MNie Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Op 2-4-2022 om 09:36 zei chrisje1993: Iemand? @Daniell @MNie @DutchDoofus Geen idee of je het iets vind, maar meer dan dit wordt het niet denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 1 minuut geleden zei MNie: Geen idee of je het iets vind, maar meer dan dit wordt het niet denk ik Hou toch eens op man met je bescheidenheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 18 uur geleden zei MNie: Geen idee of je het iets vind, maar meer dan dit wordt het niet denk ik Dankjewel!!! Ben er blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 Op 31-3-2022 om 09:49 zei Vlonkie: Naam novelle: Pride Club: - Grootte: Standaard Kleuren: wat het beste uitkomt Plaatjes: Iets met Ierse straten, klavertje vier (iers), en iets "om naar uit te kijken" @Daniell @MNie @DutchDoofus Ik heb ff iets geprobeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 8 uur geleden zei Miz: Ik heb ff iets geprobeerd. Thanks deze ga ik gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 Veel plezier ermee! Ik kijk alvast uit naar je novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Naam Novelle: De jeugd heeft de toekomst Club: Ajax Grootte banner: Maakt niet uit Kleuren: Het liefst met een Israëlische vlag er bij. Verder boeit het me niet. Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Alleen als je er tijd en zin in heb. @MNie negeer dit aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Op 16-4-2022 om 18:11 zei La Pulga: Naam Novelle: De jeugd heeft de toekomst Club: Ajax Grootte banner: Maakt niet uit Kleuren: Het liefst met een Israëlische vlag er bij. Verder boeit het me niet. Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Alleen als je er tijd en zin in heb. @MNie negeer dit aub Ik probeer morgen iets in elkaar te steken voor je, vandaag weinig tot geen tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 5 uur geleden zei Miz: Ik probeer morgen iets in elkaar te steken voor je, vandaag weinig tot geen tijd. Neem je tijd man! Is voor een latere novelle, eerst mijn huidige afmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) Bij deze @La Pulga. Heb er twee gemaakt omdat ik van de eerste versie niet honderd procent tevreden was. Het is trouwens hoog tijd dat ik photoshop nog eens aanschaf. Dit online programma is brak, merk je bv aan de kwaliteit of de rendering. 19 april 2022 bewerkt door Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 6 uur geleden zei Miz: Bij deze @La Pulga. Heb er twee gemaakt omdat ik van de eerste versie niet honderd procent tevreden was. Het is trouwens hoog tijd dat ik photoshop nog eens aanschaf. Dit online programma is brak, merk je bv aan de kwaliteit of de rendering. allebei erg mooi, dus ik ga ze gewoon lekker allebei gebruiken! Dankjewel man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Naam Novelle: [Sign-Up] Pro Cylcing Manager 2021 Club: geen Grootte banner: gemiddeld Kleuren: geen voorkeur Specifieke plaatjes: iets met alle WorldTour ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 Naam Novelle: Wisła Kraków to mój dom Club: Wisla Krakow Grootte banner: Formaat wat hierboven een aantal keren terug komt is prima. Als hij maar pagina breed vult op het vorm. Kleuren: Laat je creativiteit de vrije loop! Specifieke plaatjes: Laat je creativiteit de vrije loop! Extra opmerkingen: Alleen als je er tijd en zin in heb. Heeft geen bloedspoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Al Veni Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Op 23-4-2022 om 18:03 zei chrisje1993: Naam Novelle: [Sign-Up] Pro Cylcing Manager 2021 Club: geen Grootte banner: gemiddeld Kleuren: geen voorkeur Specifieke plaatjes: iets met alle WorldTour ploegen. Heb geprobeerd wat te maken: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 2 minuten geleden zei Al Veni: Heb geprobeerd wat te maken: Super bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 (bewerkt) - 26 mei 2022 bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Naam Novelle: De Buffalo's Club: KAA Gent Grootte banner: Standaard Kleuren: Blauw-Wit Specifieke plaatjes: https://images.app.goo.gl/vUn75NV2dwNsToVf7 Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 15 uur geleden zei Bogatyr: Naam Novelle: De Buffalo's Club: KAA Gent Grootte banner: Standaard Kleuren: Blauw-Wit Specifieke plaatjes: https://images.app.goo.gl/vUn75NV2dwNsToVf7 Alvast bedankt! Lang niet meer gedaan, maar heb even wat geprobeerd. Laat maar weten van je ervan vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 17 minuten geleden zei Tim': Lang niet meer gedaan, maar heb even wat geprobeerd. Laat maar weten van je ervan vindt. Zeker! Ik ga hem gebruiken in mijn nieuwe novelle. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 Naam Novelle: Nie Zievere... Speile! Club: Stade Rennais Grootte banner: Kleuren:Rood-zwart Specifieke plaatjes: Stadion en logo Rennes Extra opmerkingen: Mag in de trend zijn van mijn huidige banner, maar is zeker geen noodzaak.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 juni 2022 Share Geplaatst 4 juni 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei DGremlin: Naam Novelle: Nie Zievere... Speile! Club: Stade Rennais Grootte banner: Kleuren:Rood-zwart Specifieke plaatjes: Stadion en logo Rennes Extra opmerkingen: Mag in de trend zijn van mijn huidige banner, maar is zeker geen noodzaak.. Weet niet of je het wat vind, maar heb een poging gewaagd! 4 juni 2022 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Heel erg bedankt @MNie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Naam Novelle: - Club: Sydney FC Grootte banner: Kleuren:Lichtblauw en donkerblauw Specifieke plaatjes: logo Sydney FC, stadion en mag een plaatje van de stad sydney in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 Op 6-6-2022 om 11:25 zei Vlonkie: Naam Novelle: - Club: Sydney FC Grootte banner: Kleuren:Lichtblauw en donkerblauw Specifieke plaatjes: logo Sydney FC, stadion en mag een plaatje van de stad sydney in iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) Op 10-6-2022 om 09:43 zei Vlonkie: iemand? 19 juni 2022 bewerkt door xPeejay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten