bas huijsmans Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Inmiddels gaat het ietsjes sneller. Vanaf 2030 is de buitenlanders regel namelijk aangepast doordat Noord-Macedonië tot de EU is toegetreden. Waar ik voorheen maximaal 8 buitenlanders kon inschrijven voor de competitie is dit veranderd naar maximaal 8 Non-EU spelers. In theorie zou ik dus heel Europa vrij makkelijk af kunnen vinken en 8 Non-EU landen per jaar/half jaar kunnen kunnen strepen. Resultaten halen is echter nog even iets belangrijker en focus me daar eerst nog op. Al deze landen zijn eigenlijk al een mooie bonus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Slow but steady. Bijna op de helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Maart 2026 Borce Tenev Noord Macedonië Jemal Tabidze Georgië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Net begonnen met het bijhouden, ik zit in 2031/2032, maar ga niet terug in de tijd gaan. Enkel spelers die er nu spelen, en in de toekomst onder mijn hoede komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 3 seizoenen ver nu. Nooit gedacht dat het verslavend was om kadertjes ingevuld te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Ook maar even bij gaan houden... Binnenkort de volgende landen afstrepen: Finland Zuid-Afrika Noorwegen Sao Tome & Principe Tsjechië Libië Rwanda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Seizoen twee zit erop. Manchester City en Frankrijk hebben me aan 50 nieuwe landen geholpen om af te vinken. Welkom bij de club Angola, Australië, Bahama's, Bosnië en Herzegovina, Canada, Centraal Afrikaanse Republiek, Chili, China, Colombia, Congo-Brazzaville, Congo-Kinshasa, Cyprus, Djibouti, Dominica, Frankrijk, Gabon, Grenada, Guinee-Bissau, Haïti, Irak, Israël, Italië, Kaapverdië, Kameroen, Liberia, Liechtenstein, Mali, Mauritanië, Mayotte, Montserrat, Nieuw-Caledonië, Noord-Ierland, Pakistan, Paraguay, Peru, Polen, Rusland, Saint Vincent en de Grenadines, Senegal, Servië, Syrië, Tanzania, Togo, Uruguay, Zambia, Zanzibar, Zimbabwe, Zuid-Korea, Zuid-Soedan en Zweden! Voor komend seizoen hoeven Litouwen (18 wedstrijden), Burkina Faso, Slowakije en Tsjechië (allemaal 1) niet vanaf niets te beginnen, terwijl ook al spelers binnen heb voor Albanië, Equatoriaal Guinea, Georgië, Honduras, Indonesië, Kenia, Libanon, Libië, Nieuw-Zeeland, Oeganda, Oezbekistan, Roemenië, Rwanda, Samoa, Somalië en Wit-Rusland binnen heb. Via Frankrijk zullen komend seizoen waarschijnlijk Algerije, Benin, Burundi, Filipijnen, Guadeloupe, Guinee, Marokko, Tsjaad en Tunesië erbij komen. De score na twee seizoenen: 94 nationaliteiten, wat neer komt op 41 procent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Niet bepaald de score van Tim', al is dat relatief logisch na 13 seizoenen ploeteren met een GDJEK Nu in Marokko aangekomen regent het tweede nationaliteiten; daardoor kan ik België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal en Spanje al afstrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Op 13-1-2024 om 21:34 zei Tim': Seizoen twee zit erop. Manchester City en Frankrijk hebben me aan 50 nieuwe landen geholpen om af te vinken. Welkom bij de club Angola, Australië, Bahama's, Bosnië en Herzegovina, Canada, Centraal Afrikaanse Republiek, Chili, China, Colombia, Congo-Brazzaville, Congo-Kinshasa, Cyprus, Djibouti, Dominica, Frankrijk, Gabon, Grenada, Guinee-Bissau, Haïti, Irak, Israël, Italië, Kaapverdië, Kameroen, Liberia, Liechtenstein, Mali, Mauritanië, Mayotte, Montserrat, Nieuw-Caledonië, Noord-Ierland, Pakistan, Paraguay, Peru, Polen, Rusland, Saint Vincent en de Grenadines, Senegal, Servië, Syrië, Tanzania, Togo, Uruguay, Zambia, Zanzibar, Zimbabwe, Zuid-Korea, Zuid-Soedan en Zweden! Voor komend seizoen hoeven Litouwen (18 wedstrijden), Burkina Faso, Slowakije en Tsjechië (allemaal 1) niet vanaf niets te beginnen, terwijl ook al spelers binnen heb voor Albanië, Equatoriaal Guinea, Georgië, Honduras, Indonesië, Kenia, Libanon, Libië, Nieuw-Zeeland, Oeganda, Oezbekistan, Roemenië, Rwanda, Samoa, Somalië en Wit-Rusland binnen heb. Via Frankrijk zullen komend seizoen waarschijnlijk Algerije, Benin, Burundi, Filipijnen, Guadeloupe, Guinee, Marokko, Tsjaad en Tunesië erbij komen. De score na twee seizoenen: 94 nationaliteiten, wat neer komt op 41 procent. Dat is wel echt bizar zoveel nationaliteiten knappe prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Na 8(?) seizoenen ongeveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 5 uur geleden zei timpy00: Dat is wel echt bizar zoveel nationaliteiten knappe prestatie. Heel veel nationaliteiten zijn Fransen met een dubbel paspoort. In seizoen 2 kom je pas aan de twintigste interland, dus die fase levert opeens veel vinkjes op. Verder is het een beetje geluk hebben met wat dubbele nationaliteiten bij City en het feit dat Dias, Rodri, De Bruyne en Haaland ook met zeven kneuzen om zich heen alsnog een gemiddeld Premier League-duel kunnen winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 6 minuten geleden zei Tim': Heel veel nationaliteiten zijn Fransen met een dubbel paspoort. In seizoen 2 kom je pas aan de twintigste interland, dus die fase levert opeens veel vinkjes op. Verder is het een beetje geluk hebben met wat dubbele nationaliteiten bij City en het feit dat Dias, Rodri, De Bruyne en Haaland ook met zeven kneuzen om zich heen alsnog een gemiddeld Premier League-duel kunnen winnen Was ook vooral veel respect ervoor. Ik vrees ik mijn journeyman save dat ik nog wel even bezig ben. Maar komt ook doordat matige spelers uit tropische oorden laten spelen wat lastiger gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 10 minuten geleden zei timpy00: Was ook vooral veel respect ervoor. Ik vrees ik mijn journeyman save dat ik nog wel even bezig ben. Maar komt ook doordat matige spelers uit tropische oorden laten spelen wat lastiger gaat. Thanks in dat geval Het schiet bij mij ook wel op omdat de Poképlayer het enige doel van deze game is. Dan ga je wat sneller kneuzen opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 18 minuten geleden zei Tim': Thanks in dat geval Het schiet bij mij ook wel op omdat de Poképlayer het enige doel van deze game is. Dan ga je wat sneller kneuzen opstellen. Ja dat scheelt zeker haha. Bij mij zijn de prijzen nu iets meer waard. Dus probeer ieder seizoen een paar landen af te tikken en pas als ik straks echt ver ben met de journeyman en pentagon challenge dan gericht aankopen en meters maken zoals jij dat doet. Ben nu wel bondscoach van Marokko geworden, dat helpt altijd wel in aantal dubbele paspoorten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Na seizoen 2032 We hebben al 9 landen lopen voor komend jaar, wellicht dat daar nog wat bij komt gezien de transferperiode bij mijn club nog moet beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Weer wat landen kunnen afvinken dit seizoen. Kost me wel punten in het sportieve helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 8 landen bij op een seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Alles van mijn Cowdenbeath-carrière komt tot dit overzicht. Inmiddels overgestapt naar Noord-Ierland, dus daar kan ik mij gaan uitleven met deze uitdaging. De bonus komt van het VK en Ierland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 127. Slow but steady wins the race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Grinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Nieuwe club, met 14 nieuwe nationaliteiten al binnen de gelederen. Komend seizoen dus weer een mooie stap zetten hopelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Inmiddels heel Azië afgetikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 13 landen er bij afgelopen seizoen. 12 nieuwe landen zijn alweer toegevoegd aan de selectie voor komend seizoen. Langzaam naar de 100 landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Noord-Ierland is hier absoluut geen aanrader voor. Wat een ellende met die werkvergunningen, wanneer ze zij bij mij niet krijgen maar in Schotland bijvoorbeeld wel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten