Rrrood Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: Waar de fuck heb ik net naar gekeken. Vitesse seizoen 3, 16 september 2026. Hoogste overwinning tot nu toe was in de beker (10-1) tegen Rijnsburgse Boys seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 @Thierryvane EINDBAAS ben je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Wat een prachtig geschenk van mijn spelers op mijn verjaardag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 (bewerkt) Op naar de halve finale, daar wacht Chelsea Moet zeggen dat ik niet had verwacht om zo ver te komen, nadat ik me echt met moeite voor de play-offs wist te plaasten. edit; En naar de finale De hele wedstrijd met een man meer, blessure van m'n keeper en een lompe eigen goal. Gelukkig toch nog op strafschoppen door, want dit had ik m'n team niet vergeven 10 december 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Er zijn slechtere wedstrijden om te debuteren in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Haha wtf, beste 144 miljoen die ik ooit heb uitgegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Met RB London (League One) een gigantische mokerslag uitgedeeld aan Manchester United, dat helemaal niet mee een verkeerde ploeg aan de aftrap verscheen, in de kwartfinale van de FA Cup! 5-1... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Nadat ik inde vorige ronde Sporting Portugal met 6-5 versloeg over 2 wedstrijden, wordt ook de eerste wedstrijd gewonnen tegen Torino. Thuis de klus maar afmaken. In de volgende ronde wacht naar alle waarschijnlijkheid wederom een italiaanse club, namelijk AC Milan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) My balls so hot, I'm on fire Ik vind het terecht iig die 0-1 eigen goal van Davies , sloeg helemaal nergens op. Stond ook niet onder druk. 11 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1 uur geleden zei Kyrill: My balls so hot, I'm on fire Ik vind het terecht iig die 0-1 eigen goal van Davies , sloeg helemaal nergens op. Stond ook niet onder druk. Haha, lekkere ontsnapping hoor! Hoe doet de Van Persie het in jouw spel daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1 minuut geleden zei dvsermelo: Haha, lekkere ontsnapping hoor! Hoe doet de Van Persie het in jouw spel daar? Thnx maatje Oordeel zelf maar: Behoorlijk goed dus, maar hij zit bij LIverpool houdt me er zelf niet zoveel mee bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Op de laatste speelronde zouden wij bij een overwinning op Fortuna kampioen worden. De spelers hadden er zin in. Door dit resultaat mocht VVV voor het eerst in de historie de titel in de Eredivisie vieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Dit is best een leuk Europees debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Het is weer fissa in Arnhem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Babadi doet zijn oude club de das om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 11 uur geleden zei Rrrood: Babadi doet zijn oude club de das om Walemark is in mijn game echt een heerlijke buitenspeler geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Strijd om de eerste plek barste los in eigen huis maar Dortmund heeft na de snelle gelijkmaker echt helemaal niks meer klaar gespeeld. @ElPrincipito Nypan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Nypannnnn! Lekker @Monty, mooie overwinning ook. Hoe doet Seimen het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Walemark is in mijn game echt een heerlijke buitenspeler geworden. Vorige FM ontwikkelde hij 0,0 dus ik was een beetje gewaarschuwd, maar hij krijgt nu kansen van mij Hopelijk ontwikkelt hij nog wel deze FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 14 minuten geleden zei ElPrincipito: Nypannnnn! Lekker @Monty, mooie overwinning ook. Hoe doet Seimen het? Ja was een hele goeie wedstrijd van onze kant. Sinds zijn komst is hij de onbetwiste nummer een. Heeft vaak in de belangstelling gestaan van andere clubs maar niemand zet dat ook daadwerkelijk door. Heb m in het seizoen 2023/2024 voor zes miljoen gehaald en staat inmiddels bijna op 200 wedstrijden. Is nu ook eindelijk ter Stegen voorbij en zal de aankomende jaren dus wel de eerste doelman van die Mannschaft zijn. Hierdoor moet ik onderstaande Noor maar uitlenen tot het moment dat Seimen zal vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Lekker bezig @Monty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Sesko the goat @Kyrill Onze 4-4-2 begint op punt te staan na een jaar. Niet dat mijn resultaten slecht waren. We presteerden nog steeds ver boven de verwachtingen maar het voelde meer onstabiel aan. Dus defensief een beetje zekerheid ingebouwd en nu winnen we ook probleemloos van een beter team. Terwijl het anders wel wat billen knijpen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 41 minuten geleden zei Lensherr: Sesko the goat @Kyrill Onze 4-4-2 begint op punt te staan na een jaar. Niet dat mijn resultaten slecht waren. We presteerden nog steeds ver boven de verwachtingen maar het voelde meer onstabiel aan. Dus defensief een beetje zekerheid ingebouwd en nu winnen we ook probleemloos van een beter team. Terwijl het anders wel wat billen knijpen was. Lekker bezig jij!! Zeg dat ja maatje. Ik heb hem Ferguson en Oshimen als 3 superspitsen... Als het nodig is kan ik Yamal, Roony of Schjelderup oa in spits zetten. Ferguson kwam vorig seizoen tot 15 goals in de CL ❤️😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Laatste pot van het seizoen kwam Ajax op bezoek. Tikkie naar Walace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten