Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Diablo

La Pulga

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Voor iemand die nog nooit Diablo heeft gespeeld triggert deze game mij toch wel. Volgens mij is het niet echt nodig om de eerdere games te spelen of wel?

Welke game raden jullie aan om eens mee te testen en/of bestaat er een demo voor Diablo 4? Kan ik het eens gaan testen nu de voetballoze periode gaat aanbreken

Demo’s niet. Je hebt wel al twee beta weekenden gemist waarbij je een indruk had kunnen krijgen. 

Vorige games spelen is niet nodig. Beetje voorgeschiedenis is leuk maar geen pre.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-6-2023 om 10:51 zei La Pulga:

Nieuwe build gevonden, gaat al een stuk beter nu.

https://www.rockpapershotgun.com/diablo-4-sorcerer-build

Voor dit soort dingen is https://www.icy-veins.com/ toch wel een aanrader

Op 8-6-2023 om 10:08 zei bas huijsmans:

Voor iemand die nog nooit Diablo heeft gespeeld triggert deze game mij toch wel. Volgens mij is het niet echt nodig om de eerdere games te spelen of wel?

Welke game raden jullie aan om eens mee te testen en/of bestaat er een demo voor Diablo 4? Kan ik het eens gaan testen nu de voetballoze periode gaat aanbreken

Als je wil kijken of dit genre iets voor jou is, kan je natuurlijk Path of Exile proberen. Let wel op dat Diablo meer casual is en makkelijker toegankelijk (voor beginners) en zelf vind het sowieso een fijner spel dan PoE. Maar PoE geeft je een idee van het genre.

Edit: excuses voor de dubbelpost. Misschien kan @Fantasyof @neva het samenvoegen?

edit Fantasy; done

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Dit ben ik.

image.thumb.png.23103574a7e41e9030a8ee11bba7c71f.png

Die Obols kan je het beste uitgeven trouwens @The Saint

Net klein stafje gevonden, maar vind hem een stuk minder dan wat ik al had. (rechter gevonden)

Inhoud verbergen

image.thumb.png.71efdcf97f547a50c014e671e035740e.png

Dat kan toch niet? Die percentages extra damage maken toch nooit die base damage goed? Of mis ik iets 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei The Saint:

Dat kan toch niet? Die percentages extra damage maken toch nooit die base damage goed? Of mis ik iets 

Ik denk dat het door de attack speed komt op 1 of andere manier. Voelt in ieder geval een stuk fijner aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme wat ben ik jaloers op jullie. Kan niet wachten om hier mee aan de slag te gaan. Enige probleem is altijd het kiezen van de class. Ben je net even op weg met de ene class en dan gaat het kriebelen om met een andere class aan de gang te gaan:uhoh:. Sowieso heb ik het idee dat het in deze game veel langer duurt om max level / end game te bereiken dan in Diablo 3. Daar had je vrij snel meerdere classes op het max level.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Beppu:

Verdomme wat ben ik jaloers op jullie. Kan niet wachten om hier mee aan de slag te gaan. Enige probleem is altijd het kiezen van de class. Ben je net even op weg met de ene class en dan gaat het kriebelen om met een andere class aan de gang te gaan:uhoh:. Sowieso heb ik het idee dat het in deze game veel langer duurt om max level / end game te bereiken dan in Diablo 3. Daar had je vrij snel meerdere classes op het max level.

Er komen seasons en zo. Dus waarschijnlijk loont het ook nog om bij start van een nieuwe seizoen een andere class te kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag terug gekomen van vakantie en er lag een nieuw aangeschafte PS5 en Diablo 4 voor me klaar(d). Even twee uurtjes gespeeld, en het speelt als vanouds heerlijk. Lekker snel en veel actie. Heb alleen wel wat moeite met de kleine lettertjes vanaf de afstand vanwaar ik speel, ondanks dat ik die via het menu al wat groter heb gemaakt. Kan ook te maken hebben met vermoeidheid van de vroege vlucht natuurlijk.

Vraagje: Ik maak (nog) geen gebruik van de online service van Playstation, maar zie wel constant andere 'mensen' door mijn scherm lopen bij zo'n event of in de stadjes. Is dit AI of zijn dit daadwerkelijk andere mensen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt er niet meer gegrind hier?! Ben zelf een beetje met de endgame begonnen en het opbouwen van mijn build vind ik wel erg leuk! Heb een level 55 sorcerer met een blizzard build, speelt heel gaaf. Moet nog een aantal aspects om het allemaal nog completer te maken en natuurlijk betere gear farmen. Die nightmare dungeons zijn ook wel leuk om te doen, beetje zoals de rifts in D3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-7-2023 om 06:36 zei Beppu:

Wordt er niet meer gegrind hier?! Ben zelf een beetje met de endgame begonnen en het opbouwen van mijn build vind ik wel erg leuk! Heb een level 55 sorcerer met een blizzard build, speelt heel gaaf. Moet nog een aantal aspects om het allemaal nog completer te maken en natuurlijk betere gear farmen. Die nightmare dungeons zijn ook wel leuk om te doen, beetje zoals de rifts in D3.

Vanaf morgen weer beginnen. Vakantie gehad, een laptop die het net niet helemaal trok. Nieuwe is een stuk beter en klaar voor Diablo 4 Season of the Malignant Notes - Icy Veins (icy-veins.com)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mansveld:

Vanaf morgen weer beginnen. Vakantie gehad, een laptop die het net niet helemaal trok. Nieuwe is een stuk beter en klaar voor Diablo 4 Season of the Malignant Notes - Icy Veins (icy-veins.com)

Ik ben het eigenlijk een beetje zat geraakt. Had wel het voornemen om met season 1 weer te gaan beginnen maar die patch notes hebben me redelijk ontmoedigd. Denk dat ik hem al lekker ga verkopen en over een aantal jaar weer eens aanschaf als de game wat meer te bieden heeft. Heb me er wel zeker mee vermaakt die drie weekjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Beppu:

Ik ben het eigenlijk een beetje zat geraakt. Had wel het voornemen om met season 1 weer te gaan beginnen maar die patch notes hebben me redelijk ontmoedigd. Denk dat ik hem al lekker ga verkopen en over een aantal jaar weer eens aanschaf als de game wat meer te bieden heeft. Heb me er wel zeker mee vermaakt die drie weekjes!

Begrijp je ergens wel. Ik heb er wel zin in, enige waar ik nu tegenaan loop is dat ik ook het plezier in WoW heb teruggevonden. Kan mezelf helaas niet opsplitsen haha. Beetje afwisselen dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites