Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Nu lekker met goed gevoel naar werk. Als je niet kan winnen van ze, dan iig gelijkspelen, en dat hebben we nu gedaan met City en United uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 @Rrrood @Thierryvane Even Real Madrid gaan verbouwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 9 minuten geleden zei Monty: @Rrrood @Thierryvane Even Real Madrid gaan verbouwen? Geen gezeik met Hamburg door de sollicitatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zojuist zei Rrrood: Geen gezeik met Hamburg door de sollicitatie? Nee Real Madrid vroeg om een gesprek en ja waarom ook niet het gesprek aan gaan. Heb nu carte blanche om te vragen wat ik wil bij Hamburg want ze willen me toch wel graag houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 36 minuten geleden zei Monty: @Rrrood @Thierryvane Even Real Madrid gaan verbouwen? Lijkt mij een aardige mol-actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 9 uur geleden zei ElPrincipito: Ik ga hem nog even finetunen komende wedstrijden en dan stuur ik hem je. Dat is prima, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 19 uur geleden zei MisterX: Je wilt niet weten wat voor knotsgekke wedstrijden ik had joh. Er zat ook gewoon een 5-1 winst, 0-3 voor uit bij die we nog bijna weg gaven in het laatste half uur. Dat soort taferelen Tegenstanders in voorronde waren: 1. Sheriff 2. Dinamo Tbilisi 3. Slovan Bratislave 4. HJK En dat leidt tot het volgende programma in de CL: Doelstelling wordt denk ik om niet laatste te worden Het wordt steeds meer bizar. Met nog 1 wedstrijd te gaan, is de kans best groot dat ik gewoon door ga naar de play-offs Bij een punt ben ik zeker. Bij verlies dan moeten meerdere teams in de onderste regionen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 uur geleden zei MisterX: Het wordt steeds meer bizar. Met nog 1 wedstrijd te gaan, is de kans best groot dat ik gewoon door ga naar de play-offs Bij een punt ben ik zeker. Bij verlies dan moeten meerdere teams in de onderste regionen winnen. Ik heb gewoon gewonnen tegen Lazio en ben daardoor zeker door naar de play-offs. En daarin mag ik nog eens 2x tegen Lazio Ondertussen: YES YES YES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 (bewerkt) Het liep niet op verplaatsing bij het Braziliaanse Gremio. De eerste helft kwamen we op een verdiende achterstand aan de rust. Wij speelden in een 4-4-2 en Gremio in een 4-3-3 met de punt naar achteren. Omdat zij een numeriek overwicht hadden op het middenveld tweakte ik mijn tactiek aan de rust door rechtse van mijn 2 Segundo Volantes op aanvallend te veranderen om zo hun defensieve middenvelder het lastiger te maken en het loonde. Diego Ochoa bedankte met twee doelpunten. 12 december 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei MisterX: Ondertussen: YES YES YES Juli 2025 valt dit jaar op 19 april: De titel is binnen, dus het bestuur neemt nu alvast de stap naar een profclub Ik krijg een salarisbudget van 25k per maand. En ik mag bijna 20 mln aan transfers gaan uitgeven 12 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Op 7-12-2023 om 16:22 zei Monty: Ik kijk ook zo af en toe, en kijk dan vooral of ze ooit de stap gaan maken. Heb het geld zelf vrijwel nooit nodig maar toch is het soms wel heel verleidelijk zeker in deze 3 gevallen snap ik je twijfel. Het wordt nu nog gekker: 17.85m voor Luts. Verkocht voor 77m, dus dat zou betekenen dat Chelsea m ooit moet verkopen voor 136.5m! Gaat dat ooit gebeuren voor dat geld of meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 9 minuten geleden zei MisterX: Het verhogen van het aantal stafleden is nogal een deceptie... Ja, ik mag nu een sportwetenschapper in dienst nemen, die ik eerst nog mocht, maar toch al vanaf het begin had. Dat is de hele verhoging. Daartegenover staat een daling van het aantal trainers en scouts, beide met 1. Overall is dat toch een daling... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 37 minuten geleden zei MisterX: Het verhogen van het aantal stafleden is nogal een deceptie... Ja, ik mag nu een sportwetenschapper in dienst nemen, die ik eerst nog mocht, maar toch al vanaf het begin had. Dat is de hele verhoging. Daartegenover staat een daling van het aantal trainers en scouts, beide met 1. Overall is dat toch een daling... Het is geen daling, als je je trainers en scouts al maximaal had. Stel dat je er 8 mocht en nu 7, hou je die 8 gewoon. Dan blijft het gelijk + die extra sportwetenschapper is toch netto +1 staflid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 2 minuten geleden zei Rrrood: Het is geen daling, als je je trainers en scouts al maximaal had. Stel dat je er 8 mocht en nu 7, hou je die 8 gewoon. Dan blijft het gelijk + die extra sportwetenschapper is toch netto +1 staflid Behalve als je nu natuurlijk je trainers wil upgraden. Ik mocht er 6, ik had er 6, maar mag er nu nog maar 5 hebben. Ik kan dus niet een trainer ontslaan en vervangen door een ander. Dan ga ik van 6 naar 5, en dan zit ik op het nieuwe maximum. En mag ik geen nieuwe aannamen. Iemand trouwens enig idee waarom ik bij contracten alleen maar 1-jarige contracten kan aanbieden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 6 minuten geleden zei MisterX: Behalve als je nu natuurlijk je trainers wil upgraden. Ik mocht er 6, ik had er 6, maar mag er nu nog maar 5 hebben. Ik kan dus niet een trainer ontslaan en vervangen door een ander. Dan ga ik van 6 naar 5, en dan zit ik op het nieuwe maximum. En mag ik geen nieuwe aannamen. Oh dat komt vanzelf goed hoor, vaak vrij snel al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 (bewerkt) Dus ik win 2x de dubbel en ik ben hoogstens favoriet personeel?! Geen eens een icoon of een legende? Sommige spelers zijn dat namelijk al wel... Eigenlijk wil ik een nieuw stadion laten bouwen, maar zou natuurlijk mooi zijn als die mijn naam gaat dragen. Maar volgens mij heb ik geen kans als ik geen legende ben, toch? Edit: meteen nadat ik dit post, krijg ik een bericht: Ik ben dus bang dat ik sowieso pech ga hebben en dat het zeker niet mijn naam gaat krijgen. 12 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ik dacht dat ik deze vraag had gesteld op dit forum, maar ga het toch nog eens vragen. Je kan bij de nieuwe FM24 toch je huidige save houden he? Lukt dat ook bij divisies die je erbij hebt gedownload? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 27 minuten geleden zei xanderoo: Ik dacht dat ik deze vraag had gesteld op dit forum, maar ga het toch nog eens vragen. Je kan bij de nieuwe FM24 toch je huidige save houden he? Lukt dat ook bij divisies die je erbij hebt gedownload? Je kunt je save vanuit FM23 inderdaad inlezen in FM24 en dan in FM24 doorspelen. Ook als het een aangepaste database is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zojuist zei MisterX: Je kunt je save vanuit FM23 inderdaad inlezen in FM24 en dan in FM24 doorspelen. Ook als het een aangepaste database is. En is er meer speelbaar in FM24, of moet je nog steeds databases downloaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei xanderoo: En is er meer speelbaar in FM24, of moet je nog steeds databases downloaden? Het werkt verder gewoon zoals je gewend bent met FM. Dit jaar is alleen Japan wel meteen speelbaar, daar heb je geen aangepaste database voor nodig. Maar wat ik daarvan begreep was de kwaliteit best slecht... Verder heeft een nieuwe FM natuurlijk weer nieuwe features, zoals ieder jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 8 uur geleden zei Monty: @Rrrood @Thierryvane Even Real Madrid gaan verbouwen? Ik zou het niet doen. La Liga is nog makkelijker dan Bundesliga, zkr voor jou. Je hebt ze dus verslagen in de CL finale, gefeliciteerd ❤️❤️🙏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Bij mij janken spelers meer in FM in mijn inbox/meetings dan dat ze janken op het veld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Competitie gaat erg lekker.. Europa daar in tegen heb ik niks te zoeken nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 11 uur geleden zei Rrrood: Het wordt nu nog gekker: 17.85m voor Luts. Verkocht voor 77m, dus dat zou betekenen dat Chelsea m ooit moet verkopen voor 136.5m! Gaat dat ooit gebeuren voor dat geld of meer? Nahhhhhhh, verwacht ik niet dus ik zou die clausule lekker verkopen. Zou te Kloese ook IRL doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Waarom loot ik altijd Lazio?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten