Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 23-9-2024 om 22:24 zei 007mark:

En blok 3 tot de winterstop was ook genieten. 10 punten voor in de Eredivisie en in de CL al na 6 wedstrijden geplaatst voor de laatste 16.

image.png.f0efe7eb0cea81fcdbdfc323e8ee834b.png

Nou, we zijn ook weer heerlijk uit de winterstop gekomen hoor. Vooral de Champions League echt niet normaal. 22 punten uit 8 wedstrijden met een doelsaldo van 28-2. Enkel thuis tegen FC Porto 0-0, de rest gewonnen.

image.png.f0eecd7116c8d52e0b898a64228910db.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Michaelinho*:

Zelfde tactiek nog steeds? Of getweakt inmiddels? 

Ik was heel eventjes geswitcht naar een andere tactiek, iets aanvallender. Maar dat viel toch een beetje tegen. Daarom gewoon weer naar de 4-2-3-1 gegaan. Heb alleen de backs op (A) gezet i.p.v. (O).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schermafbeelding2024-10-02om16_04_06.thumb.png.951c40ae8fbf877f67af715aa9f8b878.png

Met nog drie wedstrijden te gaan mochten we op bezoek in Porto. Porto, die echt een ongelofelijk slecht seizoen kent moet winnen om uberhaupt Europees voetbal te behalen. Ik moet blijven winnen om wellicht nog een plek bij de eerste drie te kunnen bemachtigen. Na 7 minuten dacht ik al dat het gedaan was, 2-0 achter, in het stadion van Porto, maar niets was minder waar. :D REMONTADAAAAAAAAAAA

image.thumb.png.fc44914fba7005d5011ae0d7fd24b4e9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

@ReneLeBlanc Een vrijwel identieke wedstrijd hier. Heb hier een gigantisch slechte februari maand. En dan zorgt deze hopelijk voor een ommekeer 

Comeback-game-vs-Mainz-feb-2028.png

image.thumb.png.6ada77986c59bbe9fb31d393c215aeeb.png

Februari :5 Daarin verspeelde we de meeste punten. Het is een vierde plaats gebleven overigens. Sporting verrast Benfica even volledig. Hele seizoen heeft Benfica bovenaan gestaan maar op onderling resultaat (?) zijn ze kampioen. Doelsaldo is namelijk minder. ;c;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.6ada77986c59bbe9fb31d393c215aeeb.png

Februari :5 Daarin verspeelde we de meeste punten. Het is een vierde plaats gebleven overigens. Sporting verrast Benfica even volledig. Hele seizoen heeft Benfica bovenaan gestaan maar op onderling resultaat (?) zijn ze kampioen. Doelsaldo is namelijk minder. ;c;c 

Hier is de februari maand nog erger :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lensherr:

In Portugal mag je best heel weinig steken vallen als je wil meedoen voor de titel. Maar dit houd de save wel leuk natuurlijk @ReneLeBlanc

Ik had ook niet verwacht dat ik in mijn eerste seizoen meteen het kampioenschap zou pakken. :D Nummers 1 en 2 hebben beide zes gelijke spelen en twee nederlagen. Had best gekund in dat opzicht, maar daar zijn we echt nog niet ready voor :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik had ook niet verwacht dat ik in mijn eerste seizoen meteen het kampioenschap zou pakken.  Nummers 1 en 2 hebben beide zes gelijke spelen en twee nederlagen. Had best gekund in dat opzicht, maar daar zijn we echt nog niet ready voor  

Ik wel jij bent tantoe goed in dit spel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#LUCCAARMY _O_    @Thierryvane@ReneLeBlanc

image.gif.e2d4d22f911acd594aa0d4b12a37932f.gif

image.png.d4c0d908c287340968163b92548a48ff.png

Die gekke Lucca is echt niet normaal deze FM editie hoor. :D

image.png.6be7aaa324e17ce107fd0b84097fa01a.png

En ondertussen pakken wij hiermee de koppositie. Nu komt die deksele @ElPrincipito voor een avondje gamen. Morgen verder!

image.png.28d5aaaf3ed544e20c2f4449755fad76.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites