Kyrill Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 1 minuut geleden zei himan: Ik bedoel dat Turkije het moet gaan halen. Weet ik, ik hoop van niet. Jij zegt je denkt Armenië nog twee keer tegen Kroatië moet, ik bevestig dat dat klopt, ze moeten er idd nog twee keer tegen, zodat jij weet meer dan denken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) Go Luxemburg! 23 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Zou mooi zijn, maar ik denk Wales, Oekraïne, Griekenland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Polen, Oekraine en Georgië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Al deze matige landen, Noorwegen niet. Wat een faal van Haaland en Odegaard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 6 minuten geleden zei Lenstra: Zou mooi zijn, maar ik denk Wales, Oekraïne, Griekenland Schat je Wales hoger in dan Polen? Heb Polen nu wel niet gevolgd de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Hoop op Finland, IJsland en Luxemburg. Maar denk Wales, Oekraïne en Griekenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Bogatyr: Schat je Wales hoger in dan Polen? Heb Polen nu wel niet gevolgd de laatste tijd. Polen kon zich niet plaatsen in een groep met Tsjechië, Moldavië en Albanië. Waren zelfs reekshoofd en eindigen niet bij de eerste twee. Verder is het enkel spits Lewandowski dat echt op een deftig niveau speelt. Halen maar 1 op 6 tegen Moldavië. Nouja, geen enkele ploeg heeft in Moldavië kunnen winnen. Thuis bleven die ongeslagen. 3-2 thuis gewonnen tegen Polen en gelijkgespeeld tegen de Faëroereilanden, Albanië, Tsjechië. Het scheelde niet eens zoveel of ze waren er gewoon bij op het EK. 23 november 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 24 minuten geleden zei Kyrill: Al deze matige landen, Noorwegen niet. Wat een faal van Haaland en Odegaard Mwa vooral van de trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Tja ligt natuurlijk ook wel een beetje aan het systeem van deze play-offs met Estland dat bijvoorbeeld wel mee mag doen omdat zij een poule winnen in Nations League D en Noorwegen die in Nations League B met 10 punten tweede worden en heir niet aan deel mogen nemen. Hoe wordt eigenlijk bepaald welke landen van de nations league nog mee mogen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 november 2023 Auteur Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) 5 uur geleden zei bas huijsmans: Tja ligt natuurlijk ook wel een beetje aan het systeem van deze play-offs met Estland dat bijvoorbeeld wel mee mag doen omdat zij een poule winnen in Nations League D en Noorwegen die in Nations League B met 10 punten tweede worden en heir niet aan deel mogen nemen. Hoe wordt eigenlijk bepaald welke landen van de nations league nog mee mogen doen? In dit geval: 1. Eerste 4 van de drie paden (A, B C) die zich nog niet hebben geplaatst Als er niet 4 ploegen in ieder pad over zijn: 2. Beste team van pad D(Estland) 3. Beste ploegen van de Nations League vanaf plek 1.(In dit geval alleen IJsland.) 23 november 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 11 uur geleden zei himan: In dit geval: 1. Eerste 4 van de drie paden (A, B C) die zich nog niet hebben geplaatst Ah dit is dus qua klassering in de poule in de nations league, Ik zat na de puntenaantallen te kijken en vond het al gek dat Israel mee mocht doen en niet Noorwegen. Waarom mag dan IJsland mee doen ipv Noorwegen eigenlijk? Zitten beiden in Divisie B van de Nations League, maar Noorwegen toch een beter punten aantal als je het gaat omrekenen naar punten per wedstrijd. Ook hebben ze het beter gedaan in de EK kwalificatie (voor het geval dat je dat bedoelde bij punt 3) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 22 minuten geleden zei bas huijsmans: Ah dit is dus qua klassering in de poule in de nations league, Ik zat na de puntenaantallen te kijken en vond het al gek dat Israel mee mocht doen en niet Noorwegen. Waarom mag dan IJsland mee doen ipv Noorwegen eigenlijk? Zitten beiden in Divisie B van de Nations League, maar Noorwegen toch een beter punten aantal als je het gaat omrekenen naar punten per wedstrijd. Ook hebben ze het beter gedaan in de EK kwalificatie (voor het geval dat je dat bedoelde bij punt 3) Als er niet even veel gespeelde wedstrijden zijn, tellen de resultaten tegen de nummer laatst in de poule niet mee. En dan hebben IJsland en Noorwegen even veel punten, maar IJsland een beter doelsaldo in de Nations League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 5 minuten geleden zei Tim': Als er niet even veel gespeelde wedstrijden zijn, tellen de resultaten tegen de nummer laatst in de poule niet mee. En dan hebben IJsland en Noorwegen even veel punten, maar IJsland een beter doelsaldo in de Nations League. Ah zo ah zo. Ze maken het wel heerlijk duidelijk zeg. Rusland zat denk ik officieel ook in divisie B waardoor er een groep is met minder deelnemers of vind de UEFA dit gewoon leuk zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 november 2023 Auteur Share Geplaatst 24 november 2023 23 minuten geleden zei bas huijsmans: Ah zo ah zo. Ze maken het wel heerlijk duidelijk zeg. Rusland zat denk ik officieel ook in divisie B waardoor er een groep is met minder deelnemers of vind de UEFA dit gewoon leuk zo? Jep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 1 uur geleden zei bas huijsmans: Ah zo ah zo. Ze maken het wel heerlijk duidelijk zeg. Rusland zat denk ik officieel ook in divisie B waardoor er een groep is met minder deelnemers of vind de UEFA dit gewoon leuk zo? Volgens mij houden de UEFA-reglementen rekening met een hoop, maar niet met dictators die buurlanden gaan binnenvallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 1 minuut geleden zei Tim': Volgens mij houden de UEFA-reglementen rekening met een hoop, maar niet met dictators die buurlanden gaan binnenvallen Nee die steunen liever Dictators/controversiële leiders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 november 2023 Auteur Share Geplaatst 24 november 2023 UEFA, toch ietsje minder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Meer de FIFA inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Ohja het toernooi in Rusland was natuurlijk het WK 2018. Dacht even dat daar een ek gehouden was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 groep B, leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Waar is de tijd dat het EK 4 groepen telde met kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 2 uur geleden zei Lensherr: Waar is de tijd dat het EK 4 groepen telde met kwaliteit. Is dat zelfs in de periode met 16 deelnemers wel eens geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Prima loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 3 uur geleden zei La Pulga: groep B, leuk! Geen Nederland - België 😭😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten