Lensherr Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 50 minuten geleden zei Mordurette: Tegen Kopenhagen en Ludogorets 'gewoon' drie punten pakken. Hopen dat je ergens nog een gelijkspel weet te behalen en je geraakt wel in de PO-Ronde Met 7 punten ben ik nog nooit in die volgende fase geraakt . Minimum 9 punten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober De loting voor ons 2e jaar Champions League. Word wederom lastig, Vorig jaar had ik 8 punten, wil er nu minimaal 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november @Mordurette Het werd toch een zeer sterke campagne met enkel op Real Madrid een nederlaag. Ga je zien dat we Barcelona of Bayern loten in de 16de finales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 40 minuten geleden zei Bogatyr: Daar is wel wat mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Loting 16e finale Champions League, had erger gekund. Ik zie zeker een kans op de kwartfinale. De Financieel directeur wrijft zich al in zijn handen. Prijzen geld is nu al net zo hoog als de hele begroting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Tot nu toe een fantastische Europese campagne achter de rug, met overwinningen tegen o.a. Napoli, Rennes, Sporting CP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Als amateurclubje in de Europa League, ben heel benieuwd hoe we voor de dag komen. We gaan er financieel in ieder geval flink op vooruit, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Maandag at 18:11 Share Geplaatst Maandag at 18:11 Er breekt hier in Huize Van Egmond lichte paniek uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden Debuut in de Champions League met een vrij schappelijke loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten