La Pulga Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Die delichris heeft er verstand van hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Oke ik krijg net binnen dat het WK gestopt is . @La Pulga dit WK wordt niet de mijne hoor. Ik heb weinig tot niets aan mijn team gedaan dit hele jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 41 minuten geleden zei delichris: Oke ik krijg net binnen dat het WK gestopt is . @La Pulga dit WK wordt niet de mijne hoor. Ik heb weinig tot niets aan mijn team gedaan dit hele jaar. Van mij mag het zo stoppen hoor hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Dan ben jij de allround winnaar @chrisje1993. Ik zie een win win situatie voor ons beiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 16 december 2023 Auteur Share Geplaatst 16 december 2023 Daar ben ik het niet mee eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 16 december 2023 Auteur Share Geplaatst 16 december 2023 Tussenstand na dag 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 december 2023 Auteur Share Geplaatst 17 december 2023 Nieuwe tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wat gezakt, maar alleen Humphries had gegooid gisteren die ik had. Vandaag wel 3 man die ik heb dus kan ik weer stijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik blijf mezelf verbazen dat ik nog bovenaan sta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Lastig inschatten doordat die rondes door elkaar lopen en nog lang niet iedereen is geweest. Tot nu toe iedere speler van mij ronde 1 gewonnen. Wel al eentje verloren in ronde 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Daar is mijn 1ste uitvaller. Vandenbogaerde was ook erg slecht op de dubbels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 18 december 2023 Auteur Share Geplaatst 18 december 2023 Tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 december 2023 Auteur Share Geplaatst 19 december 2023 Nieuwe tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Eindelijk ben ik gezakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Dacht dat ik na de winst van De Decker en Pietreczko wel wat zou stijgen weer. Verlies van Wade was wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Srangaman en Petterson die J. Williams erin wisselen, chapeau hoor. Durfde ik zelf echt niet aan met deze loting tegen Wright. maar oh oh wat een historisch slechte pot speelde die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 21 december 2023 Auteur Share Geplaatst 21 december 2023 1 uur geleden zei 007mark: Srangaman en Petterson die J. Williams erin wisselen, chapeau hoor. Durfde ik zelf echt niet aan met deze loting tegen Wright. maar oh oh wat een historisch slechte pot speelde die. Alle eerste ronde spelers die een beetje gunstig loten heb ik er ingezet. Moet gokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 21 december 2023 Auteur Share Geplaatst 21 december 2023 Tussenstandje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 7 uur geleden zei 007mark: Srangaman en Petterson die J. Williams erin wisselen, chapeau hoor. Durfde ik zelf echt niet aan met deze loting tegen Wright. maar oh oh wat een historisch slechte pot speelde die. Was nou ook niet alsof Williams zelf een wereldpot speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Lekker in de middenmoot. Mijn spelers moeten nog veel spelen dus verwacht wel dat het nog goed komt. Beetje spanning erin brengen ;p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) Inmiddels Van Veen, Wade, De Decker en Gilding er al uit hier. Edit: Scott Williams en Gabriel Clemens zaten aan begin van het seizoen in mijn team 21 december 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 21 december 2023 Auteur Share Geplaatst 21 december 2023 Tussenstandje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Wow ik zak helemaal weg. Wat een prutspelers heb ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Op 20-12-2023 om 23:30 zei 007mark: Srangaman en Petterson die J. Williams erin wisselen, chapeau hoor. Durfde ik zelf echt niet aan met deze loting tegen Wright. maar oh oh wat een historisch slechte pot speelde die. Om eerlijk te zijn heb ik hem juist erin gezet toen ik zag dat ie tegen Wright zou moeten. Dit zag je van mijlenver aankomen, Wright gooit een belabberd jaar met een enkele uitschieter hier en daar. Daarnaast is WIlliams een van de meest onderschatte spelers, veel betere speler dan zijn ranking doet vermoeden. Komt ook omdat het echt een rare kwibus is en zijn tourcard niet volledig benut haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 december 2023 Auteur Share Geplaatst 22 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten