MisterX Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari (bewerkt) Victor San Marino zou toch de grote broer moeten zijn van alle clubs in de San Marinese competitie? Ze zijn in ieder geval de moederclub van San Marino Academy. Ik heb eens een oefenwedstrijd tegen ze gespeeld, waarbij ik me vooral focuste op het fit worden van spelers in het eerste: 13 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Op 12-1-2024 om 18:56 zei MisterX: Niet de meest gunstige loting... Sterkste ploegen uit pot 4 geloot. Ik had liever een Heerenveen of Ludogorets gehad, om maar een paar voorbeelden te geven dan Fiorentina en Fenerbahce. Ook pot 3 had beter gekund. Een Spaanse en Italiaanse ploeg toch vaak lastiger dan bijvoorbeeld Club Brugge, Anderlecht, Feyenoord, Salszburg, ... Pot 3 en 4 maken toch vaak het verschil hoe ver we komen. Pot 1 en pot 2 zijn eigenlijk altijd alleen maar sterke ploegen, dus dergelijke clubs uit dit potten waren wel te verwachten. Dit is na 7 wedstrijden de stand: Ik ben 1 van de 3 teams die zich na 7 wedstrijden al heeft geplaatst voor de 16e finale De nederlaag was tegen City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mannie510 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari even een tussen balans van mij ik ga niet zo snel door de competitie als jullie daarom duren mij updates wat langer,dit is de tussenstand tot 28 december 2026.moet nog aan de bak om kampioen te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Lang geleden dat ik deze in het rood heb gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 6 uur geleden zei Thomassje123: Lang geleden dat ik deze in het rood heb gezien Je kan hierdoor Europees voetbal mislopen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) 5 uur geleden zei Chiemel: Je kan hierdoor Europees voetbal mislopen toch? Volgens mij wel ja. Ik ben in januari trouwens vergeten om spelers op te komen uit San Marino om de clubs weer meer geld te geven. Als ik nu spelers koop (ergens in februari/maart), gaat dat qua FFP-regels dan af van het huidige seizoen (omdat nu de deal rond is) of volgend seizoen (omdat de spelers pas in juni komen als de transfermarkt weer open gaat). Op dit moment zit ik op +194 mln. volgens FFP-regels... Dus ik heb dit jaar best nog wat ruimte richting de andere clubs in San Marino om weg te geven Mijn staf is trouwens recent best geëxplodeerd qua omvang: 14 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Ik heb ze eenmalig een bedrag gegeven en de rest zelf hun boontjes laten doppen totdat de TV gelden om de hoek kwamen kijken. Dus vond dat wel best Nu heeft de eerste club al een speler gehaald boven de 10 miljoen. Alleen de San Marino Academy blijft bij mij hopeloos. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Hebben zelf 200 miljoen op de bank staan waar ze niks mee kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 29 minuten geleden zei sennid: Ik heb ze eenmalig een bedrag gegeven en de rest zelf hun boontjes laten doppen totdat de TV gelden om de hoek kwamen kijken. Dus vond dat wel best Nu heeft de eerste club al een speler gehaald boven de 10 miljoen. ik moet iets met mijn geld. Het zou zomaar kunnen dat mijn balans dit jaar op meer dan 300 mln. uit gaat komen. Dat moet ik toch op een manier uitgeven? 30 minuten geleden zei sennid: Alleen de San Marino Academy blijft bij mij hopeloos. Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Hebben zelf 200 miljoen op de bank staan waar ze niks mee kunnen. Dat was wel te verwachten. Ik heb daarom hun max 23 jaar instelling of wat het precies was weggehaald. Dan functioneren ze als een normaal team. En een tijdje gingen ze zelfs Europa in, al vallen ze de laatste jaren net buiten de boot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 6 uur geleden zei Chiemel: Je kan hierdoor Europees voetbal mislopen toch? Jazeker, maar ik sta nu nog wel €166 miljoen in het wit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 uur geleden zei MisterX: Ik ben in januari trouwens vergeten om spelers op te komen uit San Marino om de clubs weer meer geld te geven. Als ik nu spelers koop (ergens in februari/maart), gaat dat qua FFP-regels dan af van het huidige seizoen (omdat nu de deal rond is) of volgend seizoen (omdat de spelers pas in juni komen als de transfermarkt weer open gaat). Op dit moment zit ik op +194 mln. volgens FFP-regels... Dus ik heb dit jaar best nog wat ruimte richting de andere clubs in San Marino om weg te geven Blijkbaar wordt dit bedrag dus pas verrekend als de transfer daadwerkelijk plaats vindt. Ik heb alle clubs 7,5 mln. gegeven, maar het staat nog op mijn balans, en nog niet bij die van hun. Huidige FFP-waarde is ook nog niet aangepast. Die 112,5 mln. uitgave aan het begin van het volgende seizoen gaat nog leuk worden voor de FFP regels. Kan ik trouwens ergens een uitsplitsing vinden van de FFP-waardes? Hoe deze tot stand zijn gekomen etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Seizoen 53: Knock-out fase Folgore 2e worden in de groep werd keihard afgestraft. We moeten spelen tegen United, de nummer 1 op de club coëfficiëntenlijst. Ik wil er nu echt niet zo vroeg al uit, we zijn net zo lekker bezig als land zijnde. In eigen huis moeten we direct de toon zetten. We winnen de thuiswedstrijd maar wel nipt. Echter was de overwinning wel verdiend. Je kunt je wel afvragen of 1-0 wel genoeg is. In Engeland waren we gelijkwaardig aan elkaar. De wedstrijd kon alle kanten op. Beide teams creëren kansen maar United is de club die op voorsprong komt. 1-1 over 2 wedstrijden was terecht geweest maar zo eindigde het niet. United maakte in de 82e minuut 2-0 en we leken uitgeschakeld. Maar we kwamen terug in de 87e minuut en we sleepten er een verlenging uit. In die verlenging hadden wij de langste adem. We waren veel beter en namen de wedstrijd in handen. We kwamen op 2-2 en de tegenstander was geknakt. Via een penalty maken we het definitief af. En tot slot zetten we in de 120e minuut United nog even en hak door met maar liefst 2-4 te winnen Faetano Faetano heeft het niet getroffen in de Conference League, ze moeten spelen tegen Sevilla. Dat was te merken want er werd 2 keer verloren. Als eerste al met 1-3 in eigen huis en daarmee was het meteen al een gedane zaak. Ook in Spanje kon Faetano niet stunten Tre Penne Tre Penne kreeg in de 1e knock-outfase nog een bye en daarna moesten ze spelen tegen Arsenal. In de Europa League kun je nou eenmaal dit soort ploegen tegen komen. Tre Penne verrast iedereen door met 0-1 te winnen in Engeland. Gaan ze dan het grote Arsenal uitschakelen? Tre Penne verdiende de overwinning absoluut niet en Arsenal verslikte zich geen tweede keer in Tre Penne. In San Marino was Arsenal ook veel beter en ze maakten geen fout. Ze maakten gehakt van onze landgenoten en het werd maar liefst 0-3 Ajax won van Bayern, Duitsland is OUT!! Wij zijn door en misschien kunnen we Duitsland zelfs voorbij dit seizoen. Vitesse verloor zoals verwacht ruim van Manchester City. Portugal gaat weg lopen van ons. 3 van de 5 clubs door En Portugal dendert door, 2 clubs gaan naar de kwartfinale. Wij zijn iedereen kwijt en wij zijn als enige over. We moeten proberen om zo ver mogelijk te komen en de San Marinese eer hoog te houden Coëfficiënten Zo is niet ineens Portugal maar Duitsland het land waar we naar moeten kijken. Duitsland is volledig uitgeschakeld en het verschil is klein. Sterker nog, 2 keer winnen in de kwartfinale en we zijn de Duitsers al voorbij. In de kwartfinale gaan wij spelen tegen Ajax! Dat is een hele mooie loting want we kunnen onze directe concurrent een enorme tik uitdelen. Feyenoord moet spelen tegen Sevilla dus het is best aannemelijk dat die ook uitgeschakeld gaan worden. Portugal is inmiddels te ver weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari De volgende Europese prijs is binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mannie510 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari ik heb wel 3 lekkere talenten aangetrokken!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 19 uur geleden zei Thomassje123: Lang geleden dat ik deze in het rood heb gezien Ik maak me geen zorgen, we maken genoeg geld met uitgaande transfers als het echt nodig is Sta nu op +104 miljoen dus als ik geen gekke dingen doe op de transfermarkt moet het goed komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Het nieuwe seizoen is hier goed begonnen: En zelfs nu sta ik volgens de FFP regels nog in de plus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Komt dit door salarissen of waarom maken jullie zoveel verlies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) 5 minuten geleden zei Chiemel: Komt dit door salarissen of waarom maken jullie zoveel verlies? Ik heb net bij iedere club in San Marino een nutteloze speler voor 7,5 mln. gekocht Ik dacht alleen dat die betaling in het vorige seizoen zou vallen, omdat de deals al in februari rond waren. Ik had daarom verwacht vorig seizoen op een verlies van 3 miljoen uit te komen. Maar de game maakt daar nu een winst van 110 miljoen van en laat mij dit jaar starten met een verlies van 113 miljoen Edit: De eerste van de 15 spelers heeft na 2 dagen onze club verlaten. Mooie kapitaalvernietiging zo 14 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 18 minuten geleden zei Chiemel: Komt dit door salarissen of waarom maken jullie zoveel verlies? Grote transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Na afgelopen jaren was ik helemaal vergeten dat we weer vroeger instromen. Dat bied ons de kans om onze positie te verdedigen, want ons beste jaar valt uit het 5-jaars gemiddelde. Want nee - het seizoen met CL winst leverde geen eens veel punten op... Dit zijn de huidige cijfers. Onderstreept is het jaar van de CL winst. Toen speelde we echter met 5 clubs in Europa, waardoor punten door 5 gingen... Tre Penne, Faetano en La Fiorita gaan ook Europa in. Voor laatst genoemde is dat een eerste keer in deze game... Hopelijk stellen deze clubs niet teleur... 3 uur geleden zei MisterX: De volgende Europese prijs is binnen Dit was trouwens niet mijn eerste elftal, maar mijn jeugdteam won de Jeugd-versie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Ijsland seizoen 2028-2029 Prottur Wederom zien we dit jaar een club die we nog niet eerder gezien hebben. Die leggen het ook wederom direct af tegen Maribor, dus hier geen punten. Breidablik De club waar ik tot nu toe het meeste vertrouwen in heb. Dat vertrouwen beschamen ze want ze liggen er ook direct uit. Keflavik Mogen het dit jaar in de Europa League laten zien. Dat gaat ze best oke af, op het nippertje vliegen ze er daar uit. Uiteindelijk weten ze hierna een ronde te overleven, maar blijft de PO rondes weer een eindstation. Vikingur Hoe doen wij het dan? Best goed, voor ons doen. We winnen een wedstrijd, spelen knap gelijk tegen Gala. Hiermee pakken we 4 punten en daarmee zijn we ditmaal niet de onderste club in de groepsfase. Wel is het natuurlijk niet genoeg voor een volgende ronde, maar wel voor wat extra miljoenen. We lopen nog steeds tegen restricties aan: Ik moet gewoon een bepaald aantal jeugdspelers in de ploeg hebben. Ik kon weer wat pareltjes uit Zuid-Amerika ophalen, maar dit hield in dat ik op andere posities weer moest snijden. Het is nog niet ideaal, laten we maar stellen. Het is hopen dat we binnen de kortste keren spelers op hun 17e binnen kunnen halen qua reputatie, dan zouden ze na een jaar of 3 als eigen jeugd gaan gelden, conform de competitie regels. Wel kwamen onderstaande jongens binnen dit jaar: Dan nog de lijst: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Berrio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Verliezen van een Sloveense club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari IJslandse clubs hebben het wel lastig, want met hoeveel gaan we Breidablik verslaan over 2 wedstrijden?! Ik denk dat we toch al snel naar een verschil van 10 gaan. Minstens 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari (bewerkt) Zoals verwacht wel weer de CL behaald: Ik zie voldoende kansen om 'gewoon' weer te overwinteren. En daarnaast nog een paar nieuwtjes: Tre Penne mag weer eens groepsfase Conference League spelen. Dit keer niet vanuit een EL voorronde ticket waarbij ze bijna niets konden verpesten, maar vanuit een vroege voorronde. Na uit de EL gekickt te zijn, hebben ze op eigen kracht 3 rondes in de voorronde Conference League gewonnen. En dit is hun programma: Op United (en Cadiz) na moeten ze toch wel in staat zijn om enkele punten te pakken, hoop ik... FC Eindhoven werd vorig jaar als promovendus 5e met een achterstand van 42 punten op de kampioen. De andere drie komen uit kleine competities. Maar ja, bij clubs uit San Marino weet je het nooit natuurlijk. Oh ja, en de eerste paar clubs krijgen 1 ster reputatie ipv een halve ster. Dus er is progressie! Edit: Nog een leuk weetje: We hebben onze eerste intercontinentale prijs ook al binnen Spoiler 15 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 16 uur geleden zei ReneLeBlanc: Berrio Zieke spits he. Ik moest echt andere spelers voor spotprijzen de deur uit doen om ruimte te maken voor hem. Wat een eindbaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten