Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Onze laatste PL nederlaag, was 18 september 2027 1-0 uit bij Southampton. Nu ereheerstel en nu reeks van 14 PL duels op rij niet meer verloren. Hopelijk houden we dat vast tot en met eind van deze maand januari 2028, wanneer we uit bij Manchester United spelen.

20231204144211_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeeeeeeesss! Champions League beker gaat mee naar Gent :cheer:_O_ Goed gespeeld tegen Barcelona, lijken het in de  verlengingen te gaan verliezen maar all-in op de aanval in de 2e helft van de verlengingen heeft geloond... Strafschoppen uit de brand weten te slepen waarin Maarten Vandevoordt zich weer tot held kroont door er één te stoppen. Dat was genoeg om de beker met de grote oren in ontvangst te nemen.

image.png.3b42ab304588d759c3fcedd4f2a456c3.png

image.png.1acb01e2260f0f0b90cb112771097b65.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rrrood:

Dezelfde tactiek of een andere?

Heb deze tactiek toegepast sinds de laatste 15 wedstrijden van vorig seizoen. Ik ben nu in het nieuwe seizoen in de competitie 6 wedstrijden ver. Ik ben terug uitgegaan van een standaard gegenpress met aangepaste rollen en aangepaste instructies en heb minder instructies toegevoegd dan daarvoor en geen individuele instructies aan mijn spelers meer gegeven. De voorbije 2 seizoenen had ik telkens aanpassingen gemaakt in mijn tactiek en veel individuele instructies en dat werkte uiteindelijk averechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze is wel heel lekker hoor. Lucca met 6 goals, misschien hadden ze Clasie toch centraal uit de verdediging moeten halen met de hoge voorzetten..  Begon trouwens wel een beetje een vreemdelingenlegioen te worden, dus nu Daley Blind, Kasanwirjo, El Azzouzi en Juninho Bacuna terug gehaald naar Groningen. Fofana ook in Groningen geboren, maar nooit voor FCG gespeeld. 

FCG-AZ.thumb.PNG.b3765dc8c29c996ee8615074f51d49b2.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil ik kans maken in de Europa League, zal ik mijn thuis wedstrijden moeten winnen. Nadat ik in de eerste wedstrijd met 4-1 van Viking uit Noorwegen won, win ik ook mijn 2e thuiswedstrijd, tegen een iets betere tegenstander, namelijk Club Brugge. Uit verloor ik overigens met 3-1 van Athletic Club de Bilbao. Nog 1 overwinning zou in principe genoeg moeten zijn om de play-offs te behalen. 

image.png.a61c77f4d1fa579f31b8490533073710.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites