Chiemel Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Ah! Nee, die heb ik ook nog niet geprobeerd. Interessant! Wel dezelfde vraag als Bas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 2 uur geleden zei Mordurette: Een nutteloze speler kopen van een competitiegenoot en dan drie spelers aanbieden als ruil om te mogen huren. Zullen ze nooit nee op zeggen (vermoedelijk ook gratis huren) maar daarmee maak je die ploeg in één klap een stuk sterker. In mijn ervaring zeggen de spelers alsnog ook wel nee in sommige gevallen. Het is een leuk trucje dat kan werken maar verre van 100% garantie op succes. 1 uur geleden zei bas huijsmans: Hoe gaat dat in zijn werk als 1 van de 3 spelers besluit om niet voor die club te willen spelen? Gaat dan de hele deal niet door of vertrekken er dan 2 spelers op huurbasis ipv 1? Dan klapt de hele deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli (bewerkt) Citaat Een nutteloze speler kopen van een competitiegenoot en dan drie spelers aanbieden als ruil om te mogen huren. Zullen ze nooit nee op zeggen (vermoedelijk ook gratis huren) maar daarmee maak je die ploeg in één klap een stuk sterker. Speler staat op de transferlijst, daarom zeggen ze 95% van de keren ja. Als een speler niet op de transferlijst staat is de kans groter dat ze nee zeggen (maar proberen kan altijd). Speler bepaalt of hij gaat of niet Citaat Hoe gaat dat in zijn werk als 1 van de 3 spelers besluit om niet voor die club te willen spelen? Gaat dan de hele deal niet door of vertrekken er dan 2 spelers op huurbasis ipv 1? Dan gaat de hele deal niet door zoals Jeroen hier boven al aan geeft @Mordurette @Chiemel @bas huijsmans 9 juli bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli In het geval van Thomas zijn heel veel clubs van wereldklasse ondertussen dus willen ze daar vast wel naartoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 4 uur geleden zei Mordurette: In het geval van Thomas zijn heel veel clubs van wereldklasse ondertussen dus willen ze daar vast wel naartoe. Ja dat gaat bij mij anders. Mijn club de nummer 1 met 5 sterren, de volgende clubs hebben max 3,5 ster. Maar ik wist tijdens de winter opeens weer wat te verhuren, dus er is opeens weer hoop. Soms lijkt er vanuit het niets opeens interesse te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Seizoen 75: Knock-out fase en kwartfinale Folgore Ik was wel een klein beetje nerveus voor de wedstrijd. Door de strijd om de coëfficiënten stond er veel druk op. Gelukkig maken we geen fout. In Spanje kunnen we de tegenstander behoorlijk neutraliseren, ze creëerden weinig. Wij creëerden ook niet veel. 1 goede aanval was voldoende om eentje te scoren wat weer voldoende was om te winnen. In eigen huis geen problemen gesterkt door een 1-0 voorsprong in de 4e minuut. Real Madrid was ongevaarlijk en we bleven gemakkelijk overeind San Giovanni San Giovanni speelde dus tegen Juventus. De eerste wedstrijd was thuis en San Giovanni wint hem zowaar met 3-1. Na 2 minuten kwamen ze al 1-0 voor en dat helpt natuurlijk enorm. In Turijn komt San Giovanni weer snel op achterstand. Dan weet je vaak hoe het eindigt maar San Giovanni houdt knap stand. Het blijft bij 1-0 en daarmee gaat San Giovanni door naar de kwartfinale. Een geweldige prestatie! Pennarossa Pennarossa stelt daarentegen weer gigantisch teleur. Ze zouden beter moeten zijn dan AZ maar ze verloren in Alkmaar met 4-2. Pennarossa is daarmee uitgeschakeld Tre Fiori Tre Fiori speelt tegen Mainz en deze wedstrijd is heel belangrijk met Duitsland vlak achter ons op de coëfficiëntenlijst. Tre Fiori doet goede zaken want over 2 wedstrijden winnen ze van Mainz. Eerst 0-0 in Duitsland en vervolgens is een 2-1 overwinning genoeg om door te gaan. Wel met het nodige geluk, de winnende goal viel in de 90e minuut Murata Ook Murata kent een belangrijk tweeluik tegen het Duitse Red Bull Leipzig. Niet de meest gunstige loting helaas. Dat bleek wel want in Duitsland werd met 2-0 verloren. Gelukkig maakten ze dat in eigen huis ook goed door met 2-0 te winnen. Strafschoppen moeten de beslissing brengen Au, die doet pijn. Murata verliest op strafschoppen en is uitgeschakeld Kan iemand mij vertellen wat er met Spanje aan de hand is? Real Madrid, Sevilla en Bilbao zijn alle 3 uitgeschakeld. Spanje heeft nog maar 1 ploeg over. Maar kijk eens naar Duitsland. Die komen ineens uit het niets zeg. 2 Duitse clubs gaan in de Champions League door naar de kwartfinale en ook in de divisies daaronder doet Duitsland erg goede zaken. Dit is heel slecht nieuws voor ons Het wordt hier niet veel beter. De nederlaag van Murata wordt nu extra pijnlijk. Duitsland gaat met 5 clubs de kwartfinales in Coëfficiënten En dat is heel slecht nieuws voor ons want Duitsland kent nu al een jaar van 15,583 punten en dat terwijl ze nog zo veel teams over hebben. Eindelijk wankelt Spanje en dan krijg je dit. De Duitsers staan virtueel ook nog eens boven ons en met 3 tegen 5 wordt het nog wel heel moeilijk om Duitsland voor te blijven Kwartfinale Folgore In de kwartfinale speelden wij tegen Benfica, met afstand het zwakste team hier. Ik had liever San Giovanni hier tegen gehad. We hadden geen enkel probleem met de Portugezen en we poetsen ze weg met maar liefst 9-0 over 2 wedstrijden San Giovanni San Giovanni neemt het op tegen Paris SG. In Frankrijk spelen ze 0-0 gelijk. Een wedstrijd met heel weinig kansen die terecht eindigde in 0-0. Dan is er in eigen huis nog alles mogelijk en hoe! San Giovanni speelt in eigen huis goed maar komt vlak voor rust wel 0-1 achter. In de tweede helft spelen ze goed en na 56 minuten is de stand omgedraaid. San Giovanni staat voor. Dit geven ze ook niet weg en daarmee gaat San Giovanni ook naar de halve finale van de Champions League!! Tre Fiori Tre Fiori speelde in de kwartfinale tegen Galatasaray. Ik denk dat Gala wel iets verder is dan Tre Fiori en dat bleek al. In Turkije verliest Tre Fiori al met 4-0 en dat is wel heel erg fors. Ook heel geflatteerd overigens. Galatasaray had een totale xG van 0,82. In eigen huis wint Tre Fiori wel maar wel slechts met 1-0. Maar ze geven San Marino zo nog wel wat punten ook al zijn ze nu uitgeschakeld Dan hoop je op een ineenstorting van Duitsland maar dat viel tegen. Dortmund en Bayern speelden ook nog eens tegen elkaar in de Champions League dus 1 van hun ging sowieso door. Ook Koln en Hertha Berlin halen de halve finales Lotingen halve finale 2 San Marinese clubs in de halve finale van de Champions League. Wij gaan spelen tegen FC Bayern en San Giovanni neemt het op tegen Inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli HJK - Augustus 2030 Elleboog op de spatiebalk en gaan. De eerste jaren staan voor mij in het teken van geld richting de clubs krijgen. Niet door spelers te kopen, maar door ervoor te zorgen dat ze makkelijker Europa in kunnen én door te zorgen dat de competitie een betere reputatie krijgt. Het gericht verhuren zet ik misschien later op; op dit moment merk ik dat mijn eigen jeugdspelers goed in de huurmarkt liggen en bij hun huurclub zelfs al international worden. Enfin, we hebben punten gepakt in Europa, al ging het niet van harte. Uiteindelijk ging ik 2030 de cup met de grote oren de lucht in, nadat we met 1-0 in de finale van PSG wonnen. Het jaar daarvoor gingen we er in de finale met 3-1 af tegen Barça, terwijl het jaar daarvoor PSG in de halve finale het eindstation was na een waar spektakelstuk (6-6 over twee wedstrijden, PSG wint strafschoppen). Ondertussen pakken onze landgenoten ook een paar puntjes hier en daar. Dit jaar staan we met drie clubs in de competitiefase van een Europees toernooi, net als afgelopen jaar. We hebben de top 10 bereikt, maar zoals je kunt zien, zijn de onderlinge verschillen enorm krap. De komende jaren proberen naar een stabiele 12.000 punten per jaar te gaan om zo een plekje in de top 10 te consolideren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Seizoen 75: Het vervolg Halve finale Folgore Jullie zien niet helemaal wat er allemaal gebeurt op de achtergrond maar voorafgaand aan deze wedstrijden waren we behoorlijk uit vorm. Het scoren van doelpunten gaat erg moeizaam, gelukkig blijven we verdedigend ijzersterk. Dat is ook de reden dat we in Duitsland wonnen. We scoren in de 12e minuut en hebben geen enkel probleem met het vasthouden van deze voorsprong. In eigen huis komen we wel veel in het strafschopgebied van Bayern maar echt grote kansen creëren gaat moeizaam. We leken wel gemakkelijk te winnen want we kwamen vlak voor rust 1-0 voor. Echter werd het ook voor rust weer 1-1 en we waren nog zeker niet zeker van de finale. In de tweede helft zijn we ook beter maar we verzuimen de winnende te maken. Dat kwam ons duur te staan. Als ie aan de ene kant niet valt.... Dat was hier het geval, in de 82e minuut kwam Bayern op 1-2 en ze slepen er een verlenging uit. Ergens was ik niet verbaasd, het is niet overtuigend aan onze kant. Toch komen we goed weg, in de verlenging scoren we en daarmee gaan we toch naar de finale. Maar het was kantje boord San Giovanni Ondertussen speelde San Giovanni de andere halve finale tegen Inter. Veel vertrouwen had ik er niet in, normaliter is Inter veel te sterk voor San Giovanni. Maar het viel reuze mee. In San Marino is het een gelijkwaardige wedstrijd maar San Giovanni lijkt wel te verliezen. Ze maakten in de 89e minuut de gelijkmaker dus er was nog alles om voor te spelen in Italië. In Italië laat Inter zijn klasse zien. Ze zijn niet voor niets na ons de beste club van Europa. San Giovanni had weinig te vertellen en verloor terecht met 2-1 Dit is dan wel fijn, alle andere concurrenten hebben verloren en daarmee geen finales dus voor Spanje en Duitsland Champions League finale Weer de wedstrijd tegen Inter in de finale. We zijn aan elkaar gewaagd maar trekken wel elke keer aan het langste eind. We gaven beiden weinig weg maar toch kwamen we 0-1 voor na 16 minuten. Het was een klassieke mezzala goal van Jorn Rye. De hangende spits neemt de verdediger mee en Rye duikt zoals gewoonlijk die ruimte in. Hij scoort vaak op die manier en de 0-1 stond op het scorebord. Gezien het feit dat we goed kunnen verdedigen is dat een zeer geruststellende gedachte. Er waren ook weinig kansen maar wij waren wel effectief. Na een uur spelen komen we 0-2 voor en het lijkt een gedane zaak. Normaal gesproken zullen we niet nog 2 goals tegen krijgen maar je weet het maar nooit he. Na 73 minuten is het definitief beslist als Rye weer scoort. Het wordt misschien nog een klein beetje spannend want het werd nog wel 1-3 maar we winnen wel Eindstand coëfficiënten De Champions League winst kan niet voorkomen dat Duitsland ons in gaat halen. Voor het eerst in een jaar of 15 (!!) verliezen we de 4e plaats en zakken naar de 5e. Dat is jammer maar dit kan ook goed uitpakken door 1 of 2 clubs minder te hebben in de Champions League. We hebben helemaal geen verkeerd jaar gehad met 15,714 maar Duitsland is gewoon on fire. 2 maal echter elkaar een seizoen van 19.000+ punten, eer wie ere toe komt. Het fijne is wel dat Spanje een dramatisch jaar kent en we komen daar weer een stukje dichterbij Dit is de laatste grote update. Ik heb besloten om geen grote updates zoals bovenstaand te plaatsen. Het is de laatste tijd van hetzelfde en het wordt de komende seizoenen niet beter, integendeel slechter en we zakken zelfs weg op de lijst. Ik ga wel verder met deze save maar dit wil ik graag offline doen zodat ik lekker door gaan spelen zonder tussendoor mij zorgen te maken over de screenshots. Ik zal tussendoor mijn progressie laten zien. Ik denk nog 20 a 30 seizoenen nodig te hebben om het te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Godverdomme, wat is dit voor ongein dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 18 uur geleden zei Thomassje123: Godverdomme, wat is dit voor ongein dan Het gaat echt helemaal mis hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Ze zeggen wel eens: half werk heb je 5 jaar last van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 13 minuten geleden zei Chiemel: Ze zeggen wel eens: half werk heb je 5 jaar last van Ik zie ons gewoon 6e of 7e worden over enkele jaren zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Het eerste seizoen zit erop. Qua Europese prestaties kan het echt nog wel verbeterd worden, maar goed pas het eerste seizoen dus nog alle tijd. Weet dat dit een save van de lange adem kan worden. Er waren in het eerste seizoen 3 teams actief in Europa: Lincoln red Imps, Magpies Fc en Europa Fc Magpies Fc Ze zijn niet verder gekomen dan de 2e kwalificatie ronde van de conference league waar Vaduz te sterk was Europa FC: In de 1e kwalificatieronde was Derry City al te sterk Lincoln red imps: Het was gelukt om in het eerste seizoen Europa te halen. In de 1e voorronde van de Champions league is het gelukt om Dinamo Tibilisi te verslaan, In de 2e ronde was Galatasaray helaas te sterk, In de 3e ronde van de Europa league is het gelukt om Bate borisov te verslaan, waardoor de conference league al zeker was. In de play0off was Slovan Bratislava net te sterk over 2 wedstrijden. De resultaten in de conference league waren dramatisch, maar ik vond het zelf al knap in het eerste seizoen al europees te spelen. Een puntje tegen Adana is alles wat ik gehaald heb. Coeffiecienten: Na dit seizoen zijn we gestegen van de 51e plaats naar de 49e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Club: Bravo (Slovenie) Seizoen: 2046/47 Vind kortere updates ook meer dan prima, wij zitten ook al lang in een constante fase. Dit seizoen ook, ondanks dat wel alle 5 de clubs zich voor de competitiefase kwalificeerden (maar geen echt ver kwam). Nu lijken wat clubs wel weer wat geld uit te geven, dus dat biedt hoop. Bravo - Winnaar CL (+36.00) Maribor - KO1 CoL (+9.50) Domzale - Competitiefase EL (+4.50) Mura - Competitiefase EL (+5.00) Koper - KO1 CoL (+7.50) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Eind seizoen 78: Eindelijk Spanje voorbij Enkele seizoenen geleden was het nog de grote maar onhaalbare droom. Spanje voorbij en 3e worden op de coëfficiëntenlijst. Dit jaar is het eindelijk gelukt om Spanje voorbij te gaan. Helaas was daar afgelopen jaren ook Duitsland waar echt niet mee te knokken was. Sterker nog, de Duitsers gaan de 2e plek in nemen. Omdat wij Spanje voorbij gaan zal Spanje weg zakken naar de 5e plaats. Wij worden weer 4e waarmee wij weer 7 clubs in Europa gaan krijgen Recordwinnaar! In seizoen 78 wonnen we weer de Champions League door met 1-0 te winnen in de finale tegen Liverpool. Hiermee zijn wij de recordhouder. Wij hebben de Champions League nu 21x gewonnen en zijn daarmee Real Madrid voorbij gestreefd dat de Champions League 20x won Happy new year: Het jaar 2100 Seizoen 79: Van dramatisch naar nog dramatischer Seizoen 78 was slecht maar seizoen 79 was nog slechter. Virtus haalde de groepsfase van de Conference League niet omdat ze tegen AC Milan moesten spelen in de voorronde en San Giovanni werd laatste in hun Europa League groep. Geen enkele andere club haalde de kwartfinale en Pennarossa ging met maar liefst 9-0 over 2 wedstrijden onderuit tegen Paris SG. Het is een seizoen om gauw te vergeten. Wij zijn de enige die de boel hebben kunnen redden door de Champions League te winnen. Volgend seizoen wordt zwaar met 7 clubs in Europa. Hierdoor moeten wij de punten delen door 7. Andere clubs moeten nu echt goed presteren anders wordt het wel helemaal dramatisch. Wij kunnen het niet alleen met 7 clubs. Als we weer een slecht jaar hebben kunnen we echt helemaal opnieuw beginnen en zakken we misschien terug naar de 6e of 7e plaats. Frankrijk en Portugal zijn namelijk dichterbij dan mij lief is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Ik ben echt spelers letterlijk aan het weggeven aan andere clubs nu als wanhoopspoging ze beter te maken Gelukkig kan ik het prima financieel opvangen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Op 13-7-2024 om 11:12 zei Chiemel: Vind kortere updates ook meer dan prima, wij zitten ook al lang in een constante fase. Ja het is sowieso een uitdaging van de lange adem, de club die je managed gaat snel omhoog alleen de rest blijft hangen. Zit nu in 2051, maar schommel steeds tussen 5-7 1x was ik perongeluk 4e. Merk wel in de competitie dat de subtop zich verbreedt. Dus de positie tussen plek 3 en 8 zit dicht bij elkaar. Ze kopen steeds meer spelers van elkaar, als voorbeeld de nummer 8 koopt spelers van de nummer 2 en 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Club: Sigma Olomouc Aan de vooravond van het seizoen 2041-2042 bevinden we ons op een zevende plek. Niet te best. Ik probeer mijn talenten te verhuren aan de omringende ploegen, maar er is nooit of weinig interesse. Dit terwijl Slavia Praag in de Champions League niet eens kan winnen van Molde en wij al 11 keer de Champions League wisten te winnen. Vorig seizoen hielp Sparta Praag wel een klein beetje door de kwartfinale in de Europa League te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 17 minuten geleden zei Lensherr: Club: Sigma Olomouc Aan de vooravond van het seizoen 2041-2042 bevinden we ons op een zevende plek. Niet te best. Ik probeer mijn talenten te verhuren aan de omringende ploegen, maar er is nooit of weinig interesse. Dit terwijl Slavia Praag in de Champions League niet eens kan winnen van Molde en wij al 11 keer de Champions League wisten te winnen. Vorig seizoen hielp Sparta Praag wel een klein beetje door de kwartfinale in de Europa League te halen. Ah, welkom in deze fase. Je staat al wel 7e, ik hang al heel lang op de 8e plek. Ook al maakt dat geen verschil, want beide posities zijn vergelijkbaar. Alhoewel het wel een reputatieboost kan geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) @Chiemel @Lensherr Spelersruil is denk ik wat jullie nodig hebben Kijk of jullie andere clubs in de -19 spelers op te transferlijst hebben staan en die speler kopen en een speler ruilen Overigens ben ik 15 jaar lang op plek 4 blijven hangen, daar wordt je ook niet echt vrolijk van 16 juli bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Zeker eens proberen @Thomassje123. Bedankt voor de tip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 56 minuten geleden zei Thomassje123: @Chiemel @Lensherr Spelersruil is denk ik wat jullie nodig hebben Kijk of jullie andere clubs in de -19 spelers op te transferlijst hebben staan en die speler kopen en een speler ruilen Overigens ben ik 15 jaar lang op plek 4 blijven hangen, daar wordt je ook niet echt vrolijk van 1x gelukt in afgelopen seizoen, maar meestal willen mijn spelers niet en dan breekt de deal. Maar dan zou ik dus eventueel meer spelers moeten binnenhalen die daar qua kwaliteit/potentie net onder zitten en het daarmee proberen. Probleem ligt niet bij de welwillendheid van de clubs in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 18 minuten geleden zei Chiemel: maar meestal willen mijn spelers niet en dan breekt de deal. Hoe zit het met het salaris van de spelers die je aanbiedt ten op zichte van de selectie van het team waar je ze heen wilt sturen? Zelf merk ik nu ook echt het nut van de talentenlijst en het massaal binnenhalen van talenten. Het is nu alleen nog een beetje zoeken welk niveau spelers interesse hebben in een verhuur en wat goed genoeg is voor de clubs. Ga nu vooral af op het scoutingsrapport van de scout die aangeeft of ze van League 1 niveau zijn of van het niveau van de tweede divisie. Alles van het niveau van de hoogste competitie trek ik aan. Hopelijk zorgt dit voor constantere prestaties in de voorrondes. Merk hier wel direct verschil mee: Direct twee teams actief in de Europa League groepsfase die 5 huurspelers van mij hebben op dit moment. Twee andere teams sneuvelden nog wel in de voorronde van de Conference League, maar dit was ook tegen tegenstanders die gewoon een stuk verder zijn. Nu een kwestie van nog meer spelers kopen en dit maar blijven pushen om te verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 1 uur geleden zei Chiemel: 1x gelukt in afgelopen seizoen, maar meestal willen mijn spelers niet en dan breekt de deal. Maar dan zou ik dus eventueel meer spelers moeten binnenhalen die daar qua kwaliteit/potentie net onder zitten en het daarmee proberen. Probleem ligt niet bij de welwillendheid van de clubs in ieder geval. Exact Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli @Chiemel @Lensherr Deze was nog wel het mooist. Nu op 2,5 ster en 169PA. Gekocht van Zaragoza voor €30 miljoen. Direct op de transferlijst gezet en Virtus had een jeugdspeler op de transferlijst. Die speler een bod op gedaan met een spelersruil (in de zin van een transfer). Voor €30 miljoen gekocht en meteen weggegeven aan Virtus Had toch geld te veel, zit €700 miljoen in de plus bij de ffp. Had niet verwacht dat dit zou werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten