timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 17 minuten geleden zei Thomassje123: Nee niet echt. Had ook nog 4 jaar contract dus het was wel met tegenzin Geld wel meteen goed besteed en de jeugdopleiding gaat naar niveau 1 Ik heb geen enkele bepalende speler transfervrij weg laten gaan, allemaal met een doorverkoopclausule. Dat is de reden dat ik er financieel nu zo goed voor sta. En ik verwacht elk seizoen degradatie daardoor maar we blijven maar boven onszelf uit stijgen. Fundament wordt steeds groter. Jeugdscouting al lang op zijn max en nu de jeugdopleiding naar niveau 1. Daarna alleen nog de trainingsfaciliteiten Ja ik heb dus jeugdopleiding goed die andere onderdelen moeten stappen zetten maar zit in die cirkel dat er geen geld is enzo. Heb een keer een klapper nodig. Keer mooie run in FA Cup die me wellicht wat geld oplevert enzo. En een promotie doet wellicht ook wonderen. Komen gelukkig wel steeds meer mensen naar het stadion eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 43 minuten geleden zei Thomassje123: Nee niet echt. Had ook nog 4 jaar contract dus het was wel met tegenzin Geld wel meteen goed besteed en de jeugdopleiding gaat naar niveau 1 Ik heb geen enkele bepalende speler transfervrij weg laten gaan, allemaal met een doorverkoopclausule. Dat is de reden dat ik er financieel nu zo goed voor sta. En ik verwacht elk seizoen degradatie daardoor maar we blijven maar boven onszelf uit stijgen. Fundament wordt steeds groter. Jeugdscouting al lang op zijn max en nu de jeugdopleiding naar niveau 1. Daarna alleen nog de trainingsfaciliteiten Heb je inmiddels wat verdedigers gekregen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 8 minuten geleden zei Stefan: Heb je inmiddels wat verdedigers gekregen? Verdediging is in orde tegenwoordig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september @Stefan Sterker nog, de verdediging is nu op papier mijn sterkste linie (mits iedereen fit is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Met Drogba in de spits is natuurlijk sowieso cheaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Seizoen 16 Seizoen zit er weer op. Wat voor een seizoen ook. Boven verwachting goed waarbij we zelfs meededen om de play-off plekken. Dit smaakt natuurlijk naar meer, komend seizoen hopen we dan ook de stap naar de play-offs te kunnen gaan maken. En we hebben best wel een interessante centrale verdediger, waar NEC al interesse in heeft. Wellicht kunnen we hem tot een kanon laten ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Inmiddels 2 seizoenen verder.... Seizoen 1 in de League 1 was een typerend seizoen voor een promovendus. Starten goed, een beetje onderschatting bij de andere clubs en in de winter komt volledig de klad er in en lijkt het mis te gaan. Gelukkig herpakten we ons net op tijd. Het lijkt een zorgeloos seizoen te zijn geweest maar het verschil met de rode plekken was maar 10 punten Intake Intake was relatief gezien best goed, de investeringen lijken hun vruchten af te werpen 2e seizoen in League 1 2e seizoen ging al een stuk beter maar in de winterstop verkocht ik mijn beste speler voor €10 miljoen, een bod die ik niet kon lopen. Het verzwakte ons een beetje maar niet zo veel als ik had verwacht. We kenden dus geen problemen. We mochten zelfs even ruiken aan de play-offs maar die waren wel te ver weg Intake Deze viel wat tegen. 1 goede speler, maar wel eentje op een positie die ik echt nodig had. Dus dat maakt een hoop goed Drogba Ook wel leuk om te laten zien, Drogba werd topscorer van de competitie met 29 doelpunten. Lang zal hij niet meer voor ons spelen, hij heeft nog 1 jaar contract en wilt 25K per maand. Dat kan ik nooit betalen. Hij wordt aankomende seizoen dus verkocht of loopt transfervrij weg. Dat zal een flinke aderlating worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september De zoveelste transfer met tegenzin maar zijn contract liep af, anders liep hij gratis weg. Nu krijg ik er nog wat voor. Wordt een lange rit in de League 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) Weer een seizoen voorbij. Niks bijzonders, veel instant result. We leken een paar keer dicht bij de play-offs te komen maar we kwamen daar zeker te kort voor. We zijn het hele seizoen in de middenmoot gebleven dus veel wedstrijden niet zelf gespeeld Er was ook niks aan gestolen. Elk seizoen zitten we wel in de top 6 op de xG ranglijst. Het ontbreekt nog aan pure kwaliteit maar er begint wel iets moois te broeien. Heeft echter nog wel even tijd nodig Intake Dit is hoe de intakes er een beetje uit zien. 1 goede speler en een aantal zeer redelijke bruikbare spelers. Dit zegt niet alles, die sterren kunnen met de seizoen veranderen. Een speler met 4 ster potentieel kan een seizoen later ineens op 5 sterren potentieel zitten. Dit seizoen kregen we een middenvelder. Daar hebben we er al genoeg van. Een linksback en een spits, dat zijn de belangrijkste posities. Helaas kregen we daar niks. Niet de beste intake dus Financiën Goede financiën is een key in deze challenge. Geen enkele bepalende speler loopt gratis de deur uit. Dit seizoen hebben we voor €2,9 miljoen verkocht. Helaas niet geheel vrijwillig maar de contracten van Drogba en Di Maio gingen aflopen dus ik moest ze verkopen om er geld voor te krijgen. De grootste klapper was de transfer van Di Maio waar we €2 miljoen voor kregen. Hawkins is ook vertrokken, salaris en kwaliteit waren niet in balans. Hij verdiende te veel. Nu hopen dat andere spelers op staan Waarom zijn de financiën zo belangrijk? We maken €400K per maand verlies. Geen spelers verkopen gaat er voor zorgen dat we diep in het rood komen. Als dat gebeurt kan ik sommige contracten niet verlengen en heb je kans dat het bestuur boden voor je gaat accepteren. Door dit in eigen hand te houden krijg ik wat ik wil en ook vaak met een doorverkoopclausule er bij. Ik heb er weer een aantal lopen. Geen miljoenen maar alles is meegenomen Het is maar goed ook dat we de financiën op orde hebben want we gaan flink investeren de komende jaren..... Gelukkig nog genoeg transferwaarde op het veld 7 september bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Seizoen 20 We denderen lekker door. FM 24 speelt gewoon enorm snel weg, al helemaal omdat ik niet hoef te scouten en transfers hoef te doen. Het is echt spatiebalk rammen. Anyways, seizoen 20 zit er op en er staat de komende jaren nogal wat te gebeuren Competitie Wederom een zorgeloos seizoen, we zijn goed geïntegreerd in de League 1. De play-offs waren helaas weer te ver maar we komen we beetje bij beetje dichterbij Intake Ja eindelijk een spits..... Krijg je dit gepresenteerd Nee, dit is geen spits, dit wordt een vleugelspeler. De spitspositie blijft dus een probleem. Verder was de intake redelijk maar als we verder willen komen is dit niet goed genoeg Investeringen Maar dan het volgende, de komende seizoenen gaan veel geld kosten Een nieuw stadion en de jeugdcategorie naar niveau 1. Dat klinkt heel goed en misschien is het dat ook maar het gaat ons ongelooflijk veel geld kosten. Geld dat ik liever in salarissen had gestopt Leningen 3 leningen hebben we nu lopen waarin we €230K per maand betalen. Dat is gigantisch veel, te veel. Het wordt heel moeilijk om de financiën onder controle te houden. We moeten spelers blijven verkopen met doorverkoopclausules om financieel bij te blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Strikerless dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september 14 minuten geleden zei Mordurette: Strikerless dus... Een nieuwe spits is opgestaan. Had hem oorspronkelijk als AMR maar dus in de spits moeten zetten. Blijkt een groeibriljantje te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Seizoen 17 We hebben het geflikt. Play-offs behaald en die hebben we weten te winnen. Wel enorm veel geluk gehad tegen Forest Green waar we tegen de verhouding in wisten te winnen. Benieuwd naar de League One waar we natuurlijk de gedoodverfde degradatiekandidaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Seizoen 21 Jazeker, promotie!! Totaal onverwacht. Ik had verwacht de play-offs eventueel te kunnen halen en dan weet je het nooit. Maar eindelijk klikte alles dit seizoen. Het was nog wel spannend want Stockport bleef dichtbij. We hebben het echt zelf moeten doen Stand na 40 wedstrijden Dat zie je hier terug. Hier lag het nog dicht bij elkaar. Ook de ploegen daaronder. Maar in de laatste 6 wedstrijden werden 13 punten gepakt en dat was voldoende om de tweede plaats vast te houden Intake Intake is niet verkeerd, zeker niet qua kwantiteit. Kwalitatief kon het wel wat beter maar het is ook belangrijk om spelers in de breedte te hebben. Al is het alleen om te verkopen voor geld. Volgend seizoen Volgend seizoen wordt heel zwaar. Het kan toch niet anders dan dat we weer gaan degraderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 30% van de doorverkoop voor een speler die miljoenen waard gaat zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september (bewerkt) Seizoen 19 Seizoen 1 in de league one zit er op. Uiteindelijk nooit echt in de degradatiezone gehaald. 53 punten was precies het aantal waar nog nooit iemand mee gedegradeerd was. Prima eerste seizoen. Hopelijk kunnen we komend seizoen klein stapje zetten. Wordt waarschijnlijk wel lastig want mijn beste cv vertrekt naar de top van het championship waarbij we 50% doorverkoop hebben. Contract van mijn beste spits loopt bijna af en wil wel verlengen door clubliefde maar zijn gevraagde salaris kunnen we niet betalen. We hopen hem nog te kunnen tekenen anders moeten er twee nieuwe talenten op gaan staan. Niet de allerbeste intake van de laatste jaren maar hopelijk kunnen we deze spelers goed doorontwikkelen. We kunnen wel weer wat buitenspelers gebruiken de komende jaren. 14 september bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Citaat Niet de allerbeste intake van de laatste jaren maar hopelijk kunnen we deze spelers goed doorontwikkelen. We kunnen wel weer wat buitenspelers gebruiken de komende jaren. 5-3-2 met wingbacks misschien een optie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september (bewerkt) Seizoen 22 Ik had het niet verwacht, maar we hebben ons gehandhaafd. En dat deden we echt op eigen kracht. De ploegen onderin waren namelijk erg goed en zelfs met 52 punten op het eind was het nog kiele kiele. Maar we mogen het dus nog een seizoen doen. Volgend seizoen wordt waarschijnlijk ook weer erg zwaar Transfers Dit seizoen zijn er een aantal transfers gedaan. Maar wel voor heel veel geld. We zitten nu in de Championship en spelers zijn meer waard. Daar moeten we echt van profiteren en dat hebben we gedaan. In totaal hebben we voor €15,25 miljoen verkocht. Hartley kan in de toekomst zelfs nog meer opleveren. Dit geld hebben we nodig om hogere salarissen te kunnen betalen de komende jaren. Het geld is dan ook meteen goed besteed en zodra deze uitbreiding rond is wil ik direct de volgende doen Prijzengeld einde seizoen Wellicht interessant (vooral voor @timpy00), dit is het prijzengeld wat je krijgt aan het einde van een seizoen in de Championship Onze financiën zijn dan ook mooi gezond. De salarissen kunnen omhoog en we hebben ruimte voor de nodige uitbreidingen Intake Dit seizoen kregen we echt een goddelijke intake! Echt met dikke afstand de beste die we gehad hebben. Dit is dus een intake op Championship niveau. De toekomst ziet er goed uit zo, met veel spelers die heel goed kunnen worden. Maar ze moeten natuurlijk nog wel groeien dus de komende seizoenen blijven we het waarschijnlijk wel lastig krijgen in de Championship Dit is mijn spits de komende jaren, deze kwam voort uit de afgelopen intake. Nu al goede attributen en ook nog eens een goede karakter en 5 sterren potentieel. Het kan niet anders dan dat dit een groeibriljantje wordt 15 september bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 9 minuten geleden zei Thomassje123: Seizoen 22 Ik had het niet verwacht, maar we hebben ons gehandhaafd. En dat deden we echt op eigen kracht. De ploegen onderin waren namelijk erg goed en zelfs met 52 punten op het eind was het nog kiele kiele. Maar we mogen het dus nog een seizoen doen. Volgend seizoen wordt waarschijnlijk ook weer erg zwaar Transfers Dit seizoen zijn er een aantal transfers gedaan. Maar wel voor heel veel geld. We zitten nu in de Championship en spelers zijn meer waard. Daar moeten we echt van profiteren en dat hebben we gedaan. In totaal hebben we voor €15,25 miljoen verkocht. Hartley kan in de toekomst zelfs nog meer opleveren. Dit geld hebben we nodig om hogere salarissen te kunnen betalen de komende jaren. Het geld is dan ook meteen goed besteed en zodra deze uitbreiding rond is wil ik direct de volgende doen Prijzengeld einde seizoen Wellicht interessant (vooral voor @timpy00), dit is het prijzengeld wat je krijgt aan het einde van een seizoen in de Championship Onze financiën zijn dan ook mooi gezond. De salarissen kunnen omhoog en we hebben ruimte voor de nodige uitbreidingen Intake Dit seizoen kregen we echt een goddelijke intake! Echt met dikke afstand de beste die we gehad hebben. Dit is dus een intake op Championship niveau. De toekomst ziet er goed uit zo, met veel spelers die heel goed kunnen worden. Maar ze moeten natuurlijk nog wel groeien dus de komende seizoenen blijven we het waarschijnlijk wel lastig krijgen in de Championship Dit is mijn spits de komende jaren, deze kwam voort uit de afgelopen intake. Nu al goede attributen en ook nog eens een goede karakter en 5 sterren potentieel. Het kan niet anders dan dat dit een groeibriljantje wordt Ziet er goed uit man. Lijkt dat je nu lekker door kunt knallen de toekomst in. Bedankt voor de tip dan weet ik dat ik financieel een promotie verwijdert ben van een winstgevend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Inmiddels weer 2 seizoenen verder. Wat snel denk je waarschijnlijk. Nou we zijn denk ik inmiddels goed gesetteld in de Championship. Afgelopen seizoen ging speelronde 19 t/m 46 allemaal op de instant result omdat we al 14 punten voorsprong hadden op de degradatieplekken Het 2e seizoen als promovendus is altijd het moeilijkste. Maar daar kwam niet veel van terecht. We begonnen heel goed maar zakten ook wel best snel weer weg. Uiteindelijk zijn we met 61 punten nooit in de problemen gekomen Intake De intake dit seizoen viel tegen. De intake van volgend seizoen was dan weer magistraal maar daar kom ik zo op Grote transfer en financiën Maar het belangrijkste gebeurde dit seizoen buiten het veld: Aan het einde van het seizoen hebben we namelijk onze beste speler verkocht aan de zandbak. Hier hebben we maar liefst €27 miljoen voor gekregen. Daarmee zijn we financieel voorzien. Daarmee kunnen we ook investeren en de salarissen verhogen. Vooral dat laatste is nodig om goede talentvolle spelers lange contracten te geven Investeringen Het geld is goed besteed zoals je ziet en we zitten er nog steeds warmpjes bij. We zijn goed op weg om stabiel te worden in de Championship 3e seizoen in de Championship Ook dit seizoen kwamen we niet in de problemen. Zoals gezegd, na speelronde 18 hadden we al 14 punten voorsprong op de degradatieplekken dus het gehele seizoen kon uitgespeeld worden op de instant result. We mochten zelfs heel eventjes dromen van de play-offs maar daarvoor kwamen we te kort Intake Deze intake was weer heel sterk met 4 spelers die aankomend seizoen misschien al minuten kunnen maken. Vooral de spitspositie is mooi bezet, misschien kunnen we zelfs al gaan denken aan een systeem met 2 spitsen Voorhoede Tot slot nog even aandacht voor mijn voorhoede. Hier heb ik spelers met enorm veel talent met een spits die zelfs een goede spits in de Premier League kan worden. Liverpool zit zelfs al achter hem aan. Zie de spelers in de spoiler hieronder Spoiler Qua attributen moeten ze nog wel wat stappen maken maar het zijn wel echt megatalenten die mij over een paar seizoenen misschien wel naar de Premier League helpen en zo niet gaan ze echt tientallen miljoenen opleveren. Kijk maar naar hun waardes nu al Het mooiste van dit verhaal is dat ze nog heel lang vast liggen. Daar heb ik de salarissen wel flink voor omhoog moeten gooien maar dat kon door de verkoop van Schermer. Perry ligt nog voor 5 jaar vast Little ligt nog voor 6 jaar vast Setchell ligt nog voor 6 jaar vast Wat hebben we nog nodig de komende seizoenen? Centrale verdedigers Rechtsback Centrale middenvelders Maar over het algemeen staan we op een goede plek en hebben we een basis voor iets moois. Vergeet niet, dit team kan alleen maar beter worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 2e seizoen league one We speelden ons op de laatste dag pas veilig en dat was best bijzonder gezien we er lange tijd prima voor stonden maar in februari begonnen aan een reeks van 10 duels zonder winst. Uiteindelijk tevreden met handhaving nadat we onze twee beste spelers kwijt zijn geraakt. Aantal spelers leuk ontwikkeld, dus hopelijk komend seizoen stapje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Dit begint toch wel een heerlijke spits te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 23 uur geleden zei Thomassje123: Dit begint toch wel een heerlijke spits te worden Zelfs PSG is geïnteresseerd, dan weet je dat je een absoluut toptalent in handen hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Seizoen 25 Stand na 27 wedstrijden Dit was het moment dat ik dacht van wow, we maken echt serieus kans om te promoveren. Op dit punt hadden we dan ook een behoorlijke voorsprong op de nummer 3. Directe promotie lag binnen handbereik Het is dan wel heel voorspelbaar wat er gaat gebeuren toch? We verloren uit tegen Stoke, dat kan gebeuren maar dan gaan we ook nog (onterecht) onderuit tegen de nummer 3 en dan is het ineens weer spannend. Tegen Nottm Forest spelen we niet goed en Liverpool trakteert ons ook op een nederlaag. En dat terwijl Liverpool een draak van een seizoen speelt. Dan verlies je ineens 4x achter elkaar en het momentum is volledig weg Laatste wedstrijden We herstellen het goed tegen de nummer 4 Peterborough maar de slechte vorm blijft. Dit is niet echt bepaald een kampioensvorm natuurlijk Eindstand Dat maakt dit de eindstand. Een flink verval maar gelukkig blijven we nog wel binnen de play-offs. De play-offs gaan we spelen, vooraf is dat een mooi toetje. Achteraf is het wel licht teleurstellend. De droom naar de Premier League is nog wel springlevend Play-offs De competitie telt hier niet meer, de play-offs staan altijd op zich. Dat is in het verleden in meerdere competities al het geval gebleken. Wij namen het in de halve finale op tegen Crystal Palace. Uit vorm en binnen 5 minuten 0-1 achter in eigen huis, het leek gebeurd. Maar we draaien het om en in de uitwedstrijd spelen we goed en komen we niet in de problemen. Dan mogen we ineens naar Wembley, gek genoeg voor het eerst in deze save. De andere promoties waren allemaal automatische promoties. Daarin nemen we het op tegen QPR. We spelen goed en volwassen. We staan na 23 minuten 2-0 voor en geven vrijwel niets weg. Dus dat betekent.... Promotie!!! Ik heb met een San Marinese club de Champions League gewonnen, ik heb San Marino 4e gekregen op de coëfficiënten maar deze schaar ik ook in dat rijtje. Hoe het ook eindigt, voor mij is de save al geslaagd Intake Intake was wederom prima, met een aantal spelers die het eerste wel eens zouden kunnen halen Uitbreiding stadion Deze stond al voorafgaand aan het seizoen maar ons stadion wordt volledig uitgebreid. We gaan plaats bieden voor 27.512. We zijn dus echt een volle profclub op hoog niveau geworden. TV rechten Premier League Iets waar ik nog heel benieuwd naar was. We krijgen €93 miljoen aan tv rechten aankomend seizoen. Daarmee zijn we financieel onafhankelijk. Alleen het trainingscomplex nog een aantal keer verbeteren en we hebben alles op zijn max. Dan kan alle geld in de salarissen in de toekomst en hoeven we geen spelers te verkopen Wel een realitycheck.... Het wordt hoogstwaarschijnlijk geen leuk seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Seizoen 26 Stand na 17 wedstrijden Het werd al snel duidelijk dat dit hem niet ging worden, het gat tussen de Premier League en de Championship is wel heel erg groot voor deze challenge. De rest van dit seizoen ging op de instant result Eindstand We eindigen met 19 punten, uiteindelijk winnen we er maar 4. Het is iets maar het was dus wel behoorlijk kansloos. Maar dat is geen schande, een niveau lager kunnen we weer verder gaan met onszelf te ontwikkelen. En met het geld van de Premier League heb ik heel veel contracten kunnen verlengen voor 5 jaar Intake Intake was meh, niet veel positiefs deze post helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten