Jotew Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Die Nunez gaat er met rood af als hij blijft staan. Gravenberch ook niet bepaald de slimste door na 12 min. een praat-kaart te pakken terwijl Virgil de overtreding maakte.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Die commentator bij PSV heeft denk ik niet zoveel met Feyenoord wat een simpele josti joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Arne nog maar weer een overwinning erbij, hoe lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Zojuist zei 007mark: Arne nog maar weer een overwinning erbij, hoe lekker Die Kelleher is een zieke penaltystopper volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Arne Slot. Wat een man. 9 punten voorsprong in de competitie, CL groepsronde uitgespeeld, gewonnen tegen Real Madrid. En dat allemaal nog in november. Scheids was zo niet normaal goed. Totaal niet het niveau wat we tegenwoordig gewend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Die Kelleher is een zieke penaltystopper volgens mij Pakt er inderdaad 3 op een rij nu, want stopte er voor Ierland ook al één in de interlandperiode. Afgelopen weekend ging de rebound er helaas wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Die Gravenberch hè. Wat een fantastische speler zeg. Met een vroege gele kaart zo'n wedstrijd spelen. Hopelijk blijft ie flink wat jaartjes onder Slot spelen bij Liverpool. Krijgt van der Vaart nog een beetje gelijk ook met zijn uitspraak over de potentie van Gravenberch ten opzichte van Bellingham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Het was ook Bellingham dat na de wedstrijd vroeg om het shirtje van Gravenberch en zelfs er op ging wachten bij de kleedkamer van Liverpool. Mooie beelden waren dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november (bewerkt) 2 uur geleden zei La Pulga: Het was ook Bellingham dat na de wedstrijd vroeg om het shirtje van Gravenberch en zelfs er op ging wachten bij de kleedkamer van Liverpool. Mooie beelden waren dat Volgens mij wilde hij het shirtje van Trent Wat doe je met Kelleher? Volgend jaar zit je wss met 3 van de beste 15 keepers van de wereld. 28 november bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november 4 minuten geleden zei Acquafresca: Volgens mij wilde hij het shirtje van Trent Ik zie het inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Dinsdag at 21:56 Share Geplaatst Dinsdag at 21:56 Op basis van mijn FM ervaring is dat de nr 24 van de CL nu al 7 punten heeft bizar veel, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Dinsdag at 22:05 Share Geplaatst Dinsdag at 22:05 8 minuten geleden zei Chiemel: Op basis van mijn FM ervaring is dat de nr 24 van de CL nu al 7 punten heeft bizar veel, toch? Al vaker benoemd; komt omdat er bizar weinig gelijke spelen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Manchester City 22e na 6 speelronden. Dat hadden toch weinig mensen verwacht denk ik Moeten nog naar PSG en krijgen Club Brugge nog op bezoek. Die strijden ook allebei nog voor de tussenronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden De competitie-opzet is toch wel heel erg lekker met de huidige tussenstanden Alle hens aan dek voor City en PSG, en jammer dat Real won van Atalanta gisteren. Ook strijd om top 8 die er nog lekker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten