Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Heerlijke zege op Leipzig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Immaneubl Pherai speelde erg fraai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Laatste 16 al Real Madrid met 6-1 verslagen en nu Man City in 1/4 finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Onze laatste PL nederlaag, was 18 september 2027 1-0 uit bij Southampton. Nu ereheerstel en nu reeks van 14 PL duels op rij niet meer verloren. Hopelijk houden we dat vast tot en met eind van deze maand januari 2028, wanneer we uit bij Manchester United spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Hoppaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 29 minuten geleden zei TheRealOne: Hoppaaaa Lekker hoor! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 55 minuten geleden zei TheRealOne: Hoppaaaa Geweldig. Gefeliciteerd!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 1 uur geleden zei TheRealOne: Hoppaaaa Goossens MOTM: who else. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Nadat ik vorig seizoen al een overwinning uit de Kuip meenam en daardoor 3e werd, mag een overwinning in de Arena niet achter blijven. Wat een geweldenaar die Ramselaar. Na 7 wedstrijden sta ik ongeslagen bovenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Er zijn slechtere manieren om in de Bundesliga terug te keren De reden waarom ik Weiper zo graag wilde hebben is meteen duidelijk geworden @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Yeeeeeeesss! Champions League beker gaat mee naar Gent Goed gespeeld tegen Barcelona, lijken het in de verlengingen te gaan verliezen maar all-in op de aanval in de 2e helft van de verlengingen heeft geloond... Strafschoppen uit de brand weten te slepen waarin Maarten Vandevoordt zich weer tot held kroont door er één te stoppen. Dat was genoeg om de beker met de grote oren in ontvangst te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 1 uur geleden zei Monty: Er zijn slechtere manieren om in de Bundesliga terug te keren De reden waarom ik Weiper zo graag wilde hebben is meteen duidelijk geworden @Thierryvane @Thierryvane tweede wedstrijd van het seizoen. Veeg mij maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 FM 23 mobiel, ook net tegen Bayern @Monty Jij ook heerlijk bezig zeg!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Er zijn slechtere manieren om in de Bundesliga terug te keren De reden waarom ik Weiper zo graag wilde hebben is meteen duidelijk geworden @Thierryvane #WeiperArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Wat een verschil met vorig seizoen. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 33 minuten geleden zei glennix: Wat een verschil met vorig seizoen. Heerlijk. Dezelfde tactiek of een andere? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 5 minuten geleden zei Rrrood: Dezelfde tactiek of een andere? Heb deze tactiek toegepast sinds de laatste 15 wedstrijden van vorig seizoen. Ik ben nu in het nieuwe seizoen in de competitie 6 wedstrijden ver. Ik ben terug uitgegaan van een standaard gegenpress met aangepaste rollen en aangepaste instructies en heb minder instructies toegevoegd dan daarvoor en geen individuele instructies aan mijn spelers meer gegeven. De voorbije 2 seizoenen had ik telkens aanpassingen gemaakt in mijn tactiek en veel individuele instructies en dat werkte uiteindelijk averechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Deze is wel heel lekker hoor. Lucca met 6 goals, misschien hadden ze Clasie toch centraal uit de verdediging moeten halen met de hoge voorzetten.. Begon trouwens wel een beetje een vreemdelingenlegioen te worden, dus nu Daley Blind, Kasanwirjo, El Azzouzi en Juninho Bacuna terug gehaald naar Groningen. Fofana ook in Groningen geboren, maar nooit voor FCG gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Wil ik kans maken in de Europa League, zal ik mijn thuis wedstrijden moeten winnen. Nadat ik in de eerste wedstrijd met 4-1 van Viking uit Noorwegen won, win ik ook mijn 2e thuiswedstrijd, tegen een iets betere tegenstander, namelijk Club Brugge. Uit verloor ik overigens met 3-1 van Athletic Club de Bilbao. Nog 1 overwinning zou in principe genoeg moeten zijn om de play-offs te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 3de finale in 4 seizoenen en dit keer viel het dubbeltje aan onze kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Wayne Rooney? Ken ik niet, doe mij maar Roony Bardghji Spoiler Football Manager 2024 2023-12-05 16-43-46.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Europees debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten