neva Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Waar hij de grootste upgrade is denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 9 minuten geleden zei neva: Waar hij de grootste upgrade is denk ik. Als VMC kan hij gewoon instappen. Als VVR moet 1 van de onderstaande spelers weg Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 VMC dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 24 juli 2028. Afgelopen seizoen alles gewonnen wat er te winnen viel in Duitsland, WK voor clubteams vind ik niet per se heel interessant maar dat is de enige prijs die nu nog ontbreekt. Ga m sowieso hier even opslaan want weet nog niet wat ik ga doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 3 minuten geleden zei Monty: 24 juli 2028. Afgelopen seizoen alles gewonnen wat er te winnen viel in Duitsland, WK voor clubteams vind ik niet per se heel interessant maar dat is de enige prijs die nu nog ontbreekt. Ga m sowieso hier even opslaan want weet nog niet wat ik ga doen. zieke budgetten haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zojuist zei Rrrood: zieke budgetten haha Zowel transfer als salarisbudget ligt twee keer zo hoog als bij Hamburg. Heb net wel een kijkje genomen bij Real Madrid, geweldige selectie met alle toppers van met als toevoeging Osimhen, Lavia en Diomande. Verder valt het qua talent wel mee. Interessante keuze dit wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Zou ik dit bod accepteren op zo'n beetje mijn beste spelers? Vervolgens worden de spelers boos dat ik dit soort 'goede' voorstellen weiger en willen ze weg Ik heb tientallen miljoenen op de bank staan. Waarom zou ik voor zo goed als niets deze spelers laten gaan?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Nog FM23, maar wie van de twee kies ik als backup? Giroud is net op pensioen, ik ga hem vervangen door hojlund. Maar thuram was een zware miskoop. Ik weet dat raspadori meet toekomst heeft, maar die 7 agressie schrikt me af voor een TF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Is er ook een afbeelding in goede kwaliteit? Met heel veel moeite kan ik hoop ik de namen en cijfers gokken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Dit forum is technisch achterhaald want houdt niet van wat grotere monitoren :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Om het Engelse gehalte wat omhoog te krikken kan ik deze jongen halen. Wat is jullie mening @Rrrood @Thierryvane Wel veel geld he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Om het Engelse gehalte wat omhoog te krikken kan ik deze jongen halen. Wat is jullie mening @Rrrood @Thierryvane Wel veel geld he? Ik ben niet één van hun twee, ik zou het doen, als je het onder 100 miljoen kan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 5 uur geleden zei Monty: Om het Engelse gehalte wat omhoog te krikken kan ik deze jongen halen. Wat is jullie mening @Rrrood @Thierryvane Wel veel geld he? Ziet er leuk uit Voor welke positie wil je hem halen? Het is veel geld, maar over het algemeen moet dat het probleem niet zijn en het kan gek gaan met Engelse club en Engelse spelers voor de HG regel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 16 uur geleden zei Monty: Om het Engelse gehalte wat omhoog te krikken kan ik deze jongen halen. Wat is jullie mening @Rrrood @Thierryvane Wel veel geld he? Ik moest lachen na het zien van Crook's koppie in combi met de @Rrrood tag. Wel een leuke homegrown speler van 21 jaar, maar als spits (nog) niet goed genoeg. Dus zou hem alleen op rechts spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) Zijn contract is verlopen..... Als ik hem nieuwe deal wil geven wil ie miljjoen per jaar(zit nu op 3.300 euro per jaar) En ik vind hem totaal niet bijzonder, zouden jullie hem ook niet verlengen wetende dat ie dan ontiegelijk veel meer gaat verdienen? EDIT: Laat maar transfervrij laten vertrekken 28 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 15 uur geleden zei Kyrill: Zijn contract is verlopen..... Als ik hem nieuwe deal wil geven wil ie miljjoen per jaar(zit nu op 3.300 euro per jaar) En ik vind hem totaal niet bijzonder, zouden jullie hem ook niet verlengen wetende dat ie dan ontiegelijk veel meer gaat verdienen? EDIT: Laat maar transfervrij laten vertrekken Ik had het hem gegeven, door zijn nationaliteit had je er altijd winst op kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 16 uur geleden zei Kyrill: Zijn contract is verlopen..... Als ik hem nieuwe deal wil geven wil ie miljjoen per jaar(zit nu op 3.300 euro per jaar) En ik vind hem totaal niet bijzonder, zouden jullie hem ook niet verlengen wetende dat ie dan ontiegelijk veel meer gaat verdienen? EDIT: Laat maar transfervrij laten vertrekken Had hem omwille van zijn kwaliteit en potentie zeker niet gehouden, misschien om zijn nationaliteit dan, ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari HELP! Dit zou wel écht een transferstunt zijn maar het is ook wel heeeel veel geld voor een club als IDV. Wat te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 4 minuten geleden zei De Raam: HELP! Dit zou wel écht een transferstunt zijn maar het is ook wel heeeel veel geld voor een club als IDV. Wat te doen? Ik ga er vanuit dat het om een uitgaande transfer gaat? Ik zou m houden, mits je financien het toelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei ReneLeBlanc: Ik ga er vanuit dat het om een uitgaande transfer gaat? Ik zou m houden, mits je financien het toelaten. Nee, ik kan hem kopen. Ben zelf Independiente del Valle in Ecuador. Het is een wonder dat ie wil komen. Heb een budget van ongeveer 14 miljoen. 8,5 miljoen moet ik meteen betalen, rest verspreid over 2 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 minuten geleden zei De Raam: Nee, ik kan hem kopen. Ben zelf Independiente del Valle in Ecuador. Het is een wonder dat ie wil komen. Heb een budget van ongeveer 14 miljoen. 8,5 miljoen moet ik meteen betalen, rest verspreid over 2 jaar. Doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EssDee Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Ik heb deze speler in mijn B-team zitten. Zijn attributen als centrale verdediger zijn nog redelijk ok voor JPL niveau. Maar alle andere zijn laag tot zeer laag. Wegens die lage attributen en zijn blessuregevoeligheid ga ik z'n contract niet verlengen. Of zeggen jullie: hou die maar, die lage attributen zijn toch niet belangrijk voor de positie die hij speelt? Zuiver hypothetisch: kan je dus bvb een uitstekende speler hebben die laag scoort op de attributen die niet aangeduid zijn als je de rol selecteert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 7 minuten geleden zei De Raam: Nee, ik kan hem kopen. Ben zelf Independiente del Valle in Ecuador. Het is een wonder dat ie wil komen. Heb een budget van ongeveer 14 miljoen. 8,5 miljoen moet ik meteen betalen, rest verspreid over 2 jaar. Doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 2 minuten geleden zei EssDee: Zuiver hypothetisch: kan je dus bvb een uitstekende speler hebben die laag scoort op de attributen die niet aangeduid zijn als je de rol selecteert? Het is ook weer afhankelijk van je tactiek en dat soort dingen. Ik zet vaak hoog druk en dat leidt er vaak toe dat de tegenstander onder druk een lange bal speelt en de centrale verdedigers en verdedigende middenvelders veel kopduels en grondduels aan moeten gaan. In balbezit probeer ik altijd verzorgd voetbal te spelen en dienen mijn centrale verdedigers wel te kunnen voetballen en hebben ze dus een redelijke score nodig voor passen, techniek, eerste balcontact, kalmte (zodat ze hem niet blind wegtrappen onder druk) en bij voorkeur ook nog een beetje inzicht. De speler die jij aankaart zou ik dus al nooit gebruiken omdat hij 1.79m is, kracht 8 en een sprongkracht van 5 heeft als centrale verdediger. Die gaat niet veel (kop)duels winnen. Daarnaast is die voetballend ook niet goed genoeg. Dus dat zou exit speler betekenen. Mocht de speler nou wel aan alle voorwaarden voldoen om goed te kunnen verdedigen, dan had ik hem nog wel gehouden omdat dat natuurlijk het belangrijkste is. Het voetballen is soms nog wel aan te leren. Een verdediger leren verdedigen vind ik altijd al iets lastiger, maar als die mentaal heel goed is (Dus positie kiezen, concentratie en dat soort dingen) is het soms nog de moeite waard. Even kort: Deze speler zou ik niet houden, maar wat je in de quote hieronder vraagt is dus zeker mogelijk 10 minuten geleden zei EssDee: kan je dus bvb een uitstekende speler hebben die laag scoort op de attributen die niet aangeduid zijn als je de rol selecteert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 55 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Doen. 51 minuten geleden zei Rrrood: Doen. Ik zet 'm nog even on hold, even kijken wat we verder nog eventueel binnen kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten