De Beul Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Eindelijk is er officieel een aanvraag ingediend bij de gemeente om uit te breiden. Als die wordt goed gekeurd komt er sowieso een uitbreiding naar 6000/6500, en als er genoeg tijd is voordat het volgend seizoen begint richting de 8000. Als ik het goed begrepen heb, komen er dan ook meer toegangswegen, meer ingangen en wordt het uitvak verbeterd. Verwacht wel dat we dit seizoen er in blijven, dus hopelijk kunnen we volgend jaar dan ook het stadion vol maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 3 minuten geleden zei De Beul: Eindelijk is er officieel een aanvraag ingediend bij de gemeente om uit te breiden. Als die wordt goed gekeurd komt er sowieso een uitbreiding naar 6000/6500, en als er genoeg tijd is voordat het volgend seizoen begint richting de 8000. Als ik het goed begrepen heb, komen er dan ook meer toegangswegen, meer ingangen en wordt het uitvak verbeterd. Verwacht wel dat we dit seizoen er in blijven, dus hopelijk kunnen we volgend jaar dan ook het stadion vol maken. En hoeveel moet de uitbreiding kosten(of iig denken ze)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 maart Auteur Share Geplaatst 22 maart 1 uur geleden zei De Beul: Eindelijk is er officieel een aanvraag ingediend bij de gemeente om uit te breiden. Als die wordt goed gekeurd komt er sowieso een uitbreiding naar 6000/6500, en als er genoeg tijd is voordat het volgend seizoen begint richting de 8000. Als ik het goed begrepen heb, komen er dan ook meer toegangswegen, meer ingangen en wordt het uitvak verbeterd. Verwacht wel dat we dit seizoen er in blijven, dus hopelijk kunnen we volgend jaar dan ook het stadion vol maken. De toegangswegen en ingangen mogen ze wel eens mee beginnen dan. Nondeju wat is dat dramatische geregeld hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 17 uur geleden zei Kyrill: En hoeveel moet de uitbreiding kosten(of iig denken ze)? Meer informatie komt waarschijnlijk pas volgende week, of de week erna. Ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat de gemeente doet met de toegangswegen wat Fantasy hieronder ook aangeeft. 16 uur geleden zei Fantasy: De toegangswegen en ingangen mogen ze wel eens mee beginnen dan. Nondeju wat is dat dramatische geregeld hè Ik hoop echt dat de gemeente daar wat aan gaat doen ja. Het is voor mij gelukkig maar ~15 minuten fietsen, maar met alle mensen ontwijken die uit de naastgelegen wijk parkeren en vanaf daar lopend gaan voel ik me net in de superslalom op de Olympische Spelen. Ik zou zeggen, maak een op- en afrit vanaf de Hogering die alleen open is tijdens wedstrijden, die alleen leidt naar een parkeerplaats. Daar dan ook gelijk nieuwe ingang en je bent al een groot stuk op weg. Maar sowieso wel meer dramatisch geregeld. Slechts 1 plek om naar de wc te gaan in het hele stadion en maar 2 plekken om drinken te halen. Als wij vanuit ons vak (bij de cornervlag in de hoek waar het uitvak ook zit) moeten plassen of drinken willen halen, missen we gewoon 5 minuten van de wedstrijd. Ze hadden toen 1x als experiment een barretje gezet bij ons vak, was over de hele wedstrijd het tweede verkooppunt, maar toch hebben ze het niet doorgezet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Nog 5 wedstrijden en 11 punten voor op Excelsior. Iedereen in ons vak is het ermee eens dat we in ieder geval niet gaan degraderen. Sterker nog, de hoop dat we misschien zelfs linkerrijtje en dus play-offs halen leeft nog enigszins in de groep. Hoewel ik daar niet vanuit ga, denk ik wel dat we thuis nog wel aardig wat punten kunnen pakken met Sparta, Heerenveen en NEC thuis. Ook is er meer bekend over de uitbreiding. Tijdens de zomerstop zal de korte zijde (zowel sfeervak als uitvak) aangepakt worden met totaal 1000 staanplaatsen erbij en zal het begin gemaakt worden aan de lange zijde. Deze wordt tijdens de eerste seizoenshelft verder verbouwd zodat die in de winterstop klaar zal zijn met nog eens 700 plekken erbij. Uiteindelijk zullen we dus naar de 6200 plekken gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Nog een jaar Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei 12 uur geleden zei De Beul: Nog een jaar Eredivisie zeer terecht ook! Een van de meevallers dit seizoen in mijn optiek. Ben wel benieuwd of je dit gaat kunnen evenaren zonder Pastoor, wat natuurlijk een toptrainer is voor onderkant eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei 12 uur geleden zei De Beul: Nog een jaar Eredivisie Wel het vriendelijke verzoek om zondag drie punten af te leveren aan de grote broer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Lang niet gek dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Eindelijk de gewenste stap naar het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Lecce ligt ook in Nederland natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 29 minuten geleden zei Djurovski: Lecce ligt ook in Nederland natuurlijk Haye riep de hele transferperiode dat hij per se naar het buitenland wilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Nou hij is nu een Fifa Indonesiër. Dus feitelijk gezien speelt ie nu in het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Op 13-9-2024 om 10:24 zei Thierryvane: Lang niet gek dit. Hadden we ook wel nodig, wat ervaring. Want man man man wat is het dramatisch tot nu toe. Al was je tegen Twente eigenlijk wel beter, maar geef je gewoon zo makkelijk de doelpunten weg. Komende weken moet wel wat verbetering erin zitten, anders mag Maduro van mij echt wel weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten