SLeePo Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Ongeacht of we nu promoveren naar de Premier League of niet, met deze transfer versterken wij ons sowieso komend seizoen. Transfervrij komt hij over van Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Enkele Tsjechische versterkingen voor mijn Sigma Olomouc. Want die moeten er helaas ook zijn. Lukas Cerv Spoiler Adam Karabec Spoiler Martin Vitik Spoiler Matej Sin Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Karabec én Vitik? Hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Alexander Burguillos is de naam. Voor 1,5 miljoen (!!!) overgekomen van grote rivaal Valencia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 44 minuten geleden zei Mordurette: Karabec én Vitik? Hoe dan? Die waren nog bij Sparta Praag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Devin Haen werd in seizoen 2 bij mij uitgeroepen tot Golden Boy haha. Ik waardeerde zijn contract al tweemaal op, maar hij wilde dat alleen doen met een clausule. En die legde Liverpool neer. Zonde wel, want er had veel meer in gezeten. Maar voor De Graafschap in seizoen 2 wel echt een bijzonder goed bedrag dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei (bewerkt) Wat ervaring achterin konden we wel gebruiken 14 mei bewerkt door dvsermelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 1 seizoentje voor ons gespeeld 19 duels met 2 goals en 3 assists, was onze 2-3e keus op LB, maar 21 miljoen voor betaald, dus dan is 37 miljoen heerlijk verkoopbedrag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) Winterstop seizoen 3 Ook nog wat kleine transfertjes van Plug en Giersthove, die voor 2 ton naar respectievelijke Utrecht en AZ gaan. Vooral blij dat ik goed cash op Paixao en op Stengs komende zomer. Is al zeker dat hij bij West Ham blijft voor 28 miljoen. Speelden beide amper dit seizoen. Boban Milosevic Gehaald voor de toekomst, aangezien de kans zeer aanwezig is dat Gimenez komende zomer wel vertrekt. Daarom heb ik deze jongen ook direct terug verhuurd aan AIK Topolo. Daar loopt hij sinds zijn debuut ook 1 op 1 qua doelpunten. Spoiler Andres Trujillo Komt pas in januari volgend jaar. Maar ben benieuwd of deze speler zich kan ontwikkelen. Spoiler 15 mei bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei @007mark Assan Quedraogo is geweldig Die heb ik met mijn Arsenal gehad, die kan echt bijna overal spelen lol... CM/DM/AMR/AML echt een top speler is dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) Een hele goede keeper hoor, maar meer als 100 miljoen voor een doelman kan ik niet weigeren. Zeker niet aangezien de financiële situatie van de club vereist dat we eerst verkopen voordat er ingekocht kan worden. En geeft ook weer een extra plekje voor een niet EU-speler vrij als ik het goed heb. Maar ook vooral gekocht omdat deze jongen beschikbaar was voor zijn afkoopsom van 44,5 miljoen. Jong, Italiaans en nu nog haalbaar. Die mag lekker op doel staan zolang ik bij de club ben. 15 mei bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Vanaf dit seizoen zal deze jonge onze aanvalslinie komen versterken. Denk dat Feyenoord hem voor een te laag bedrag laat vertrekken, maar wij zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei @SLeePo nice, dit is Van Persie bij mij op 1 september 2031 , op 24 jarige leeftijd; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 1 uur geleden zei Kyrill: @SLeePo nice, dit is Van Persie bij mij op 1 september 2031 , op 24 jarige leeftijd; Dan heb ik nog wat leuks voor de boeg. Nadat hij in de oefenwedstrijd al een 7 keer scoorde, scoorde hij ook bij zijn en ons debuut in de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Welkom Jan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Winterstop duurt nog even, maar deze 4 komen alvast: Gratis 4e keeper Patrick voor de memes Mihai redelijk talent en John Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Wat lekker zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Een dikke S/O naar "faceinthegame" voor deze Spaanse parel. Mijn duurste transfer ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Met deze transfers heb ik mij toch wel gericht versterkt om in ieder geval te proberen om degradatie uit de Premier League te voorkomen. Ervaring en talent is de combinatie. Zeker met Van Persie, Williams, Selz en Verschaeren ben ik in mijn nopjes. De transfers van Karoglan, Mojanaga, Pinnington, Pratley, Diarra en Young zijn gedaan met het oog op de toekomst, al heeft Karoglan de eerste minuten in de basis al gemaakt. Nilsson eigenlijk ook, maar die gast kan meteen mee in de eerste selectie, wat een talent heeft die gast. Ik heb ervaring transfervrij gehaald en talent gekocht. Ook de technische staf heeft een flinke metamorfose ondergaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Nu het nog kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Doei Bizar veel geld. Heb genoeg kwaliteit om dit op te vangen, hij was sowieso geen onbetwiste basisspeler. Dan maar alvast wat aankopen doen met het oog op komend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Dit loopwonder maar gratis binnengehaald om het ijs te doen breken. Deze jongen gaat vanaf nu in de basis starten. Van deze Supah Turk verwacht ik ook wel de nodige briljante dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Deze jongen na twee teleurstellende jaren Tottenham maar weer teruggehaald: Transfersom kan nog oplopen richting de 170 miljoen maar toch een leuke winst gepakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten