Dansmeister Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 17 uur geleden zei Michaelinho*: Ik ben nu natuurlijk uitermate benieuwd naar de #Dansball tactiek. Echt een bizar ziek seizoen zeg Weinig speciaals aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 3 minuten geleden zei Dansmeister: Weinig speciaals aan. Bartesaghi Die kon in mijn kortmondige save met Ac Milan, al meer dan prima als backup fungeren op LB, voor Theo Hernandez! Hij is echt een super talent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 1 uur geleden zei Dansmeister: Weinig speciaals aan. Weinig bijzonders aan zegt hij dan. Dit zie ik toch weinig voorbij komen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Op 29-9-2024 om 14:00 zei Michaelinho*: Weinig bijzonders aan zegt hij dan. Dit zie ik toch weinig voorbij komen hoor Nee joh. Super meta zijn de meeste dingen in de tactiek. En als je een Lucca hebt lopen, wil je die voeden met voorzetjes. Kind kan de was doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Nog tien te gaan. Benfica Verder doet dat dekselse Casa Pia van @Thierryvane verdomde lastig. Hoop zelf eigenlijk 4e/5e te eindigen maar dan mogen we nog wel tandje bijschakelen. Enige voordeel: we spelen alleen nog maar tegen FC Porto van de top vijf daarna is Famalicao de sterkste tegenstander gezien de ranglijst. Check even het bizarre aantal doelpunten voor trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Ik ben bang dat we het helemaal gaan vergooien als promovendus Wil het liefst Europees halen maar dat wordt verdomd lastig denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Zou wel heel vet zijn als ik in seizoen 3 al kampioen word Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 10 10 10! Benfica is het kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Het is tantoe spannend! Wel leuk dat wij voor het eerst verloren en Bayern gelijk ook haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Morgen het seizoen afmaken. #teamLucca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 2 uur geleden zei Dansmeister: Morgen het seizoen afmaken. #teamLucca Niet normaal. #Lucca4President Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 2 uur geleden zei Dansmeister: Morgen het seizoen afmaken. #teamLucca Meer tags, meer goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Vorig seizoen er net ingebleven. Nu netjes aan de leiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 4 uur geleden zei Kyrill: Het is tantoe spannend! Wel leuk dat wij voor het eerst verloren en Bayern gelijk ook haha Zweer dat je eens wat aan die verdediging doet daar in Dortmund! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 25 minuten geleden zei Michaelinho*: Zweer dat je eens wat aan die verdediging doet daar in Dortmund! Ik heb Milenkovic gekocht en Alberto Moreno. Ik had Sule voor bijna heel zijn salaris uitgeleend aan aan Bayern als "Important Player" maar na 3x alleen invalbeurten , Matthias Dam aangesproken hun coach,die vond dat Sule genoeg speelde en wou niet meer speeltijd geven,dus heb ik hem recalled van loan. Alleen is nu oktober en Sule kan pas weer vanaf januari worden ingeschreven. Ik hoop in Januari verdediger van kaliber Scalvini achtig niveau maar er is geen geld meer. Voor Haller is interesse van Newcastle en Emre Can wil ik weg hebben,hij wil zelf niet weg. En gelukkig doen Hummels en Schlotterbeck het erg goed en Milenkovic ook. Ryerson,Bebani, Moreno en Morey zijn mijn backs. En ook meer dan eens Milenkovic op RB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Ik kom maar niet los. Sporting Lissabon hebben we ook al tweemaal gehad, 2-0 winst en 2-2. Verder heb ik nog Benfica uit en Braga op het programma staan. Terwijl Sporting nog uit naar Porto en Benfica moet en thuis Braga ontvangt. Spanning alom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Jezus anus, gelukkig pakken we het kampioenschap uiteindelijk overtuigend maar anders was het allemaal net niet. Mooi doelsaldo ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Belofte maakt schuld, dus ik heb het seizoen kunnen afmaken in de serie A. Het eerste seizoen van #TeamLucca @ReneLeBlanc @Thierryvane @ElPrincipito Het liep echt voor geen meter meer toen ik aan het eind van de middag FM opstartte. Ik verloor keihard van Juventus met 4-1 en daarna kon ik niet winnen van AC Milan en Genoa. Al snel kwam ik op 5 punten achterstand van Inter te staan. Op de ene laatste speeldag gaf ik de titelstrijd op. Ik verloor uit bij Parma en Inter had nog twee wedstrijden te gaan, met drie punten voorsprong. Oftewel: 1 punt pakken in twee wedstrijden en het is gedaan. Maar Inter kon de druk niet aan. Die gaven het kampioenschap helemaal weg in de laatste wedstrijden. Dit is het overzicht van Inter: En zo kwam ik op de laatste speeldag gewoon naast Inter te staan. Dat leverde de volgende stand op: 117 doelpunten voor, maar 45(!) tegengoals. Het ging helemaal nergens over. Hoe eindigde onze topschutter voorin, na 38 speelrondes? Veruit de beste spits die ik deze editie heb gehad. Zowel bij Udinese, als nu bij Pisa. Het is één grote cheat. Hierbij nog de belangrijkste spelers die de bal op het hoofdje plaatste van Lucca. Enfin. Terug nog voor de Serie A wedstrijd. Eindstand met gelijk aantal punten, is play-offs tegen elkaar. Een uit en thuiswedstrijd. En dus werd #TeamLucca kampioen. Tijd voor de transfermarkt. De halve selectie staat in belangstelling van zandbak clubs en half Europa wil Lucca kopen. We gaan er weer iets moois van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober @Dansmeister wat ziek man! Heerlijke prestatie, ongekend. Wel shirtje besteld denk ik hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Whahahaha wat ziek. Een beslissingsduel Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 7 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik kom maar niet los. Sporting Lissabon hebben we ook al tweemaal gehad, 2-0 winst en 2-2. Verder heb ik nog Benfica uit en Braga op het programma staan. Terwijl Sporting nog uit naar Porto en Benfica moet en thuis Braga ontvangt. Spanning alom Zo te zien ben je zeker los gekomen... Gefeliciteerd pik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober @Dansmeister vanavond de stad in? Dat moet gevierd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober @Dansmeister Nog nuchter? Ik mag toch aannemen dat je 4 dikke sigaren hebt gerookt en een fles wodka hebt weggetikt? Wat een ziek seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 1e kampioenschap is binnen nu de Copa De La Liga en Copa Libertadores nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten