Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[IDS] The San Marino project

Thomassje123

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Thomassje123:

Het winnen van de Europa League en zelfs de Champions League kan mij echt geen reet meer schelen

Wat mij wel veel reten kan schelen zijn de coëfficiëntenpunten die we behalen op de weg naar de finale toe. De finale zelf zal mij echt een zorg zijn

In dit stadium zijn de andere clubs veel belangrijker, zij moeten presteren. En dat doen ze... eindelijk!

De veelvraat is uitgevreten haha. Nee snap ik wel denk ik zeker met grotere doel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 86

Niet schrikken, dit seizoen gaat in 1 update

Voorronde Juvenes Dogana

d3e5fc059d3a2cb86790c0398f61ba3c.png

En bovenstaande is de reden daar voor. Dit seizoen maar 1 club in de voorronde van de Conference League en dat was Juvenes Dogana en daar was ik absoluut niet blij mee. Ze moesten tegen Fiorentina en ik had al verwacht dat ze een moeilijke tegenstander zouden krijgen. Ze wonnen nog wel in eigen huis maar door een kansloze nederlaag in Italië spelen ze geen Conference League. ALLE landen om ons heen plaatsten zich wel voor de Conference League groepsfase. Op dit moment was het seizoen eigenlijk al verpest want we weten nu al dat dit seizoen in het teken gaat staan van de schade beperkt te houden

Groepsfase

Folgore

7cf8ca43789e0044db839e3f6f73a19c.png

We zaten in de groep bij Aston Villa, Nice en Braga. We begonnen goed met een uitoverwinning bij Aston Villa. Niks aan de hand zou je denken maar van zowel Nice als Braga wisten we in eigen huis niet te winnen. Gelukkig wel in Frankrijk en er leek weer niks aan de hand. Maar van Braga wonnen we in Portugal ook niet. Met het nodige geluk want we stonden heel lang 1-0 achter. Alsnog geen probleem, een gelijkspel in eigen huis tegen Aston Villa is voldoende om door te gaan naar de volgende ronde. Maar we verloren in eigen huis met 0-1. Iets wat ons een aantal seizoenen geleden nooit zou gebeuren. Daarmee werden we 3e en zijn we gewoon uitgeschakeld. Het is duidelijk dat we nog steeds niet op ons oude niveau zitten, we moeten weer terug naar de Europa League

Andere clubs

Murata werd laatste in de champions League groep en is uitgeschakeld

Faetano werd 2e in de Champions League groep en gaat verder naar de knock-out fase van de Champions League

Cosmos werd 2e in de Europa League groep en gaat verder naar de 1e knock-out ronde van de Europa League.

Domagnano werd groepswinnaar in de Europa League groep en gaat verder naar de 2e knock-out ronde van de Europa League

Dat van Juvenes Dogana was erg zonde maar gelukkig hebben we andere ploegen het wel goed gedaan. Helaas kunnen we dat van onszelf niet zeggen. Daarmee valt de schade gelukkig mee maar ik ga de andere clubs nog steeds hard nodig hebben

Knock-out rondes

Folgore

786d70ce3bf36a1e6b086a7afa317d00.png

Van een nood een deugd maken, dat is wat wij als Folgore moeten doen. We moeten een stap terug doen naar de Europa League maar we kunnen er ook voor zorgen dat we daar veel punten in gaan pakken. En dat is exact wat we gedaan hebben. Alles werd gewonnen behalve in eigen huis van Domagnano die we in de kwartfinale tegen kwamen. Maar dat maakte niet uit want we zouden even veel punten krijgen. Wel zonde dat we Domagnano moesten uitschakelen in de kwartfinale maar dat ging niet zonder slag of stoot. Sterker nog, ik had er een verlening voor nodig. Gelukkig tegen Leicester geen problemen. Zo zitten we in de finale en hebben we gedaan wat we moesten doen

Faetano

051bd81d4d3e29763447e10367902e3f.png

Faetano moest spelen tegen Inter dat overigens ook niet meer de topclub is van een aantal seizoenen geleden. Maar normaliter zijn ze wel een maatje te groot. Faetano gaf goed partij, in San Marino bleef het zelfs bij 0-0. Toch een bonuspunt. Helaas verloren ze wel in Italië maar het was wel degelijk spannend daar tot het eind hoewel Inter wel een stuk beter was

Domagnano

2b911f77d5a91bef82a3bdcca6e1dd55.png

Domagnano nam het op tegen FC Groningen uit onze eigen Nederland. Groningen is goed, ze hebben een suikeroom. Toch won Domagnano er 2 keer van en dat is erg netjes. Zoals gezegd kwamen ze ons tegen in de kwartfinale maar gelukkig schakelden wij ze wel uit

Cosmos

01210d7acd638a6e9eacbfac8a65f856.png

Cosmos speelde dus tegen Sevilla, 1 van de directe concurrenten. Helaas konden ze niet winnen maar ik kan het ze ook niet kwalijk nemen. Cosmos heeft het goed gedaan al met al en ze hebben ons de nodige punten opgeleverd. Helaas kwamen ze dus niet voorbij Sevilla

eb8b6ad925d8492b806774edbac0a098.png

Europa League finale

ec616d1a1d39fee7310cdb44aa8c16a7.png

Zijn we weer in de Europa League finale, ditmaal was Lazio de tegenstander. Winst zou de 2e Europa League achter elkaar betekenen. Vanaf het begin was het heel duidelijk dat wij veel beter waren. Lazio had eigenlijk niks te vertellen en dat hielden we de hele wedstrijd vol. We winnen dan ook gemakkelijk

Eindstand coëfficiënten

11fb036f6284f11774ef7e15cd6820b4.png

De 3e plaats zijn we kwijt maar na de uitschakeling van Juvenes Dogana lag dat ook wel in de lijn der verwachtingen. Echter hebben we zonder een club in de Conference League wel 14,000 punten gepakt en dat is keurig, we hebben de schade dus beperkt kunnen houden. Dat we zakken naar de 5e plaats kunnen we niet voorkomen maar ons slechtste jaar gaat na aankomend seizoen wegvallen en dan kunnen we de 3e plek weer pakken. Spanje lijkt het overigens helemaal kwijt te zijn, die lopen nu behoorlijk ver achter. Dat zelfde geldt trouwens ook voor Portugal

Nieuw stadion

eeb42f2b297451b5f1a422d9021e740e.png

Tot slot krijgen we voor de 3e keer deze save een nieuw stadion en wordt dit het 3e stadion dat naar mij is vernoemd. Maar liefst 97.471 toeschouwers kunnen er in en ik ga er van uit dat er nog meer uitbreiding mogelijk is. Gaan we voor het grootste stadion van de hele save (in Europa)? 

6f7855535a49ecbde29ff613586f5358.png

cef81f69393826ff1cbcec0699e37c44.png

978869fccae0e0ef8d5527b36430a7b7.png

FC Bayern heeft het grootste stadion waarin maar liefst 125.000 toeschouwers kunnen, gevolgd door Paris SG en Celtic

@ElMarcos 7 van de 15 teams gaan Europa in, vooral de club die naar de voorronde van de Conference League gaat is het belangrijkst. Dat is niet altijd de beste club helaas zoals je hierboven ziet

@Kyrill Geen probleem, ik weet dat je vanzelf terug komt ;)

@delichris Inderdaad, helaas nu wel die 3e plek kwijt

@keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN   @MarcFM1  @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 87

Voorronde Faetano

4049dea2a8a66d114d2c0ae3fdae062c.png

Faetano hadden we dit jaar in de voorronde van de Conference League en daar ben ik heel blij mee. Vorig seizoen haalde Faetano nog de knock-out fase van de Champions League. Zoals verwacht haalden ze de groepsfase eenvoudig, mooi!

Groepsfase

cad75ca9c9d754a0688ebd1f3f721eb6.png

Gaat dit dan het seizoen worden dat we weer op niveau komen? De groep was niet heel moeilijk maar je moet er wel staan. Er werd 1x verloren van Chelsea in Engeland. Dat kan gebeuren. De rest werd gewonnen en we werden groepswinnaar zoals het hoort

Pennarossa werd laatste in de groepsfase van de Champions League en is uitgeschakeld. Wel pakken ze 7 punten in hun groep, dus deze uitschakeling is misschien wel extra zuur

Murata werd laatste in de groepsfase van de Champions League en is uitgeschakeld

La Fiorita werd uitgeschakeld in de groepsfase van de Champions League en is uitgeschakeld

Tre Penne werd 2e in hun Europa League groep en gaat verder in de 1e knock-out ronde

Tre Fiori werd groepswinnaar in hun Europa League groep en gaat verder naar de 2e knock-out ronde. Tre Fiori won alle groepswedstrijden en eindigt met 18 uit 6

Faetano werd Groepswinnaar in hun Conference League groep en gaat verder naar de 2e knock-out ronde.

Knock-out fase

Folgore

69beed2a02ec680a3a251bd397e5412c.png

Wij gingen spelen tegen Shakhtar en dat is een goede gunstige loting. Dat bleek want we winnen 2 keer. Ging in Oekraïne niet makkelijk maar een goal in de 82e minuut zorgde voor de volle buit. In eigen huis geen problemen

Tre Penne

ddbd04202a5f3d8b9a790f38a7c53d93.png

Tre Penne nam het op tegen Gladbach, een directe concurrent. Ik wilde dan ook graag dat ze wonnen. Dat lukte want ze schakelen Borussia Monchengladbach uit en daar was ik heel blij mee. Helaas was Sevilla wel net iets te sterk maar het scheelde weinig. 

Tre Fiori

73e0486ff661c498a0ca897406acfebb.png

Tre Fiori ging spelen tegen Frankfurt en het leek er op dat ze door zouden gaan. Helaas verkloten ze in eigen huis een 0-1 voorsprong. Hoe dan?! Zo zonde en dat mag niet gebeuren als we door willen stoten naar de 2e of 1e plek

Faetano

67e3dd028d62ab56ce2b1ea0123e7265.png

Hopelijk kan Faetano wel de eer hoog houden. Dat moet tegen Slovan Bratislave toch wel lukken? Ja, dat lukte. 2x winst en de volle buit. Lekker

Concurrentie

f9cbc2aa00d9e40f3f4285442cfe7304.png

Frankrijk en Duitsland zijn de concurrenten dit seizoen. De resultaten waren wisselend, kijk zelf maar hierboven

ac5861177bd5af4da033d9e291b36445.png

Dit ruim al mooi op. Helaas ook bij ons maar ook Duitsland. De uitschakeling van Tre Fiori is wel extra zuur want we hadden een flinke rechtse kunnen uitdelen aan ze. Helaas gebeurt het andersom. Laat staan Frankrijk, die zijn wel heel erg goed bezig

Coëfficiënten

77c0ac763fd204c57a73aeaa5532cec9.png

Dit is dan de stand. We hebben 13,286 punten. Ja, dat is te weinig... Daar hoef je geen geleerde voor te zijn. Desondanks staan we nog steeds virtueel 3e met een aardige voorsprong. Duitsland heeft er nog maar 1 maar Frankrijk heeft nog 4 clubs actief. Die hebben we zeker nog niet afgeschud. Wij en Faetano moeten nog wel even aan de bak

Lotingen kwartfinale

cfb449f5d9bf80cccdb110d8daa7d4d7.png

Wij spelen tegen Bilbao en Faetano speelt tegen Kilmarnock. Goede lotingen, we kunnen allebei winnen. Duitsland treft het moeilijk en Frankrijk heeft ook wel makkelijkere lotingen gehad. We gaan het zien

@Djurovski Die is er wel,  we hebben de Champions League al 7 seizoenen op rij niet meer gewonnen, het wordt weer tijd!

@delichris Het is het allemaal net niet. Op zich niet slecht maar het had zoveel beter kunnen zijn als het net iets meer mee zit

@keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN   @MarcFM1  @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 87: Het vervolg

Kwartfinale

Folgore

fd84b5e3c36f2eedef5a6beacdae3a52.png

In de kwartfinale speelden we tegen Bilbao. Spanje is weggevallen maar ze blijven gevaarlijk, ik wilde dan ook per se 2 keer winnen. Dat lukte, 2x minimaal maar wel de volle buit en daar gaat het om

Faetano

3ff285425caaa728d75550c42e4dc0f6.png

We zijn niet de enige, Faetano is ook nog actief in de Conference League. Zij speelden tegen Kilmarnock. Als we verder willen komen moeten deze tegenstanders verslagen worden. Dat gebeurt ook en Faetano schakelt Kilmarnock uit. Op naar de halve finale

966b2ef1c67f010e0238aba203e565f6.png

Duitsland is volledig uitgeschakeld dus die zijn we kwijt. Frankrijk nog niet helemaal, die hebben zelfs 3 ploegen over in de halve finales

Halve finale

Folgore

7c7fb946dd17cbb29ef2297c002087ef.png

We zijn er wel weer aan toe om de Champions League te winnen. We zitten in de halve finale en we zijn dichtbij. De tegenstander is wel moeilijk, namelijk Chelsea. Tijdens beide wedstrijden waren we aan elkaar gewaagd. In eigen huis komen we binnen 2 minuten 1-0 voor, dat is hoe je een wedstrijd wilt beginnen. Maar daarna waren er maar weinig kansen over en weer. We gaven niets weg maar creëerden ook te weinig dus het bleef bij 1-0. Liever had ik er nog 1 bij gescoord. Ook in Engeland waren er weinig kansen over en weer. Chelsea had licht het overwicht maar kon er niet van profiteren. 1 goal in 180 minuten was dus voldoende om door te gaan naar de finale

Faetano

39798d4b5bb4686b27d739ee4dd3492a.png

Faetano speelde in hun halve finale tegen Rennes, jawel uit Frankrijk. Een andere San Marinese club in de finales zou wel weer leuk zijn maar na de eerste wedstrijd bleek dat al niet meer mogelijk. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en Faetano won wel in eigen huis maar ze gaan er wel uit en Rennes gaat naar de finale. Wel ben ik heel blij dat ze de tweede wedstrijd in ieder geval gewonnen hadden

4d973f4e95f3c80619d40856564e35c1.png

Gelukkig was Rennes wel de enige club die door ging. Marseille en Lyon werden uitgeschakeld

Champions League finale

709d9f1f24d1b619f6754f9db2097ae2.png

f53f9eec1d94ca1a530dceb3add7b8fa.png

Er zijn wat verschuivingen in de Europese top. Juventus is een club die er de laatste jaren bij is gekomen. Wij hebben de omgekeerde weg bewandeld en horen er misschien niet helemaal meer bij. Daarom is het de hoogste tijd om de kroon weer terug te pakken en op onze troon te gaan zitten. Daarvoor moeten we Juventus verslaan. Het was niet de saaie finale zoals je die vaak ziet maar er zat weinig verschil tussen beide teams. Het kon dus beide kanten op om er maar weer eens een gigantische cliché uit te gooien. Het bleef lang 0-0 maar in de slotfase lukt het ons om het verschil toch te maken. We kwamen 0-1 voor en niet veel later maken we uit een corner de 0-2 en daarmee is het al wel klaar. De Champions League is weer de onze. Back on top bitches!!

Eindstand coëfficiënten

6f706aa0a3316c3174c04062ad3b194e.png

Frankrijk haakte lang aan maar gelukkig was het verschil al vrij groot. Door onze eigen goede prestaties en Faetano dat de halve finale van de Conference League haalde zijn we ze ruim voor gebleven. Dat betekent dat we de 3e plaats weer terug hebben gepakt!

@keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN   @MarcFM1  @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho* @delichris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 88

Voorronde Faetano

e8b1b4bbc6c72d0fbbd29f1ce26d549e.png

Het seizoen begon traditioneel met de allerbelangrijkste wedstrijd van het hele seizoen. De voorronde in de Conference League. Net zoals dit jaar was het weer Faetano dat deze ging spelen en daar was ik heel blij mee. Terecht want Faetano kende geen enkele moeite met Hajduk Split

Groepsfase

054e7f989a29379e1d7fd8c26a76b013.png

De groepsfase begon teleurstellend want we speelden direct gelijk tegen Salzburg. Gelukkig won Feyenoord wel van Inter. Daarna maken we geen fout meer en wordt alles gewonnen. Ook tegen Inter wonnen we 2 keer en dat is wel lekker aangezien we met Italië willen concurreren voor plek 2 op de coëfficiëntenlijst

Pennarossa werd laatste in hun Champions League groep en is uitgeschakeld

Cosmos werd groepswinnaar in hun Europa League groep en gaat verder naar de 2e knock-out ronde

Domagnano werd 2e in hun Europa League groep en gaat verder naar de 1e knock-out ronde

Murata werd 2e in hun Europa League groep en gaat verder naar de 1e knock-out ronde

Faetano werd 2e in hun Conference League groep en gaat verder naar de 1e knock-out ronde

Coëfficiënten na groepsfase

ed7803eae5ab6b411c3bcb022dce9a8d.png

13,167 punten hebben we gepakt na de groepsfase. Dit komt doordat we de punten delen door 6 in plaats van 7 en de vele bonuspunten die we kregen. Erg zonde van de uitschakeling van Pennarossa, er had meer in gezeten. We hebben ook een behoorlijke voorsprong op de landen achter ons dus we willen stiekem gaan kijken of we kunnen concurreren met de Italianen

Knock-out rondes

Folgore

57e273eb9b36b10a55aa69bd93f46e5a.png

De weg naar de finale was dit jaar zeker zwaarder dan afgelopen seizoen. Daarmee verklap ik al dat we de finale hebben gehaald. Daarnaast hebben we letterlijk alles gewonnen. Ik durf wel te stellen dat we weer op niveau zitten!

Cosmos

ebb972d87b4fc28a0b30a0d73e51e4f2.png

Cosmos moest het opnemen tegen Benfica. Einde verhaal zou je denken maar niets bleek minder waar. Cosmos won zowaar van Benfica en ging naar de kwartfinale. Daarin leken ze ook te winnen tegen Lazio maar helaas ging het in Italië toch mis

Domagnano

2d8c57e50783901c9450b4288991e4e6.png

Ook Domagnano verraste door te winnen van OGC Nice. Maar dan gaat het mis tegen Dundee United en dat is toch wel uitermate teleurstellend. Van zulke tegenstanders mag je echt niet verliezen

Murata

e296d4eded9ace5b84db6e120a83c318.png

Naast ons heeft ook Murata heel veel punten voor ons gepakt. Op de weg naar de halve finale schakelden ze Galatasaray, Dinamo Kiev en Dundee United uit. In eigen huis werd zelfs gewonnen van Inter. Een stunt leek in de maak maar helaas konden ze niet winnen en gaat Inter naar de finale. Daarin zouden ze verliezen van Manchester United

Faetano

f396c29bd9b61c894dee0ab5f544a8fe.png

Maar de koek is nog steeds niet op want ook Faetano hebben we nog in bedrijf. Ze doen ons een enorme gunst door het Spaanse Celta De Vigo uit te schakelen. Helaas kwamen ze wel te kort tegen Porto

Al met al is het een prima seizoen geweest voor San Marino. Kijk maar naar de eindstand van dit jaar

3187bcad7199e8378c51fb2cc20cb21b.png

20,833 punten hebben we gepakt dit seizoen, ja dat lees je goed. Daarmee was het een geweldig seizoen die zelfs nog beter had kunnen zijn. Daarmee zitten we vlak achter Italië. Kijkend naar de seizoenen die weg vallen kunnen we misschien zelfs nog 2e worden als we met zijn allen goed blijven presteren

268691518b50f3ee6942a9ef378484da.png

Champions League finale

70668e18332a418a54e25f391618204b.png

In de Champions League finale speelden we tegen Lyon. Lyon had weinig te vertellen maar we verzuimden om het eerder af te maken. Neemt niet weg dat deze overwinning dik verdiend was. Dit is de tweede Champions League op rij dus we hebben onze niveau weer terug!

@ElMarcos Zeker, niet alleen voor ons :D 

@Djurovski En zo is dat

@delichris Die zijn echt heel dichtbij, nu of nooit!

@Kyrill Thanks

@keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN   @MarcFM1  @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho* @delichris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 89 (de laatste)

Groepsfase

1bbd627dc1d3bcbcb079057d83b4c110.png

We hebben makkelijk geloot in de groepsfase. Uiteindelijk werden we dan ook groepswinnaar. Wel speelden we in de laatste wedstrijd gelijk tegen Kopenhagen, dat was wel erg slordig. Maar we zijn door als groepswinnaar en daar gaat het om

Knock-out fase

f104611a7700ef15543b3ae50bdfdb1f.png

We hebben weer de finale gehaald maar het doet mij eigenlijk helemaal niks, daar kom ik zo op. Wel ging het bijna mis tegen Paris SG en dat terwijl we in Frankrijk met 0-3 wonnen. Maar het ging net goed. In de finale gingen we spelen tegen Real Madrid

Finale

ef8ded399938a698c760728f3141be60.png

De finale werd verloren, achja boeie... Ik heb deze wedstrijd niet zelf gespeeld en mijn assistent besluit ineens 4-4-2 te spelen :cab: Zonder succes. Maar het maakte mij al niet uit

Coëfficiënten eindstand

e9efe2a6aee5abfd31c2d872bc11a870.png

Waarom is deze post zo negatief? Nou, dat zie je hier boven wel. We kenden als San Marino zijnde een heel slecht jaar. Libertas en Virtus werden laatste in hun Champions League groep en de rest waren we ook wel heel snel kwijt in de knock-out fase. Het verschil met Italië is nu heel groot geworden, die gaan we never nooit inhalen. 

Deze save is de verlenging in gegaan maar nu is het echt klaar. Ik heb ze nog naar plek 3 gekregen maar meer zat er echt echt echt echt niet in. Daarmee is het nu definitief gedaan

17b0b6b37dcaaf0746a4e82457e4db5a.png

7432e36eb4500e9b080e055d53268b43.png

Mochten er nog twijfels zijn of het definitief einde verhaal is? Ja, dat is het want de saves zijn verwijderd. Het is dus echt definitief klaar!

@delichris We zullen het nooit weten

@Djurovski Moet je je voorstellen dat we dus nog meer punten hadden kunnen pakken

@keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN   @MarcFM1  @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho* @delichris @ElMarcos

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Held! Het was een genot om te volgen en de prestatie blijft onverminderd ongelofelijk goed ondanks dat je de 1e plek misschien niet gehaald hebt. Respect voor je doorzettingsvermogen ook. Wat een baas hoe jij San Marino naar de absolute top hebt geleid! :classic_love:_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites