Thomassje123 Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Eindelijk, 2 seizoenen gewacht tot ik deze clausule kon afkopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Seizoen 14 Eerste wedstrijden Wat een kutseizoen. We begonnen dramatisch en je weet eigenlijk al direct dat er niks te halen valt dit seizoen. De meeste wedstrijden waren we beter maar trokken we toch aan het kortste eind. Gelukkig richten we ons op maar de damage was already done Het positieve nieuws is wel dat we eindelijk de grote clausule hebben afgekocht en meteen de jeugdopleiding een boost hebben gegeven. Hard nodig want ook dit jaar was de intake weer niet goed genoeg. Ook de verdediging begint een beetje vorm te krijgen. Thompson en Hawkins zijn centraal achterin wel de toekomst want ze hebben de potentie om in de League one te kunnen voetballen. Ze worden ouder en worden echt steeds beter, hopelijk kunnen ze stabieler worden. Aan de tactiek ligt het niet mocht je dat denken. We hadden 5e moeten staan volgens de xG ranglijst. We verliezen veel wedstrijden die we hadden moeten winnen. Waarschijnlijk doordat de spelers nu nog niet goed genoeg zijn. Potentie is en rek is er absoluut nog wel. Ik zie dan ook niet veel reden voor verandering, het was misschien gewoon een seizoen waarin alles tegen zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Doorverkoopclausules boys, laat ze niet liggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 1 uur geleden zei Thomassje123: Doorverkoopclausules boys, laat ze niet liggen! Zijn dit dan spelers die bij jou ook de absolute vedetten waren? Of eigenlijk nog talenten waarbij je nog niet eens zeker wist of ze wel goed genoeg zouden worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 3 minuten geleden zei Mordurette: Zijn dit dan spelers die bij jou ook de absolute vedetten waren? Of eigenlijk nog talenten waarbij je nog niet eens zeker wist of ze wel goed genoeg zouden worden? Vedetten. De jeugdscouting staat op zijn max dus ik krijg de in potentie betere jeugdspelers. Veel spelers ontgroeien de club echt tering snel en als ze dan nog maar 1 jaar contract hebben is verkopen met 50% doorverkoop het best wat ik kan doen. Dit heeft mij al zeker 10 miljoen opgeleverd. Heb ook ruim 7 miljoen op de bank staan nu met een club in de Vanarama National Ook is het een bewuste keuze om ze te verkopen zodat ik geld heb om de faciliteiten te verbeteren in de long run Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Seizoen 2 zit erop maar dit was een seizoen om snel te vergeten. Hopelijk kan er komend jaar een serieuze gooi naar de play-offs/promotie gedaan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Ik word hier echt strontziek van Elke keer ben ik de betere ploeg maar ga ik onderuit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Drogba is waarschijnlijk ook gewoon een prutser in het afmaken van voorzetten, gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 8 minuten geleden zei Mordurette: Drogba is waarschijnlijk ook gewoon een prutser in het afmaken van voorzetten, gok ik. Hij is heel wisselvallig, echt zo'n alles of niet speler. Dit seizoen echter wel behoorlijk op dreef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Die wedstrijd was het dus eventjes niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus (bewerkt) 14 minuten geleden zei Mordurette: Die wedstrijd was het dus eventjes niks Dan heb je de tweede spits nog niet gezien, die is nog erger. Die heeft mij een ondergrens joh Maar ja, kan geen speler kopen he dus moet het er mee doen EDIT: Dit is dus wat ik bedoel. Drogba raakt 3 weken geblesseerd dus Piper (rechts) moet voor hem invallen. En je kunt van te voren al invullen dat hij slecht gaat spelen 25 augustus bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Heb tot nu toe mijn toppers behouden en uiteindelijk contract af laten lopen. Die doorverkoopclausules had ik eerder moeten doen heb nu negatieve balans sinds uitbouw stadion. En heb nog nooit boven een miljoen in kas gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 29 minuten geleden zei timpy00: Heb tot nu toe mijn toppers behouden en uiteindelijk contract af laten lopen. Die doorverkoopclausules had ik eerder moeten doen heb nu negatieve balans sinds uitbouw stadion. En heb nog nooit boven een miljoen in kas gehad. Ik heb er dus voor gekozen om die te verkopen met 50% doorverkoop. Maar ik had de opvolger ook vaak al klaar staan dus wellicht is het dan ook makkelijker praten Tip: eerst de jeugdscouting verbeteren en dan pas de rest. Jeugdscouting + youth rating bepalen de PA van een speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Seizoen 15 Dit seizoen begon dramatisch zoals je een paar posts hier boven zag. Maar vervolgens herstellen we ons fantastisch, zelfs de verdediging was op een gegeven moment in orde. We kenden een heel goed seizoen met heel veel overtuigende overwinningen. We scoren veruit de meeste van de hele competitie. Maar liefst 116 doelpunten in 46 wedstrijden, een gemiddelde van 2,5 doelpunten per wedstrijd. Tegengoals vielen ook relatief mee, zeker gezien de vorige seizoenen Er is absoluut geen twijfel of de promotie verdiend was. Dat was die, we staken er echt met kop en schouders boven uit. Aanvallend en leuk voetbal ook nog eens, andere teams wisten niet wat ze overkwam. Morecambe bleef echter wel erg lang bij. Pas in speelronde 45 sleepten we het kampioenschap binnen in een directe confrontatie met ze Intake Intake was wederom shit, Alleen Bodo heb ik aangenomen, de rest kon meteen weer vertrekken. Hier moeten we echt wat aan doen Gelukkig hebben we €8 miljoen op de bank door enkele goede FA Cup runs en flinke doorverkooppercentages. Dat is gebruikt om de jeugdacademie even flink te upgraden. Dit moet toch wel voor betere intakes gaan zorgen de komende seizoenen? Nu naar de League 2 waar er maar 2 clubs degraderen in plaats van 4. Dat is een behoorlijk verschil, ik denk dat de stap van de Vanarama National naar de League 2 niet eens zo super groot is. Ik wil dit team graag bij elkaar houden en dan moet het toch wel lukken om er in te blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Seizoen 1 Voor het seizoen begon werd duidelijk dat we geen degradatiekandidaten zouden zijn en dat is gelukkig ook wel gebleken. Kort voor mijn komst heeft de club Charlie Austin aan weten te trekken, die me dit seizoen regelmatig in zijn eentje de drie punten heeft bezorgd. Tot en met wedstrijd 42 lopen we eigenlijk achter de feiten aan op een relatief zekere tweede plaats, tot we in een rechtstreeks duel nummer 1 Chester verslaan. Chester verliest de daaropvolgende 5 duels ook (!), waardoor wij onbedreigd het kampioenschap binnenslepen. Speciale mentions voor Charlie Austin dus, die na dit seizoen helaas met pensioen gaat maar van zijn laatste seizoen wel het meest productieve uit zijn carrière maakt. Op naar de National League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Seizoen 15 Ons eerst seizoen in de league two zit er op. Wat een bizar seizoen. De eerste seizoenshelft: Geweldig gestart waarbij we prima meedraaiden binnen de competitie. Werd gevolgd door een rampzalig tweede deel: Uiteindelijk leidde dit tot een 22e positie waarmee we gelukkig op dit niveau actief blijven. Positieve veel jonge spelers met veel potentie kunnen laten spelen waarvan aantal mooie stappen hebben gezet. Dus ik hoop binnen twee seizoenen wel serieuze stappen vooruit te kunnen gaan zetten. De financiën zijn een groot drama dus daar moet ik ook wat aan gaan doen anders kan ik mijn beste spelers straks niet meer betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Seizoen 16 "De overstap naar de League 2 is niet zo groot lijkt mij". Mijn uitspraak aan het einde van vorig seizoen. Dat was nogal een understatement. Het bleek al snel dat we bovenin mee gingen draaien. Sterker nog, we hebben het halve seizoen alleen maar 1e gestaan. De stap was inderdaad niet groot. We zijn back to back kampioen geworden en stoten direct door naar de League one. En dat zonder transfers, ongekend Er was niks aan gestolen, terecht kamioen Volgend seizoen wordt wel een hele zware daar waar er 4 clubs degraderen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de tv gelden in de League One want we draaien flink verlies en ook de doorverkoopclausules zijn op. De intake was eigenlijk vrij goed maar er zijn nog geen spelers die direct klaar zijn voor het eerste Nooit verwacht zo ver te komen toen ik met dit type save begon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus @Thomassje123 jouw financien zien er beter uit als de mijne gok ik? Seizoen 15 Een prima seizoen, weer een stapje gemaakt qua aantal punten. Binnen twee seizoenen hoop ik toch wel in de play off Plekker te komen in elk geval en hopelijk een gooi naar promotie te kunnen doen. Financieel proberen we het een en ander te herstellen maar is het dramatisch. Hierdoor ook minder mogelijkheden voor ontwikkeling van de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Lekker bezig Thomas, alles valt op z'n plek en elke speler zal weer qat beter geworden zijn ook. Drogba een productief seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus @Mordurette Ja, mijn hotseknots begonia voetbal met volle druk werkt gewoon als een tietje. Laat overigens zien wat er tactisch ook mis is met FM. Ik speel zo aanvallend met veel druk dat het eigenlijk helemaal niet realistisch is haha Drogba 30 goals in 43 wedstrijden. Begon dramatisch maar klampte al snel aan op het niveau. Gast verdiend wel met afstand het meeste en wil nog meer dus ik denk dat die niet nog veel seizoenen blijft @timpy00 https://i.gyazo.com/2a56d75cf12ad00c928f83527fc0c5cb.png Weet je nog dat we 8 miljoen hadden? Nu nog maar 3. De financiën kelderen hard, nog 2 a 3 seizoenen en het geld is op en ik heb geen doorverkoopclausules meer. Ook wat hogere salarissen waar ik van af moet dus ik denk dat ik nu wel op mijn top zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Kassa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Met heel veel tegenzin. Maar deze kon ik echt niet weigeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Dat is zeker een mooi bedrag maar hopen dat je al een speler achter de hand hebt om hem op te vangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Ik heb 1 speler die 1.4 miljoen waard is. Verder iedereen max 250k. Benieuwd hoe ik dit financieel ga doen. Ieder jaar verlies van 500-700k. Hopelijk binnen 1 of 2 seizoenen promoveren naar league 1 en dat we daar wat extra financiën uit halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 9 uur geleden zei Mordurette: Dat is zeker een mooi bedrag maar hopen dat je al een speler achter de hand hebt om hem op te vangen. Nee niet echt. Had ook nog 4 jaar contract dus het was wel met tegenzin Geld wel meteen goed besteed en de jeugdopleiding gaat naar niveau 1 8 uur geleden zei timpy00: Ik heb 1 speler die 1.4 miljoen waard is. Verder iedereen max 250k. Benieuwd hoe ik dit financieel ga doen. Ieder jaar verlies van 500-700k. Hopelijk binnen 1 of 2 seizoenen promoveren naar league 1 en dat we daar wat extra financiën uit halen. Ik heb geen enkele bepalende speler transfervrij weg laten gaan, allemaal met een doorverkoopclausule. Dat is de reden dat ik er financieel nu zo goed voor sta. En ik verwacht elk seizoen degradatie daardoor maar we blijven maar boven onszelf uit stijgen. Fundament wordt steeds groter. Jeugdscouting al lang op zijn max en nu de jeugdopleiding naar niveau 1. Daarna alleen nog de trainingsfaciliteiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten