Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wat Karel heeft bij de vrouwen heb jij met je rivalen, je laat geen spaan van ze heel. 

Spoiler

Sure maatje

Spoiler

Mijn laatste afgevinkte maand

Spoiler

Was Januari maar wat jij wil FM koning <3

#EPBALL

20241005123649_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

19 uur geleden zei Thierryvane:

Na twee jaar op rij kampioen te zijn geworden was het dit jaar de beurt aan het oppermachtige Benfica. Heb dit volgens mij nog nooit gehad in FM, maar stiekem is het wel leuk voor mijn game. Van de troon gestoten door Roger Schmidt's mannen en dat met name dankzij captain Pavlidis (19 goals) en talent Marcos Leonardo (26 goals). Alleen wel pijnlijk dat ze tegen mij kampioen werden. ;c

image.thumb.png.953d4e51fbb23a90ccc52c09f2a6d8db.png

image.thumb.png.159079f72530e95d51a99cafaa5d14cf.png

Wat voor skin is dit? (d) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Michaelinho*:

Volgens mij is dit de Dark Polish skin. @Urbeto gebruikt deze ook dacht ik. 

Net even gedownload, maar ik krijg 32892 miljoen foutmeldingen bij het instellen van die skin :cab: Echt nog nooit gezien dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

image.png.efe9cb5c9e73cae578f62262731ef33e.png

Ik heb een kapotte FM denk ik  ook hier 38281 foutmeldingen zoals deze

Wat vreemd, hier echt 0,0 problemen gehad. Heb je een screenshot van je mapjes etc? Misschien zie ik het en anders kan ik mijn bestanden wel even met je delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Wat vreemd, hier echt 0,0 problemen gehad. Heb je een screenshot van je mapjes etc? Misschien zie ik het en anders kan ik mijn bestanden wel even met je delen.

Probeer nu eerst even alle reeds gedownloade skin-documentjes te verwijderen en de skin opnieuw te downloaden. Het was ook nogal een puinhoop in die map :mrgy: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

Suuuuu. Hij werkt :D

image.thumb.png.f54f7d6706d1b451d2fa4fcfa66a04f6.png

Siiiiiiiiii maaatje, ik loev hettttttt.

Gelukkig dat je niet meteen met een overwinning tegen Casa Pia of Gil Vicente begint. :D Het is wel echt een overload aan informatie wat je met deze skin krijgt :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Siiiiiiiiii maaatje, ik loev hettttttt.

Gelukkig dat je niet meteen met een overwinning tegen Casa Pia of Gil Vicente begint.  Het is wel echt een overload aan informatie wat je met deze skin krijgt  

Een potje tegen Gil staat pas medio februari op de agenda weer, terwijl november net begonnen is ;c Dus dat duurt nog even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie overwinning op een Bochum van Thomas Letsch dat keurig 7/8e staat wij staan 4e.

Assan had ook maar echt 2 minuutjes nodig om bij zijn debuut als 17 jarige Dortmunder tot een assist te komen:<

20241005192912_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kyrill:

Mooie overwinning op een Bochum van Thomas Letsch dat keurig 7/8e staat wij staan 4e.

Assan had ook maar echt 2 minuutjes nodig om bij zijn debuut als 17 jarige Dortmunder tot een assist te komen

20241005192912_1.jpg

Zoveel screentjes van je Dortmund game, maar ik kan er echt geen hol van lezen. Niemand die dat ook aangeeft. Sorry Karel.

Wanneer is het tijd voor Arsenal en Lucca? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dansmeister:

Zoveel screentjes van je Dortmund game, maar ik kan er echt geen hol van lezen. Niemand die dat ook aangeeft. Sorry Karel.

Wanneer is het tijd voor Arsenal en Lucca? 

Je hebt gelijk maatje. Ik ga nu uitleggen waarom,dit was op de pc van mijn vader. Ik ben en was al blij en dankbaar überhaupt mocht gebruiken. Vanaf vanmiddag ga ik verder met Arsenal en Lucca jaa. En ik heb Dortmund save ook naar mijzelf opgestuurd, met WeTransfer wanneer ik thuis ben later vandaag,en komende dagen zou ik ook Dortmund screens netjes gaan uitsnijden zodat wel goed te lezen is!

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Goedemorgen (d) 

image.thumb.png.59a7294c16579fdbbcf522ec8d0213a2.png

En ja, wel weer terug gewoon naar m'n vorige screen. Die andere was echt té veel info af en toe. Te druk. 

Mag ik attributen/profiel screentjes van Washington, Handel en Hinostroza aub?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Mag ik attributen/profiel screentjes van Washington, Handel en Hinostroza aub?

Maar natuurlijk. Washington afgelopen zomer gekocht voor 17M van Chelsea, Händel kwam in 2026 gratis over van Vitória Guimarães en Hinostroza is een newgen die we in 2026 ook gratis haalden (en nog een jaartje terugverhuurden) 

Washington

Spoiler

image.thumb.png.7b369fc30e77786db9b887f823d6745b.png

Händel

Spoiler

image.thumb.png.e0838fa73d00337b893901044acae017.png

Hinostroza

Spoiler

image.thumb.png.7b265cf3ce587243fd1be598672384e9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Maar natuurlijk. Washington afgelopen zomer gekocht voor 17M van Chelsea, Händel kwam in 2026 gratis over van Vitória Guimarães en Hinostroza is een newgen die we in 2026 ook gratis haalden (en nog een jaartje terugverhuurden) 

Washington

Inhoud verbergen

image.thumb.png.7b369fc30e77786db9b887f823d6745b.png

Händel

Inhoud verbergen

image.thumb.png.e0838fa73d00337b893901044acae017.png

Hinostroza

Inhoud verbergen

image.thumb.png.7b265cf3ce587243fd1be598672384e9.png

Thnx maat ze zien er goed uit. Washington wordt vaak in mijn Arsenal save steeds goedkoper,ik twijfelde wel eens om hem te kopen,meestal ontwikkeld hij zich bepaald niet zo goed als bij jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites