Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 37 minuten geleden zei Dansmeister: #LUCCAARMY @Thierryvane@ReneLeBlanc Die gekke Lucca is echt niet normaal deze FM editie hoor. En ondertussen pakken wij hiermee de koppositie. Nu komt die deksele @ElPrincipito voor een avondje gamen. Morgen verder! Haha wat is dit voor een zieke donderspeech geweest in de rust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Nummero uno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Siiiiiiiiiiiiiiiiii maatje @ReneLeBlanc sorry. #KonatéSZN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Een goed begin is het halve werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Zo slecht als februari was, zo goed zijn maart en april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Elke keer als Brenner scoort gaat onderstaande goaltune aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Als ik dit topic open en zie @ReneLeBlanc en @Thierryvane hier dan is de dag al helemaal goed; en doe ik genoeg inspiratie op! Gestolen punt thuis tegen Salzburg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Oof 2 schoten maar in 90 minuten, in eigen huis. Terzic is that you? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 oktober Auteur Share Geplaatst 3 oktober Dat is een lekker eerste potje van de dag zo op de donderdagmiddag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Thuiswerken zit er weer op. Prima start van een namiddag sessie. #teamLucca @ReneLeBlanc@Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Eerste nederlaag in alle competities ken gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 33 minuten geleden zei Dansmeister: Thuiswerken zit er weer op. Prima start van een namiddag sessie. #teamLucca @ReneLeBlanc@Thierryvane Ze hoeven alleen maar zijn hoofd even op die scheve toren te zetten en ze hebben een prachtig standbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Prime Feyenoord en Prime Slot in eigen huis verslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 45 minuten geleden zei Dansmeister: Thuiswerken zit er weer op. Prima start van een namiddag sessie. #teamLucca @ReneLeBlanc@Thierryvane Begin fan van die GIF te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Altijd weer terug naar de liefde. Eerste potje gelijk de Cup. Lekkah! EPBAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Hoera, eerste wedstrijd van het tweede seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober #EPBAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 2 uur geleden zei Vreven: Hoera, eerste wedstrijd van het tweede seizoen. Heksenketel 283 fans! Fa2 goede zege maatje. Ik helaas net deze domper; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober We vinden Benfica nu terug op de 7e plaats. Moet je maar niet met Otamendi op rechtsback aan komen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Inpakken en wegwezen Gallinas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Zojuist zei ElPrincipito: Inpakken en wegwezen Gallinas! Hoeveelste save met Boca is dit ondertussen? Hier is het verschil tussen nationaal en Europees echt te groot. Wellicht toch een andere opstelling hanteren in Europa. We spelen niet eens Champions League, moet je nagaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober @ReneLeBlanc Ik denk in FM24 zeker de 4e. In FM20 heb ik er ook zeker 10 gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Siiiiiiiiiiiiiiiiiiii maatje @Thierryvane sorry not sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Als ik het niet zo naar mijn zin had sprong ik zeker mee de Portugese trein op met jullie @ReneLeBlanc Anderlecht gaf mij al het goede voorbeeld gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten