Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Ben jij op zoek naar een nieuwe middenvelder of wil je de allerbeste middenvelder van je ploeg met de rest van MU delen? Stel hier je vraag en geef aan wat je belangrijk vindt voor de middenvelders in jouw tactiek. En niet onbelangrijk, wat is je budget? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Ik denk dat dit voor veel mensen hier wel een potentieel koopje kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 9 minuten geleden zei Urbeto: Ik denk dat dit voor veel mensen hier wel een potentieel koopje kan zijn. Wat een toeval. Ik bied hem echt net een contract aan bij Feyenoord haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 13 hours ago, bas huijsmans said: Wat een toeval. Ik bied hem echt net een contract aan bij Feyenoord haha Voor hoeveel heb je hem kunnen halen en hoe bevalt hij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 14 minuten geleden zei Rob1981: Voor hoeveel heb je hem kunnen halen en hoe bevalt hij? Volgens mij 3 miljoen met variabelen er bij 4.9 miljoen ofzo. Aangezien het een Beta save is om even snel een seizoentje te spelen heb ik er niet heel erg veel aandacht aan besteed. Eerste wedstrijd meteen een doelpuntje uit een corner. Zal toch wel vooral als back-up achter Hancko of Wieffer fungeren. Enige nadeel aan de selectie van Feyenoord is dat je geen echte back-up voor LCV hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) Franco González - Peñarol (screenshot uit 2029) Werd in 2024 door Pachuca gekocht voor €5,25M dus als je er eerder bij bent is die wellicht nog wat goedkoper! 20 oktober 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Assan Ouédraogo - Schalke 04 (screenshot uit 2029) Ging in januari 2025 naar Köln voor €22,5M en in 2029 voor €80M naar Man City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Gianluca Prestianni - Vélez (screenshot uit 2029) Ging in 2026 voor €6,75M naar R.Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Santiago Capurro - Godoy Cruz (screenshot uit 2029) Ging in 2027 voor €10M naar River Plate, in 2029 voor €12,75M naar Man Utd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Op 20-10-2023 om 13:59 zei De Raam: Gianluca Prestianni - Vélez (screenshot uit 2029) Ging in 2026 voor €6,75M naar R.Madrid. Ik heb hem voor 4,9 miljoen (oplopend tot 6,5) weten te kopen met Feyenoord in 2024. En heeft stempel wonderkind. 21 oktober 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 Januari 2028 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Op 19-10-2023 om 23:35 zei Urbeto: Ik denk dat dit voor veel mensen hier wel een potentieel koopje kan zijn. Had hem ook gekocht, maar hij is altijd depressief... Speelt wel best oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Op 20-10-2023 om 13:31 zei De Raam: Franco González - Peñarol (screenshot uit 2029) Werd in 2024 door Pachuca gekocht voor €5,25M dus als je er eerder bij bent is die wellicht nog wat goedkoper! Ik heb hem voor 3.5 met oplopend tot 4.75 weten te halen in de winterstop van het eerste seizoen zonder echt fanatiek te onderhandelen dus hij is vast nog iets goedkoper te halen. Deze kan zich denk ik ook wel leuk ontwikkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Deze kan zich denk ik ook wel leuk ontwikkelen Ja die had ik ook al gevonden maar is alleen haalbaar voor de grote clubs, vandaar niet geplaatst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 13 minuten geleden zei De Raam: Ja die had ik ook al gevonden maar is alleen haalbaar voor de grote clubs, vandaar niet geplaatst Hoezo is die alleen haalbaar voor grote clubs? Denk dat die vooral pas interesse heeft als die 18 wordt. Was ten minste in FM23 ook vaak het geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoezo is die alleen haalbaar voor grote clubs? Denk dat die vooral pas interesse heeft als die 18 wordt. Was ten minste in FM23 ook vaak het geval Ik kon hem met Sporting in de eerste 2 seizoenen niet halen omdat hij dat niet goed genoeg vond voor zijn ontwikkeling, daarna is hij naar (ik geloof) Spurs vertrokken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Ik kon hem met Sporting in de eerste 2 seizoenen niet halen omdat hij dat niet goed genoeg vond voor zijn ontwikkeling, daarna is hij naar (ik geloof) Spurs vertrokken.. Denk dat dat inderdaad te maken heeft dat hij pas 17 is. Zie dat hij in december jarig is en dus in het tweede seizoen vlak voor de winterstop 18 wordt. Ging die toevallig die winterstop naar Spurs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Zie ik wel vaker (ook in FM23) dat spelers die van buiten Europa komen tot hun 18e geen interesse hebben in een overstap (vooral Amerikaanse newgens). Zodra ze de 18 gepasseerd zijn willen ze wel komen dus heeft echt met de leeftijd te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 2 uur geleden zei bas huijsmans: Denk dat dat inderdaad te maken heeft dat hij pas 17 is. Zie dat hij in december jarig is en dus in het tweede seizoen vlak voor de winterstop 18 wordt. Ging die toevallig die winterstop naar Spurs? 2 uur geleden zei Mordurette: Zie ik wel vaker (ook in FM23) dat spelers die van buiten Europa komen tot hun 18e geen interesse hebben in een overstap (vooral Amerikaanse newgens). Zodra ze de 18 gepasseerd zijn willen ze wel komen dus heeft echt met de leeftijd te maken. Excuses, het was City. Maar het volgende is dus gebeurd: Ik volg hem al vanaf het begin van de save en heb in elke window geprobeerd hem naar Sporting CP te halen. Afgelopen zomer (zomer in aanloop naar het tweede seizoen) werd er door verschillende grote clubs op hem geboden en heeft hij een voorcontract getekend bij City, op 17-jarige leeftijd. In diezelfde window, nadat ik zag dat clubs op hem gingen bieden, heb ik het nogmaals geprobeerd maar gaf hij me dezelfde mededeling, waarna hij dus wel voor City getekend heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Nikolas Sattlberger - €6,25M Oscar Gloukh - €14,25M Hugo Larsson - €6M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 1 uur geleden zei De Raam: Excuses, het was City. Maar het volgende is dus gebeurd: Ik volg hem al vanaf het begin van de save en heb in elke window geprobeerd hem naar Sporting CP te halen. Afgelopen zomer (zomer in aanloop naar het tweede seizoen) werd er door verschillende grote clubs op hem geboden en heeft hij een voorcontract getekend bij City, op 17-jarige leeftijd. In diezelfde window, nadat ik zag dat clubs op hem gingen bieden, heb ik het nogmaals geprobeerd maar gaf hij me dezelfde mededeling, waarna hij dus wel voor City getekend heeft. Duidelijk. Zal dan wel echt ook met reputatie te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Alvaro Fidalgo Op te halen voor iets meer dan 500K ofzoiets. Geweldige attributen voor die prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Op 29-10-2023 om 09:54 zei Mordurette: Alvaro Fidalgo Op te halen voor iets meer dan 500K ofzoiets. Geweldige attributen voor die prijs Heb hem toevallig met Girona gehaald voor 1,3 miljoen. Is momenteel mede-topscorer met 10 goals uit 16 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Boeitus is wel een leuke speler. Gratis op te halen in de derde wereld-optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaxBarca Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Voor 9 Miljoen gekocht en doet het boven verwachting. Niet het grootste talent maar wel een hele goede Mezzala - A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten