Vlonkie Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 8 uur geleden zei Fantasy: Heb het bronbestand niet meer kom ik nu achter, sorry @Vlonkie geeft niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Naam novelle: INAKI Club: geen Grootte banner: Standaard Kleuren: naar eigen invulling Specifieke plaatjes: ook naar eigen invulling. Ik ga weer een spelernovelle starten met een talent dat hopelijk weer door gaat breken dus misschien kan daar iets mee gedaan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 24 minuten geleden zei mattihamstra: Naam novelle: INAKI Club: geen Grootte banner: Standaard Kleuren: naar eigen invulling Specifieke plaatjes: ook naar eigen invulling. Ik ga weer een spelernovelle starten met een talent dat hopelijk weer door gaat breken dus misschien kan daar iets mee gedaan worden? Het is lang geleden dus als je het niks vindt, dikke prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 13 minuten geleden zei stevehh: Het is lang geleden dus als je het niks vindt, dikke prima Heb zelf niet veel tijd ervoor dus vind het helemaal prima joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RKO Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Naam novelle: WWE : Write the Story Club: Geen voetbal, wordt een WWE novelle. Grootte banner: Standaard Kleuren: Naar eigen invulling Specifieke plaatjes: Ook eigen invulling, wel graag WWE logo aanwezig in banner. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 54 minuten geleden zei RKO: Naam novelle: WWE : Write the Story Club: Geen voetbal, wordt een WWE novelle. Grootte banner: Standaard Kleuren: Naar eigen invulling Specifieke plaatjes: Ook eigen invulling, wel graag WWE logo aanwezig in banner. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Naam novelle: Life after Slot! Club: Feyenoord Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Eigen invulling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Naam novelle: Ik ga de Champions League winnen met Willem 2 (te lui om die Romeinse tekens op te zoeken) en dat doe ik zonder een transfer te doen Club: Willem 2 Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Graag een foto van Michael de Leeuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 21 uur geleden zei chrisje1993: Naam novelle: Life after Slot! Club: Feyenoord Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Eigen invulling 1 uur geleden zei Bolderbast: Naam novelle: Ik ga de Champions League winnen met Willem 2 (te lui om die Romeinse tekens op te zoeken) en dat doe ik zonder een transfer te doen Club: Willem 2 Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Graag een foto van Michael de Leeuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 2 minuten geleden zei Fantasy: Is het mogelijk om de tekst wat duidelijker te maken bij de Feyenoord banner? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Zojuist zei chrisje1993: Is het mogelijk om de tekst wat duidelijker te maken bij de Feyenoord banner? Zo? Of ergens een middenweg vinden nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 7 minuten geleden zei Fantasy: Lang niet gek. Kun je in het midden misschien dit plaatje toevoegen met een rood kruis erdoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 4 minuten geleden zei Bolderbast: Lang niet gek. Kun je in het midden misschien dit plaatje toevoegen met een rood kruis erdoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september 16 minuten geleden zei Fantasy: Zo? Of ergens een middenweg vinden nog? Dit is prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 12 uur geleden zei Fantasy: 💯 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Is iemand bereid om een banner te maken voor mijn novelle "Superhenkie", maar dan clubloos (zonder logo of stadion)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 9 minuten geleden zei Vlonkie: Is iemand bereid om een banner te maken voor mijn novelle "Superhenkie", maar dan clubloos (zonder logo of stadion)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Op 18-9-2024 om 11:28 zei Vlonkie: Is iemand bereid om een banner te maken voor mijn novelle "Superhenkie", maar dan clubloos (zonder logo of stadion)? Jij bent toch echt wel de Steels van het Banner aanvragen-topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Naam novelle: De vierde ster! Club: PSV Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Rood-wit-zwart Specifieke plaatjes: PSV stadion en PSV-talenten als Land, Babadi en Bakayoko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober (bewerkt) On 9/30/2024 at 8:45 AM, Rob1981 said: Naam novelle: De vierde ster! Club: PSV Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Rood-wit-zwart Specifieke plaatjes: PSV stadion en PSV-talenten als Land, Babadi en Bakayoko. Edit: laat maar zitten. Ik loop alweer te ver voor en heb geen zin om met terugwerkende kracht alsnog een verhaal te maken ;-) 7 oktober bewerkt door Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Naam novelle:[FM24] Eintracht Frankfurt! Club: Frankfurt Grootte banner: Maakt me niet zoveel uit als maar niet te groot is. Kleuren: Zwart, Rood en Wit(de kleuren van de club) Specifieke plaatjes: Maakt me niet zoveel uit maar de tekst aub ''Frankfurt, goed genoeg is jong genoeg, samen gaan we de Duitse en Europese top proberen te bestormen'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Een flauw probeersel en een iets serieuzere. (heb proberen weggehaald omdat het dan wel erg lang wordt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 20 uur geleden zei Willem: Een flauw probeersel en een iets serieuzere. (heb proberen weggehaald omdat het dan wel erg lang wordt) Thnx maatje, thnx. En ik ben heel blij jouw novelle weer aangevangen is. Ik ga voor de 2e , dankjewel. En hebt gelijk proberen maakt idd de tekst te lang hahah. Dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Op 13-9-2024 om 21:49 zei Fantasy: Kun je misschien de foto van Michael de Leeuw wijzigen en een foto van Jordens Peters plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 16 minuten geleden zei Bolderbast: Kun je misschien de foto van Michael de Leeuw wijzigen en een foto van Jordens Peters plaatsen? Vraag me dit komend weekend even nogmaals, dan staat de pc pas weer aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten