Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Almere City

Fantasy

Aanbevolen berichten

@Bogatyr ik geloof direct zakkenvuller een boef is(zijn er zoveel)

Maar Huddersfield Town houdt vrijwel  nooit lang uit in de PL en Nantes is wel vrijwel altijd actief in de Ligue 1.

En in je artikel staat er oa dit:

''Sporitef werden er al vraagtekens bijgezet, aangezien eerder een transfer naar de Premier League niet doorging en Nantes een middenmoter in Frankrijk is terwijl Brugge in de Champions League uitkomt.''

''Nantes een middenmoter in Frankrijk'' Wat maakt dat uit? Zoals ik dus al verklaard heb, hadden die die zomer en dat seizoen voor ruim 22 miljoen aan spelers verkocht dus, dit vind ik iig geen argument

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kyrill:

Maar Huddersfield Town houdt vrijwel  nooit lang uit in de PL en Nantes is wel vrijwel altijd actief in de Ligue 1.

Goh dat weet je op voorhand niet, het seizoen stond op punt te beginnen.

8 minuten geleden zei Kyrill:

''Nantes een middenmoter in Frankrijk'' Wat maakt dat uit?

Het ging er in eerste instantie over dat ik vond dat Limbombe veel meer uit zijn carrière kon halen. Met veel meer is dus onder andere de Premier League. Wie weet had hij zich daar in de kijker gespeeld van een andere Premier League club of een andere topcompetitie, wat Frankrijk voor mij niet echt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Ben jij trouwens echt supporter van Almere of kom je enkel uit die contreien?

Ik zat net weer even te kijken.. alles aan die club is lelijk en gemaakt. En dan begin ik nog niet eens over René Schuurmans.

Haha nee, geen fan of supporter. Ik kom enkel uit de buurt en onder het credo ‘support your locals’ vind ik het wel leuk dat ze het verrassend goed doen in de Eredivisie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is even geleden dat ik op deze site ben geweest, maar denk pak het weer op. En waar anders beginnen bij deze topic.

Tot nu echt een geweldig seizoen. Had verwacht dat we misschien 10 punten zouden pakken. Weinig transfers in de zomer. Maar Pastoor heeft het goed voor elkaar, zeker met de formatie wisseling na de eerste wedstrijden. 

Komend weekend Fortuna thuis pakken en over 3 weken Excelsior thuis en je bent denk ik al wel redelijk veilig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer van al die gele kaarten. Resink, Koopmeiners en Jacobs er niet bij tegen Feyenoord, al verwacht ik niet dat we een resultaat kunnen halen tegen hun. Ben wel benieuwd naar de sfeer in het stadion. Tegen Ajax was het in/bij onze vak soms wat grimmig, dus hoop dat dat minder is tegen Feyenoord.

@Fantasy Ben je al een keer naar een wedstrijd geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een seizoenskaart en een uitkaart, dus in principe elke thuis wedstrijd, en waar het toelaat ook de uitwedstrijden zoveel mogelijk. Wel lastig om kaartjes te krijgen dit jaar natuurlijk. Volgend jaar uitbreiding van het stadion dus dan zal er denk ik ook wel losse verkoop komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa Yoann Cathline lekker zeg :< Een zege op Heracles lijkt me zo goed als voldoende voor handhaving al. Iets wat ik voorafgaand aan dit seizoen toch alles behalve verwacht had hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

Jaaa Yoann Cathline lekker zeg  Een zege op Heracles lijkt me zo goed als voldoende voor handhaving al. Iets wat ik voorafgaand aan dit seizoen toch alles behalve verwacht had hehe.

Lijkt mij ook wel ja, zie de ploegen daaronder nog maar weinig punten pakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thomassje123:

Lijkt mij ook wel ja, zie de ploegen daaronder nog maar weinig punten pakken

En bij een zege vandaag ook nog maar twee puntjes achter FC Utrecht (#8) en dus Europese play-offs :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Fantasy:

En bij een zege vandaag ook nog maar twee puntjes achter FC Utrecht (#8) en dus Europese play-offs :-D 

Het is wel een gek seizoen ja. Dat mijn club FC Twente 3e zou zijn nu had ik van te voren ook niet verwacht.

Almere City is defensief wel goed trouwens, daar pakken ze veel punten mee dit seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thomassje123:

Die maakt zich gewoon breed toch?

Ongelukkig hoe die hem raakt maar geel had hier wel volstaan imo

Niet eens breed, dit is gewoon opspringen. Knappe jongen die op een hoge bal, achteruitlopend en springend z'n armen langs het lichaam houdt. Puur ongelukkig dit, geen enkele vorm van opzet of overtreding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schandalige rode kaart. Hoor in de groep dat de KNVB Robinet voor 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk schorst en dat Almere niet in beroep gaat, wat ook wel apart is als zelfs Heracles supporters het geen rood vonden.

Desondanks toch tevreden, uitstekende eerste helft, en na de rode kaart goed vol gehouden. 

Zaterdag Utrecht wel lastig potje, maar als je speelt zoals de Eerste helft heb ik er wel een goed gevoel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites