Kyrill Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Oops, dit ging niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Cultheld Lautaro Pastran Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Blijft zo frustrerend: In de beker, prima pot als (net gepromoveerde) ploeg uit de Serie B tegen AS Roma, maar trek je toch aan het kortste eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Wat een moment om PSG te FM'en Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Prima begin van het seizoen Tussen deze wedstrijden in zat nog een oefenwedstrijd, was vergeten m'n elftal aan te passen dus er stond een half B-team/half-jeugdteam aan de aftrap. Ging alsnog goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 10 uur geleden zei TheRealOne: Prima begin van het seizoen Tussen deze wedstrijden in zat nog een oefenwedstrijd, was vergeten m'n elftal aan te passen dus er stond een half B-team/half-jeugdteam aan de aftrap. Ging alsnog goed Johan Caicedo klinkt goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 20 minuten geleden zei Thierryvane: Johan Caicedo klinkt goed zeg. Die kan wel aardig voetballen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wat een krankzinnige slotfase was dit. Defensief laten wij nog te vaak te veel steken vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Daar stopt het dan ook voor mijn Ivoorkust. op sommige plekken ongelooflijke kwaliteit en sommige plekken enorm matig en vooral in de breedte. Toch een verdienstelijk WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Voor het eerst de dubbele cijfers behaald in een Europese wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Door deze overwinning, mijn 3e thuisoverwinning, wordt ik 16e in de Champions League met 12 punten. Ik mag mij dus, eigenlijk ook wel een beetje verwacht, gaan opmaken voor de tussenronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Juichen!!!! Football Manager 2024 2023-12-19 11-44-23.mp4 Football Manager 2024 2023-12-19 11-44-23.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Is het niet tijd voor een novelle Kyr? Volgens mij krijgen wij elke pot mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: Is het niet tijd voor een novelle Kyr? Volgens mij krijgen wij elke pot mee. Ha Thierry! Goede grap(tenzij je serieus bent, maar dat betwijfel ik haha) Ik heb deze novelle al lopen sinds 15 november maatje, kom gerust keertje kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Altijd leuk als je een jeugdspeler naar het eerste elftal brengt en hij na 2 minuten invallen meteen zijn stempel drukt. Lautaro Tirelli Mooie naam ook voor een Argentijnse spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Twee jaar terug lootte we Rode ster ook al, toen in de 4e voorronde van de CL en werden we naar de EL gestuurd. Na een 2-2 werd het 6-1. Deze keer begonnen we echter met een eigen 6-0 overwinning, en daarna speelde we alsnog 2-2 gelijk. Heerlijke revanche. Ook al was het deze keer een voorronde eerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Nadat ik er in het 2e seizoen al aan mocht ruiken, de finale van de beker, maar toen kansloos ten onder ging tegen Feyenoord, kreeg ik nu weer de kans. De 2e finale in 4 jaar, nu tegen Ajax, was meer in ons voordeel. Dit moet wel de dubbel worden dit seizoen, want het kampioenschap kan mij ook niet meer ontgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 6 maandjes bondscoach, en meteen het WK winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 23 minuten geleden zei Glenn08: 6 maandjes bondscoach, en meteen het WK winnen. Gewedig gefeliciteerd!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 En zo win je je laatste wedstrijd bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten