Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat Karel heeft bij de vrouwen heb jij met je rivalen, je laat geen spaan van ze heel. Spoiler Sure maatje Spoiler Mijn laatste afgevinkte maand Spoiler Was Januari maar wat jij wil FM koning <3 #EPBALL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober 19 uur geleden zei Thierryvane: Na twee jaar op rij kampioen te zijn geworden was het dit jaar de beurt aan het oppermachtige Benfica. Heb dit volgens mij nog nooit gehad in FM, maar stiekem is het wel leuk voor mijn game. Van de troon gestoten door Roger Schmidt's mannen en dat met name dankzij captain Pavlidis (19 goals) en talent Marcos Leonardo (26 goals). Alleen wel pijnlijk dat ze tegen mij kampioen werden. Wat voor skin is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 27 minuten geleden zei Fantasy: Wat voor skin is dit? Volgens mij is dit de Dark Polish skin. @Urbeto gebruikt deze ook dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober 25 minuten geleden zei Michaelinho*: Volgens mij is dit de Dark Polish skin. @Urbeto gebruikt deze ook dacht ik. Net even gedownload, maar ik krijg 32892 miljoen foutmeldingen bij het instellen van die skin Echt nog nooit gezien dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober @Fantasy i'm coming back for you baby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 1 uur geleden zei Fantasy: Wat voor skin is dit? 40 minuten geleden zei Michaelinho*: Volgens mij is dit de Dark Polish skin. @Urbeto gebruikt deze ook dacht ik. WTCS Gold v1.3 mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober 28 minuten geleden zei ReneLeBlanc: WTCS Gold v1.3 mannen Ik heb een kapotte FM denk ik ook hier 38281 foutmeldingen zoals deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 1 minuut geleden zei Fantasy: Ik heb een kapotte FM denk ik ook hier 38281 foutmeldingen zoals deze Wat vreemd, hier echt 0,0 problemen gehad. Heb je een screenshot van je mapjes etc? Misschien zie ik het en anders kan ik mijn bestanden wel even met je delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober Zojuist zei ReneLeBlanc: Wat vreemd, hier echt 0,0 problemen gehad. Heb je een screenshot van je mapjes etc? Misschien zie ik het en anders kan ik mijn bestanden wel even met je delen. Probeer nu eerst even alle reeds gedownloade skin-documentjes te verwijderen en de skin opnieuw te downloaden. Het was ook nogal een puinhoop in die map Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober Suuuuu. Hij werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 1 minuut geleden zei Fantasy: Suuuuu. Hij werkt Siiiiiiiiii maaatje, ik loev hettttttt. Gelukkig dat je niet meteen met een overwinning tegen Casa Pia of Gil Vicente begint. Het is wel echt een overload aan informatie wat je met deze skin krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober Zojuist zei ReneLeBlanc: Siiiiiiiiii maaatje, ik loev hettttttt. Gelukkig dat je niet meteen met een overwinning tegen Casa Pia of Gil Vicente begint. Het is wel echt een overload aan informatie wat je met deze skin krijgt Een potje tegen Gil staat pas medio februari op de agenda weer, terwijl november net begonnen is Dus dat duurt nog even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Hier is AbadaSZN gestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Het is wel echt een overload aan informatie wat je met deze skin krijgt Dit is wel een understatement trouwens, goeiedag zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Mooie overwinning op een Bochum van Thomas Letsch dat keurig 7/8e staat wij staan 4e. Assan had ook maar echt 2 minuutjes nodig om bij zijn debuut als 17 jarige Dortmunder tot een assist te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Wat een FM-geweld in dit topic vandaag. Love it. Ik doe vrolijk mee, avondje 5-2-3'en. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 2 minuten geleden zei Thierryvane: Wat een FM-geweld in dit topic vandaag. Love it. Ik doe vrolijk mee, avondje 5-2-3'en. Wat issie gek hè, onze mastermind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Wie kwam er op bezoek zei je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 11 uur geleden zei Kyrill: Mooie overwinning op een Bochum van Thomas Letsch dat keurig 7/8e staat wij staan 4e. Assan had ook maar echt 2 minuutjes nodig om bij zijn debuut als 17 jarige Dortmunder tot een assist te komen Zoveel screentjes van je Dortmund game, maar ik kan er echt geen hol van lezen. Niemand die dat ook aangeeft. Sorry Karel. Wanneer is het tijd voor Arsenal en Lucca? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) 4 minuten geleden zei Dansmeister: Zoveel screentjes van je Dortmund game, maar ik kan er echt geen hol van lezen. Niemand die dat ook aangeeft. Sorry Karel. Wanneer is het tijd voor Arsenal en Lucca? Je hebt gelijk maatje. Ik ga nu uitleggen waarom,dit was op de pc van mijn vader. Ik ben en was al blij en dankbaar überhaupt mocht gebruiken. Vanaf vanmiddag ga ik verder met Arsenal en Lucca jaa. En ik heb Dortmund save ook naar mijzelf opgestuurd, met WeTransfer wanneer ik thuis ben later vandaag,en komende dagen zou ik ook Dortmund screens netjes gaan uitsnijden zodat wel goed te lezen is! 6 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 oktober Auteur Share Geplaatst 6 oktober Goedemorgen En ja, wel weer terug gewoon naar m'n vorige skin. Die andere was echt té veel info af en toe. Te druk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei Fantasy: Goedemorgen En ja, wel weer terug gewoon naar m'n vorige screen. Die andere was echt té veel info af en toe. Te druk. Mag ik attributen/profiel screentjes van Washington, Handel en Hinostroza aub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 oktober Auteur Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei Kyrill: Mag ik attributen/profiel screentjes van Washington, Handel en Hinostroza aub? Maar natuurlijk. Washington afgelopen zomer gekocht voor 17M van Chelsea, Händel kwam in 2026 gratis over van Vitória Guimarães en Hinostroza is een newgen die we in 2026 ook gratis haalden (en nog een jaartje terugverhuurden) Washington Spoiler Händel Spoiler Hinostroza Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei Fantasy: Maar natuurlijk. Washington afgelopen zomer gekocht voor 17M van Chelsea, Händel kwam in 2026 gratis over van Vitória Guimarães en Hinostroza is een newgen die we in 2026 ook gratis haalden (en nog een jaartje terugverhuurden) Washington Inhoud verbergen Händel Inhoud verbergen Hinostroza Inhoud verbergen Thnx maat ze zien er goed uit. Washington wordt vaak in mijn Arsenal save steeds goedkoper,ik twijfelde wel eens om hem te kopen,meestal ontwikkeld hij zich bepaald niet zo goed als bij jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten