timpy00 Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Komt goed je hebt er vast aan geroken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 1 uur geleden zei timpy00: Komt goed je hebt er vast aan geroken. En een bak geld Kon eindelijk vele contracten verlengenen en de spelers geven wat ze wilden. Echt elke week kwam er weer eentje zeuren dat die een beter contract wilde Ik weet eerlijk gezegd niet of ik de Premier league aan ga kunnen de komende jaren en dat het spelplezier blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Nu de journeyman wat begint te vervelen, tussendoor maar weer een Youth Only opgepakt. Deze keer in Wales, met Rhyl 1879 oid. Geinig man, lekker snelle seizoentjes. Zit alweer in 2031. De eerste decent intakes komen zo langzamerhand door. Maar TNS is wel next level nog steeds. Tot nu toe een 3e plek als hoogste plek. Kijken of we zsm professioneel kunnen worden. Dacht dat die grens op 3 miljoen ligt, dus Europees maar eens een keer wat klaar spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Ook maar weer eens een FM-save gestart. Proberen om drie challenges in een te doen: - Geef de jeugd een kans - Building a nation - Groot klein land Ik begin in Bulgarije, na een volledig seizoen op vakantie waren er vier ploegen gepromoveerd naar het tweede niveau. Uiteraard nemen we het laagst voorspelde team: Vitosha Bistritsa gaat in de (verre) toekomst dus de Champions League winnen. Na dat bereikt te hebben wil ik vervolgens ook nog het WK winnen met Bulgarije en de eerste plaats op de coëfficientenlijst halen. Inmiddels zitten we halverwege het eerste seizoen en doen we prima mee in de competitie: In de beker versloegen we Slavia Sofia in de 1e ronde, dat uitkomt op het hoogste niveau. In de tweede ronde verloren we echter van laagvlieger Strumska Slava. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Eerste seizoen zit erop, en wat voor eentje. Op de laatste speeldag klommen we naar de derde plek, waardoor we in de play-offs tegen Beroe mochten spelen. Na een eerste helft waarin we onder druk stonden, kreeg Beroe vlak na rust een rode kaart. We namen het heft in handen, scoorden ietwat gelukkig de 2-1 en kwamen niet meer in de problemen: promotie! Komend seizoen wordt het echter wel een pittige uitdaging. Hoewel de jeugdinstroom prima was voor ons niveau, is dat nog lang niet goed genoeg voor het hoogste niveau. Hieronder een aantal screentjes van de beste spelers uit de jeugdinstroom. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Iemand die weet of ik hier iets aan kan doen? Had verzoek gedaan om faciliteiten te verbeteren. Wilden ze niet, maar na belofte om jeugdspelers op te stellen wilden ze dat wel doen. Aangezien er spelers van 15, 16 jaar in de basis spelen leek me dat geen probleem. Nu kreeg ik na het seizoen, waarin ik me handhaafde op het hoogste niveau, dit bericht: En een screenshotje van het aantal wedstrijden dat jeugdspelers hebben gespeeld: Heel vreemd. Kan ik hier nog wat aan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december We zijn aanbeland in 2039 inmiddels! Lekker door knallen die korte seizoenen in Wales. In 2039 lukt het ons voor het eerst om TNS van de troon te stoten. Ongenaakbaar waren ze, onder aanleiding van een spits die elk jaar meer doelpunten maakt dan dat die wedstrijden speelt. Die had een iets minder seizoen, dus konden we het plekkie pakken. Het jaar daarop halen we ook de groepsfase van de CL, dus nu gaat het echt beginnen. We kunnen dat laatste stapje zetten in de accomodaties e.d. en hopelijk komen de toppertjes nu binnen lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BA1986 Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december @Srangaman, nee kun je denk ik niets meer aan doen. Ik lees ook de engelse versie van deze challenge op het SI forum, daar is deze al vaak voorbij gekomen. Maar deze belofte schijnt niet te werken, dus nooit beloven is het advies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik9 Geplaatst Maandag at 22:33 Share Geplaatst Maandag at 22:33 (bewerkt) Ik ben van plan om misschien ook een game te starten. Even van anders dan building a nation in san Marino. Wil starten in Frankrijk, welke competities kan ik het beste selecteren hiervoor? Of juist handig om alleen frankrijk te doen? Maandag at 22:35 bewerkt door erik9 Andere land gekozen om te starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst Dinsdag at 16:48 Share Geplaatst Dinsdag at 16:48 18 uur geleden zei erik9: Ik ben van plan om misschien ook een game te starten. Even van anders dan building a nation in san Marino. Wil starten in Frankrijk, welke competities kan ik het beste selecteren hiervoor? Of juist handig om alleen frankrijk te doen? Eerste jaar kun je prima alleen Frankrijk doen. Van het moment dat je op het hoogste niveau speelt zou ik wat extra landen inladen om iets meer (uitgaande) transferactiviteit te krijgen en ook met het oog op Europese wedstrijden dat de competitie van de tegenstanders zoveel mogelijk ingeladen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik9 Geplaatst Dinsdag at 17:32 Share Geplaatst Dinsdag at 17:32 Bedankt voor de tip. Heb dit inderdaad gedaan. Ben gestart 4e niveau van Frankrijk met ac arles avignon. stuk lastiger dan gehoopt. Na 7 wedstrijden wachten we nog op onze eerste overwinning, met als dieptepunt een 7-2 verlies van een team die voorafgaand onder ons zou eindigen.. hierdoor wel wat veranderd, krijg nu stuk minder tegengoals. 3x gelijkgespeeld, 4x verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik9 Geplaatst Dinsdag at 22:50 Share Geplaatst Dinsdag at 22:50 1e seizoen gespeeld. Helaas degradatie. Dat betekent dat deze game voorbij is. Ga het maar eens ergens anders proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten