timpy00 Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart (bewerkt) Seizoen 2039/2040 Een volledig seizoen met City, gedurende het seizoen wat met de tactiek proberen te schuiven omdat we wel altijd dominant zijn maar naar mijn mening te weinig scoren. Hierdoor lopen we namelijk regelmatig tegen puntenverlies aan. Het seizoen nationaal verliep mwa. Geen enkele prijs en daar toch vier kansen voor gehad. Dat is teleurstellend. Europees daar en tegen waren we goed. Zeker thuis zijn we vrijwel onverslaanbaar. Uiteindelijk seizoen goed af weten te sluiten met de Champions League winst. Na het seizoen hebben we onze gewilde transfer kunnen maken. We vertrekken richting Zuid Afrika waar de Mamelodi Sundowns hun manager ontsloegen. Deze topclub in Zuid Afrika moet het station zijn waar we de Afrikaanse Champions League gaan winnen en waarmee we de Pentagon challenge kunnen afronden. Verder rest het EK met Frankrijk deze zomer nog. 13 maart bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeroenW-92 Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Seizoen 2024/2025 Seizoen 2 afgerond in de Kroatische 2e divisie, het eerste volledige seizoen waar ik Cibilia onder mijn hoede had. En het werd een heel goed seizoen, ondanks dat we qua salarissen op plaats 10 van de 12 stonden. Uiteindelijk hebben we zo goed als het hele seizoen bovenaan gestaan en zijn we ook vrij makkelijk kampioen geworden. Competitie: In de beker helaas in de kwartfinale eruit tegen een team uit een niet speelbare competitie, zonde.. Voor volgend seizoen heb ik een nieuw contract getekend en gaan we het op het hoogste niveau in Kroatië proberen. Ik zal zo ongeveer mijn complete selectie moeten vervangen om spelers te hebben die aan het niveau kunnen voldoen. Ik ben benieuwd wat voor selectie we voor elkaar kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart (bewerkt) Seizoen 2040/2041 Een seizoen in Zuid Afrika om de Pentagon challenge af te maken, en dat is gelukt. We hebben inmiddels een transfer gemaakt naar Manchester United. Vanaf nu is het punten binnenharken richting de top van de ranglijst. Hopelijk kunnen we daar bij Man United een goede stap zitten. 20 maart bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart (bewerkt) 2041/2042 Eerste seizoen Man Utd. Matig seizoen. We gaan de oudere spelers in de selectie langzaam vervangen. Verder halen we thuis vrijwel ieder punt wat we kunnen halen en valt dat uit heel erg tegen. Komend seizoen aan de slag met de tactiek voor uitwedstrijden. Hopelijk komend seizoen bouwen aan sterke groep waarmee we een aantal jaar voor de prijzen kunnen gaan, anders langzaam weer verder kijken. 27 maart bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april (bewerkt) Seizoen 2042/2043 Dramatisch seizoen. Begin van het seizoen wat zitten experimenteren met de tactiek. Dit leidde tot 6 nederlagen in de eerste tien wedstrijden. Daarna de oude tactiek wat aangepast en vrij behoorlijk seizoen gehad. Goed genoeg om nog een seizoen hier te blijven en hopelijk te gaan oogsten. Hoop jonge talenten weten te ontwikkelen afgelopen seizoen. Komend seizoen even pokeplayer op laag pitje en gewoon knallen. Anders laatste jaar United voor mij. Inmiddels ook bondscoach geworden van Engeland. 3 april bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april (bewerkt) Seizoen 2043/2044 Helaas wederom een teleurstellend seizoen. Vooral uitwedstrijden zijn onze achilleshiel. Tijd om daaraan te gaan werken. Ik ga wel de markt in de gaten te houden om te kijken of ik een transfer kan maken. Ik neem geen ontslag, want anders gaan we verder bij Man Utd. Maar het schiet niet op. 10 april bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Seizoen 2044/2045 Nagenoeg perfect seizoen en daarmee een vrachtlading aan punten voor de eregalerij. Enkel de Carabao cup wisten we niet te winnen. Het WK voor clubs werd ook nog binnengesleept. Daardoor zetten we een grote stap voorwaarts op de ranglijst. We blijven komend seizoen nog bij Man United om hopelijk weer een vrachtlading aan punten te halen. Tevens hopen we met Engeland een gooi te doen naar het WK aan het einde van het seizoen. 23 april bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Het is van oorsprong eigenlijk een building a nation save en ik zit bij 1 club. Telt dit ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 19 minuten geleden zei Thomassje123: Het is van oorsprong eigenlijk een building a nation save en ik zit bij 1 club. Telt dit ook? Regels Start werkloos, zonder ervaring en zonder diploma's Gebruik geen in-game editor en speel geen wedstrijd opnieuw (ofwel: don't cheat) Je bent vrij om op elk gewenst moment te solliciteren bij andere club Ontslag is ontslag; ook dan moet je weer sollicitatiebrieven de digitale deur uit doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 1 uur geleden zei Mordurette: Regels Start werkloos, zonder ervaring en zonder diploma's Gebruik geen in-game editor en speel geen wedstrijd opnieuw (ofwel: don't cheat) Je bent vrij om op elk gewenst moment te solliciteren bij andere club Ontslag is ontslag; ook dan moet je weer sollicitatiebrieven de digitale deur uit doen. Fair Was niet per se een serieuze vraag trouwens maar ik vond het wel geinig dat ik dit ook behaald had tussendoor. Het is dat ik het in mijn inbox kreeg anders had ik het nooit geweten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeroenW-92 Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Op 18-3-2024 om 20:57 zei JeroenW-92: Seizoen 2024/2025 Seizoen 2 afgerond in de Kroatische 2e divisie, het eerste volledige seizoen waar ik Cibilia onder mijn hoede had. En het werd een heel goed seizoen, ondanks dat we qua salarissen op plaats 10 van de 12 stonden. Uiteindelijk hebben we zo goed als het hele seizoen bovenaan gestaan en zijn we ook vrij makkelijk kampioen geworden. Competitie: In de beker helaas in de kwartfinale eruit tegen een team uit een niet speelbare competitie, zonde.. Voor volgend seizoen heb ik een nieuw contract getekend en gaan we het op het hoogste niveau in Kroatië proberen. Ik zal zo ongeveer mijn complete selectie moeten vervangen om spelers te hebben die aan het niveau kunnen voldoen. Ik ben benieuwd wat voor selectie we voor elkaar kunnen krijgen. Seizoen 2025-2026: Het eerste seizoen op het hoogste niveau in Kroatië. Volgens de voorspellingen zouden we laatste worden en daarmee degraderen. Maar gelukkig hebben we degradatie kunnen ontlopen. Bijna de hele selectie moest vernieuwd worden, wat nog aardig lastig was. Uiteindelijk op de 9e van de 10 plekken geëindigd. Competitie: Bij deze ploeg was weinig perspectief meer, dus ik heb besloten om ontslag te nemen. Nu maar eens kijken bij welke club ik als volgende aan de slag kan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Op 25-4-2024 om 21:30 zei Thomassje123: Het is van oorsprong eigenlijk een building a nation save en ik zit bij 1 club. Telt dit ook? Wel lekker met dit puntenaantal. Bij mij is Guardiola gestopt met net meer dan 10.000 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 6 minuten geleden zei timpy00: Wel lekker met dit puntenaantal. Bij mij is Guardiola gestopt met net meer dan 10.000 punten. Denk dat ik de 10.000 punten ook wel haal als ik door ga tot ik San Marino eindelijk op 1 heb staan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april 9 uur geleden zei Thomassje123: Denk dat ik de 10.000 punten ook wel haal als ik door ga tot ik San Marino eindelijk op 1 heb staan haha Ik moet het ook halen voor de challenge. Helaas had Guardiola dit on 2043 al behaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Ik wil ook met deze challenge beginnen, is er iemand die zijn excell met mij wil delen? Ben zelf geen held in die dingen te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 2023 In Januari, nog voor de competitiestart, aangenomen bij Fukushima United op het derde niveau van Japan. Werden een plekje in de middenmoot toegedicht. Enkele transfers doorgevoerd in de breedte, en dan van start gegaan. Het werd meteen duidelijk dat we wel eens gingen meedoen voor de prijzen. Uiteindelijk werden we kampioen, en promoveren we zo naar het tweede niveau. In de Emperors cup strandden we in de kwartfinale tegen de Urawa Red Diamonds. Qua trainerscursussen zit ik momenteel ook goed in Japan, ondertussen al aan mijn derde cursus bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 23 uur geleden zei Glenn08: 2023 In Januari, nog voor de competitiestart, aangenomen bij Fukushima United op het derde niveau van Japan. Werden een plekje in de middenmoot toegedicht. Enkele transfers doorgevoerd in de breedte, en dan van start gegaan. Het werd meteen duidelijk dat we wel eens gingen meedoen voor de prijzen. Uiteindelijk werden we kampioen, en promoveren we zo naar het tweede niveau. In de Emperors cup strandden we in de kwartfinale tegen de Urawa Red Diamonds. Qua trainerscursussen zit ik momenteel ook goed in Japan, ondertussen al aan mijn derde cursus bezig. Fijn land om te beginnen inderdaad Japan. Excel is niet zo moeilijk hoor ik type de kopjes die ik gebruik en zet daar randen omheen. Mocht je er niet uitkomen kun je me wel een bericht sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Qua trainerscursus is het easy mode in Japan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 2024 Met Fukushima United aan het tweede seizoen begonnen, daar na 26 speeldagen op de eerste plek, met 15 punten voorsprong op plek 2. Hierna de overstap gemaakt naar Kashima Antlers die op een 14de plek stonden in de J1. Maar ze speelden wel nog om zichzelf te plaatsen voor de huidige Aziatische CL. In de competitie elke resterende wedstrijd gewonnen, ook die op de laatste speeldag tegen Albirex Niigata waardoor Tokyo FC kampioen werd, en door puntenverlies van Cerezo Osaka springen wij nog naar de 4de plek, zodat we ook zeker zijn van de CL voor het komende seizoen. In de CL van het huidige seizoen hebben we een foutloos parcours afgelegd waardoor we ons plaatsen voor de tweede ronde in 2025. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) @neva of @19CH98 of iemand anders die dit misschien weet of kan bepalen. Is het hiermee de bedoeling om SAF in te halen, of welke echte manager op dat moment dan ook in de game bovenaan staat of is het de bedoeling om eerste te komen in de Hall of Fame. Ik heb namelijk ooit een estafette over genomen waarin ook ene @Nom de Guerre mee deed en die beste man staat nu met 30.329 punten bovenaan. Dat zijn toch mooi 5.5x zoveel punten als de good old SAF heeft behaald. Als ik Nom in moet halen dan is het niet echt een uitdaging die ik aan wil gaan aangezien ik af en toe ook nog naar buiten wil. Edit: Ik ben in ieder geval volgens de regels begonnen met het aanmaken van een manager. Dan kan ik altijd nog kijken of ik er voor ga. 16 mei bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Gewoon de beste AI manager. Tegen die tijd waarschijnlijk Guardiola. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 7 uur geleden zei neva: Gewoon de beste AI manager. Tegen die tijd waarschijnlijk Guardiola. Dit inderdaad. Bij mij is Pep geeindigd op 10k punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 2025 Een productief jaar achter de rug bij Kashima Antlers. We zijn begonnen met studeren voor ons Continentaal A diploma. De volle focus ging vanaf het begin van het jaar op de Aziatische CL, en deze werd meteen bij de eerste poging gewonnen. In een finale waren we tweemaal de mindere van Al Ittihad, maar we wonnen wel beide wedstrijden. In de competitie waren we enkele maatjes te sterk voor de tegenstand. We hadden goed aangekocht, en namen hierdoor een grote voorsprong op onze Japanse concurrenten, en uiteindelijk werden we vrij simpel kampioen. Uiteindelijk wonnen we ook de Japanse league cup, en bereikten we de finale van de Japanse beker, en werd ook in het nieuwe seizoen de tweede ronde al bereikt van de Aziatische CL. Echter kunnen we helaas zelf de Japanse bekerfinale niet spelen, omdat ik vier dagen ervoor een contract teken bij St. Louis CITY uit de MLS, uitstel tot na de bekerfinale was niet meer mogelijk. Nu op naar het volgende avontuur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 2026 Een jaartje in de MLS, en het was een succesvol jaar! Op de Leagues cup na elke prijs gepakt die we konden pakken. Met overmacht aan het seizoen begonnen, naar het einde toe wat haperingen. Ook een keer de regels niet bekeken, zo had ik na het reguliere seizoen de heenmatch eens met 8-0 gewonnen, en dan de B ploeg erop in de terugwedstrijd en 1-0 verlies. Hierna volgde opeens nog een derde wedstrijd. Maar gelukkig wonnen we die weer simpel. Ondertussen ook alle trainerscursussen doorlopen, maar zelf begin ik meer en meer naar Europa te lonken. Ik ga één gooi doen naar de Noord Amerikaanse CL, en dan gaan we iets zoeken in Europa. Ook al zou dat betekenen dat ik eventueel niet meer in aanmerking kom voor de punten van de Pentagon/Hexagon challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 1 uur geleden zei Glenn08: Ondertussen ook alle trainerscursussen doorlopen, maar zelf begin ik meer en meer naar Europa te lonken. Ik ga één gooi doen naar de Noord Amerikaanse CL, en dan gaan we iets zoeken in Europa. Ook al zou dat betekenen dat ik eventueel niet meer in aanmerking kom voor de punten van de Pentagon/Hexagon challenge. Je kan toch altijd weer terugkeren in Noord-Amerika om de CL daar nog een keer te winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten