoedsrust. Ondertussen is het mij gelukt om in de competitie zonder puntverlies te blijven dus daar ben ik wel heel blij mee. Vandaag is het tijd voor het tweeluik tegen Osasuna, zoals jullie al aangeven geen misselijke ploeg. Ik zou jullie dan ook niet langer in spanning laten, veel plezier!

000.jpg.cdcff3170095ca9e90032f57b4d747cf.jpg

005a.png.b411d1273f37c4c59f73c03b9d584ac8.png

005b.thumb.png.ef04fa529643e6fb1a4948f735472b53.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ging toch een pak vlotter dan iedereen had verwacht in Europa denk ik! Zeer knappe uitzege in Spanje! De loting in Europa lijkt in ieder geval heel wat eenvoudiger nu. Wellicht zal je met Genk kunnen strijden om de eerste plek in de poule. Bijna geruisloos sluip je ondertussen ook nog eens naar de eerste plek in de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Tim'. @Kyrill, @De Raam, @Marius, @delichris,@dimihuyghe, @Bogatyr@Tim Windt, @KayDeManaager en @Satioz! De 0-4 bij Osasuna zag ik zelf ook niet aankomen en is ook enigszins geflatteerd. In mijn aantekeningen kan ik een Xg van 1,38-1,22 terugvinden voor de thuisploeg maar het grootste gedeelte van hun kansen kwam toen ik al een veilige voorsprong had. Desondanks is 4 goals uit zo weinig kansen natuurlijk wel een beetje mazzel. Maar goed, doorgaan is doorgaan en nu we de groepsfase bereikt hebben moet er wel wat mogelijk zijn in dit toernooi. Ondertussen gaat het in eigen land ook prima maar de echt lastige wedstrijden moeten natuurlijk nog komen. Ook vandaag staan er geen hoogvliegers tegenover ons maar met 4 wedstrijden in 1,5 week is het wel een zwaar schema. Of we hier zonder schade doorheen komen valt hieronder te lezen, veel plezier!

000.jpg.7a10d03b0c077ffa67c2965762056e50.jpg

006a.png.eca449169e83cee9f41c4ef062fa0f65.png

006b.thumb.png.ab91091cd42a23acc02b50dc9158c9ee.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen had je tegen Dnipro op meer mogen hopen. Maar de poulefase duurt nog vijf wedstrijden, dus genoeg kans om dit goed te maken. Goed om te lezen dat de talenten van Jong AZ het ook goed doen. Dat team moet je in de toekomst een hoop prima spelers opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites