Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Dansmeister:

Weinig speciaals aan. ;c

image.png.42901e47b65da708f967bb3c30547ef5.png

Bartesaghi _O_

Die kon in mijn kortmondige save met Ac Milan, al meer dan prima als backup fungeren op LB, voor Theo Hernandez! :D

Hij is echt een super talent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.343906f0521aa3d3bc0eb145027220e4.png

Nog tien te gaan. Benfica ;c;c;c Verder doet dat dekselse Casa Pia van @Thierryvane verdomde lastig. Hoop zelf eigenlijk 4e/5e te eindigen maar dan mogen we nog wel tandje bijschakelen. Enige voordeel: we spelen alleen nog maar tegen FC Porto van de top vijf daarna is Famalicao de sterkste tegenstander gezien de ranglijst. Check even het bizarre aantal doelpunten voor trouwens. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Michaelinho*:

Zweer dat je eens wat aan die verdediging doet daar in Dortmund!

Ik heb Milenkovic gekocht en Alberto Moreno. Ik had Sule voor bijna heel zijn salaris uitgeleend aan aan Bayern als "Important Player" maar na 3x alleen invalbeurten , Matthias Dam aangesproken hun coach,die vond dat Sule genoeg speelde en wou niet meer speeltijd geven,dus heb ik hem recalled van loan. Alleen is nu oktober en Sule kan pas weer vanaf januari worden ingeschreven. Ik hoop in Januari verdediger van kaliber Scalvini achtig niveau maar er is geen geld meer. Voor Haller is interesse van Newcastle en Emre Can wil ik weg hebben,hij wil zelf niet weg. En gelukkig doen Hummels en Schlotterbeck het erg goed en Milenkovic ook. Ryerson,Bebani, Moreno en Morey zijn mijn backs. En ook meer dan eens Milenkovic op RB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.bd54a98fa6bd315e6e75ec799deeca36.png

Ik kom maar niet los. Sporting Lissabon hebben we ook al tweemaal gehad, 2-0 winst en 2-2. Verder heb ik nog Benfica uit en Braga op het programma staan. Terwijl Sporting nog uit naar Porto en Benfica moet en thuis Braga ontvangt. Spanning alom :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belofte maakt schuld, dus ik heb het seizoen kunnen afmaken in de serie A. Het eerste seizoen van #TeamLucca @ReneLeBlanc @Thierryvane @ElPrincipito

Het liep echt voor geen meter meer toen ik aan het eind van de middag FM opstartte. Ik verloor keihard van Juventus met 4-1 en daarna kon ik niet winnen van AC Milan en Genoa. Al snel kwam ik op 5 punten achterstand van Inter te staan. Op de ene laatste speeldag gaf ik de titelstrijd op. Ik verloor uit bij Parma en Inter had nog twee wedstrijden te gaan, met drie punten voorsprong. Oftewel: 1 punt pakken in twee wedstrijden en het is gedaan.

Maar Inter kon de druk niet aan. Die gaven het kampioenschap helemaal weg in de laatste wedstrijden. Dit is het overzicht van Inter:

image.png.cfe99deb762aca281ad9b6d97e5bb24a.png

En zo kwam ik op de laatste speeldag gewoon naast Inter te staan. Dat leverde de volgende stand op:

image.thumb.png.ad1ad9d270051a9963000416b5214457.png

117 doelpunten voor, maar 45(!) tegengoals. ;c Het ging helemaal nergens over. Hoe eindigde onze topschutter voorin, na 38 speelrondes?

image.png.f27de85abef50e5dfeb796d3812d584b.png

Veruit de beste spits die ik deze editie heb gehad. Zowel bij Udinese, als nu bij Pisa. Het is één grote cheat.

image.thumb.png.caee27f8017ed35a91ade24e7c685d1e.png

Hierbij nog de belangrijkste spelers die de bal op het hoofdje plaatste van Lucca.

image.png.4c2009456156111815f75451896cf283.png

Enfin. Terug nog voor de Serie A wedstrijd. Eindstand met gelijk aantal punten, is play-offs tegen elkaar. Een uit en thuiswedstrijd.

image.png.5efdc5b9fb355826a2d9fc62a8b6687f.png

image.png.3eefcce3efe055d7fb5304b4764d7c34.png

En dus werd #TeamLucca kampioen. _O_

Tijd voor de transfermarkt. De halve selectie staat in belangstelling van zandbak clubs en half Europa wil Lucca kopen. We gaan er weer iets moois van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.bd54a98fa6bd315e6e75ec799deeca36.png

Ik kom maar niet los. Sporting Lissabon hebben we ook al tweemaal gehad, 2-0 winst en 2-2. Verder heb ik nog Benfica uit en Braga op het programma staan. Terwijl Sporting nog uit naar Porto en Benfica moet en thuis Braga ontvangt. Spanning alom :D 

Zo te zien ben je zeker los gekomen...

Gefeliciteerd pik!(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites