bas huijsmans Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Dat gaat nog lastig worden in het Portugese elftal met eventueel 2 Joao Rego's op de buitenspeler posities Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Op 30-6-2024 om 18:49 zei Lensherr: Deze man gaat eindelijk promotie maken in zijn loopbaan. Ik probeer al jaren een scout die hier actief te laten promoveren maar die blijft liever bij Ajax onbegrijpelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 3-0 achter na 23 minuten dus ik druk tijdens de wedstrijd de instant result knop maar in. Win ik hem 3-4 Engelse LLM op zijn best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus Auteur Share Geplaatst 10 augustus Josué Sá speelde niet de meest gelukkige wedstrijd van z'n leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus 2 uur geleden zei Fantasy: Josué Sá speelde niet de meest gelukkige wedstrijd van z'n leven Wel een lekker prijsje om in de wacht te slepen. Ik moet het tot nu toe alleen nog doen met een gewonnen Allianz Cup. Sta nu wel in de finale van de Conference League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus Auteur Share Geplaatst 10 augustus 43 minuten geleden zei bas huijsmans: Wel een lekker prijsje om in de wacht te slepen. Ik moet het tot nu toe alleen nog doen met een gewonnen Allianz Cup. Sta nu wel in de finale van de Conference League Dit was de tweede op rij al zelfs. Zowel in seizoen 1 als nu in seizoen 2 de beker gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Scoren samen met Woking de meeste doelpunten in de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Op 10-8-2024 om 18:32 zei Thomassje123: Scoren samen met Woking de meeste doelpunten in de competitie Joey Barton Trek je daar maar niets van aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Het moment dat je je na de "late" 2-1 tegentreffer al neerlegt bij puntverlies (want ook maar 10 man). Om met de woorden van @Thomassje123 te spreken Engelse LLM op zijn best? En leuk om de "computer" eens te FM`en. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 14 minuten geleden zei keano77: Het moment dat je je na de "late" 2-1 tegentreffer al neerlegt bij puntverlies (want ook maar 10 man). Om met de woorden van @Thomassje123 te spreken Engelse LLM op zijn best? En leuk om de "computer" eens te FM`en. Zulke wedstrijden heb je er nou eenmaal tussen zitten en je kunt er niks tegen doen. Vallen en weer opstaan. In deze wedstrijd stond ik bij de rust met 4-1 voor. 5 minuten in de tweede helft is het al 4-3, dan weet je al wat er komen gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 6 minuten geleden zei Thomassje123: Zulke wedstrijden heb je er nou eenmaal tussen zitten en je kunt er niks tegen doen. Vallen en weer opstaan. In deze wedstrijd stond ik bij de rust met 4-1 voor. 5 minuten in de tweede helft is het al 4-3, dan weet je al wat er komen gaat Ahh dat zijn de zure ja, maar deze viel toevallig de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Zojuist zei keano77: Ahh dat zijn de zure ja, maar deze viel toevallig de goede kant op. Engelse LLM giveth and Engelse LLM taketh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Even lekker op vankantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 augustus Auteur Share Geplaatst 24 augustus Lekker schemaatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Barbados op een WK. De charme van het landenvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 2 uur geleden zei Lensherr: Barbados op een WK. De charme van het landenvoetbal. Welk jaar is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus 13 minuten geleden zei Michaelinho*: Welk jaar is dit? 2050 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Er is weinig over nog van Luton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Het FC Utrecht van Patrick Kluivert schokt de hele Eredivisie en absolute kampioenskandidaat Feyenoord nog het meest in 2031-2032. Hierbij moet wel gezeggen dat FC Utrecht al enkele jaren omhoog gewerkt was door Arne Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 2 uur geleden zei Urbeto: Het FC Utrecht van Patrick Kluivert schokt de hele Eredivisie en absolute kampioenskandidaat Feyenoord nog het meest in 2031-2032. Hierbij moet wel gezeggen dat FC Utrecht al enkele jaren omhoog gewerkt was door Arne Slot. Bij mij Utrecht ook al enkele Europese finales gehaald. Enorm sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 2 uur geleden zei Bogatyr: Bij mij Utrecht ook al enkele Europese finales gehaald. Enorm sterk. Het lijkt erop alsof er in FM wél verstandig met de portemonnee van Frans van Seumeren omgesprongen wordt. Best verrassend, maar ook wel leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Van knappe presterende clubs in een save ga ik even eentje posten in verval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Van Jeugd coach van PSV naar een leuke carriere als manager. En nog steeds maar 39 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Altijd leuk wanneer FM de realiteit voor is, zeker als het zulke obscure spelers betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten