ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Dat team van PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Op een totale offday na tegen Milan toch een heerlijke maand gehad zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Voor het tweede jaar op rij bij de laatste zestien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober En voor het tweede jaar op rij uitgeschakeld door PSG Kansloos, again.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Caen het beter? Ja geen blessures en iets meer goals, maar verder zeer dominant. Weer lekker aan het schuiven met alle poppetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Zojuist zei De Raam: En voor het tweede jaar op rij uitgeschakeld door PSG Kansloos, again.. Oof zuur. Welk jaar zit je? Wat een spelers ook, Wirtz, Leao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Op 23-9-2024 om 22:24 zei 007mark: En blok 3 tot de winterstop was ook genieten. 10 punten voor in de Eredivisie en in de CL al na 6 wedstrijden geplaatst voor de laatste 16. Nou, we zijn ook weer heerlijk uit de winterstop gekomen hoor. Vooral de Champions League echt niet normaal. 22 punten uit 8 wedstrijden met een doelsaldo van 28-2. Enkel thuis tegen FC Porto 0-0, de rest gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 37 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oof zuur. Welk jaar zit je? Wat een spelers ook, Wirtz, Leao Dit is het derde seizoen, 2025/26 dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Balbezit is overrated. #ThierryBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober (bewerkt) 1ste competitiewedstrijd en de jeugd doet het. Spoiler 1 oktober bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Tryggvi om met de jeugd aan te treden tegen de rivaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 3 uur geleden zei Thierryvane: Balbezit is overrated. #ThierryBall Zelfde tactiek nog steeds? Of getweakt inmiddels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 8 uur geleden zei Michaelinho*: Zelfde tactiek nog steeds? Of getweakt inmiddels? Ik was heel eventjes geswitcht naar een andere tactiek, iets aanvallender. Maar dat viel toch een beetje tegen. Daarom gewoon weer naar de 4-2-3-1 gegaan. Heb alleen de backs op (A) gezet i.p.v. (O). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 11 uur geleden zei ReneLeBlanc: Tryggvi om met de jeugd aan te treden tegen de rivaal Tryggvi is cooking in zijn eerste potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 14 minuten geleden zei Lensherr: Tryggvi is cooking in zijn eerste potjes. Ook eigen jeugd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ook eigen jeugd? Op 17-jarige leeftijd weggeplukt bij Akranes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Danielson de zoon van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Met nog drie wedstrijden te gaan mochten we op bezoek in Porto. Porto, die echt een ongelofelijk slecht seizoen kent moet winnen om uberhaupt Europees voetbal te behalen. Ik moet blijven winnen om wellicht nog een plek bij de eerste drie te kunnen bemachtigen. Na 7 minuten dacht ik al dat het gedaan was, 2-0 achter, in het stadion van Porto, maar niets was minder waar. REMONTADAAAAAAAAAAA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober @ReneLeBlanc Een vrijwel identieke wedstrijd hier. Heb hier een gigantisch slechte februari maand. En dan zorgt deze hopelijk voor een ommekeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 minuut geleden zei Michaelinho*: @ReneLeBlanc Een vrijwel identieke wedstrijd hier. Heb hier een gigantisch slechte februari maand. En dan zorgt deze hopelijk voor een ommekeer Februari Daarin verspeelde we de meeste punten. Het is een vierde plaats gebleven overigens. Sporting verrast Benfica even volledig. Hele seizoen heeft Benfica bovenaan gestaan maar op onderling resultaat (?) zijn ze kampioen. Doelsaldo is namelijk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober In Portugal mag je best heel weinig steken vallen als je wil meedoen voor de titel. Maar dit houd de save wel leuk natuurlijk @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Februari Daarin verspeelde we de meeste punten. Het is een vierde plaats gebleven overigens. Sporting verrast Benfica even volledig. Hele seizoen heeft Benfica bovenaan gestaan maar op onderling resultaat (?) zijn ze kampioen. Doelsaldo is namelijk minder. Hier is de februari maand nog erger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 2 minuten geleden zei Lensherr: In Portugal mag je best heel weinig steken vallen als je wil meedoen voor de titel. Maar dit houd de save wel leuk natuurlijk @ReneLeBlanc Ik had ook niet verwacht dat ik in mijn eerste seizoen meteen het kampioenschap zou pakken. Nummers 1 en 2 hebben beide zes gelijke spelen en twee nederlagen. Had best gekund in dat opzicht, maar daar zijn we echt nog niet ready voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik had ook niet verwacht dat ik in mijn eerste seizoen meteen het kampioenschap zou pakken. Nummers 1 en 2 hebben beide zes gelijke spelen en twee nederlagen. Had best gekund in dat opzicht, maar daar zijn we echt nog niet ready voor Ik wel jij bent tantoe goed in dit spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober #LUCCAARMY @Thierryvane@ReneLeBlanc Die gekke Lucca is echt niet normaal deze FM editie hoor. En ondertussen pakken wij hiermee de koppositie. Nu komt die deksele @ElPrincipito voor een avondje gamen. Morgen verder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten