chrisje1993 Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Op 13-2-2023 om 09:26 zei Keeza: Omdat je het zo lief vraagt makker Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Iemand zin om een mooie banner te maken voor mij? Club zal Leeds United zijn en de titel Marching On Together. Weinig eisen, wees zelf maar creatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 @Mansveld Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 29 minuten geleden zei Willem: @Mansveld Zoiets? Ja hoor is prima thanks @Willem Van de week op m'n gemak de game starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Op 11-2-2023 om 12:51 zei bas huijsmans: Naam Novelle: Vörwarts Dresdner Jungs! Club: SG Dynamo Dresden Grootte banner: Normaal Kleuren: Geel/Zwart Specifieke plaatjes: Logo van de club Opmerkingen: Oost-Duitse Vibes, Jeugd wordt belangrijk Iemand hier nog wat leuks voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sven van Rijen Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Naam Novelle: [FM23] Van kelder naar wereldtop Club: TOP Oss (als eerste club, zal later wijzigen) Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Zwart/Wit/Grijs als achtergrond, clublogo('s) in kleur Specifieke plaatjes: - Extra opmerkingen: - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 1 uur geleden zei Sven van Rijen: Naam Novelle: [FM23] Van kelder naar wereldtop Club: TOP Oss (als eerste club, zal later wijzigen) Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Zwart/Wit/Grijs als achtergrond, clublogo('s) in kleur Specifieke plaatjes: - Extra opmerkingen: - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sven van Rijen Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 40 minutes ago, Keeza said: Cool! Dankjewel 🙏🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Naam Novelle: [FM23] The birth of a Scandinavian giant Club: Vålerenga IF / bondscoach Noorwegen Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Clubkleuren / kleuren van Noorwegen Specifieke plaatjes: - Extra opmerkingen: - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sven van Rijen Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 On 3/3/2023 at 4:34 PM, Sven van Rijen said: Cool! Dankjewel 🙏🏻 @Keeza Mag ik je toch nog om één wijziging vragen? Zou je van 'kelder' 'kelderklasse' willen maken qua tekst? Dank alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 2 uur geleden zei Sven van Rijen: @Keeza Mag ik je toch nog om één wijziging vragen? Zou je van 'kelder' 'kelderklasse' willen maken qua tekst? Dank alvast! Tuurlijk maat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sven van Rijen Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 32 minutes ago, Keeza said: Tuurlijk maat Super, dankjewel!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Hallo! zou iemand voor mij een banner willen maken? Bij voorbaat dank. Ik wil graag een banner voor een Basketballverhaal. Titel: Making Grizztory Logo en afbeelding die ik er graag in wil hebben: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 (bewerkt) Als iemand dit kan opleuken, graag edit: Iemand heeft me al geholpen. 27 maart 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 9 uur geleden zei D.J.: Als iemand dit kan opleuken, graag edit: Iemand heeft me al geholpen. Als je het verhaal hier gaat doen, dan wil ik graag een tagje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Naam Novelle: [FM23] The challenge Club: geen specifieke Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: - Specifieke plaatjes: Pirlo, logo van de Eredivisie, Bundesliga, Premier Divison, La Liga en de Ligue 1 Extra opmerkingen: het zal wel aardig druk worden met alle logo's. Zie maar wat jou het beste lijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 uur geleden zei Vlonkie: Naam Novelle: [FM23] The challenge Club: geen specifieke Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: - Specifieke plaatjes: Pirlo, logo van de Eredivisie, Bundesliga, Premier Divison, La Liga en de Ligue 1 Extra opmerkingen: het zal wel aardig druk worden met alle logo's. Zie maar wat jou het beste lijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Naam Novelle: WHU: Hammer Time Club: West Ham United Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: clubkleuren Specifieke plaatjes: spelers (bij voorkeur Rice en Bowen), logo, eventueel stadion op de achtergrond Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 6 uur geleden zei Oerlie: Naam Novelle: WHU: Hammer Time Club: West Ham United Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: clubkleuren Specifieke plaatjes: spelers (bij voorkeur Rice en Bowen), logo, eventueel stadion op de achtergrond Extra opmerkingen: Als het tot dinsdag kan wachten, dan zit ik weer achter mijn pc. Dan krijg je een dikke banner van me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Naam Novelle: Los Murciélagos Club: Valencia C.F. Grootte banner: Jou feestje Kleuren: Voorkeur gaat uit naar de clubkleuren. Specifieke plaatjes: Het logo (en dan een primaire focus op de vleermuis), stadion, toeristische trekpleisters. Extra opmerkingen: - Ook ik kan tot dinsdag wachten, @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Op 7-4-2023 om 11:59 zei Oerlie: Naam Novelle: WHU: Hammer Time Club: West Ham United Grootte banner: wat het beste uitkomt Kleuren: clubkleuren Specifieke plaatjes: spelers (bij voorkeur Rice en Bowen), logo, eventueel stadion op de achtergrond Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Op 7-4-2023 om 19:21 zei PatjePauw: Naam Novelle: Los Murciélagos Club: Valencia C.F. Grootte banner: Jou feestje Kleuren: Voorkeur gaat uit naar de clubkleuren. Specifieke plaatjes: Het logo (en dan een primaire focus op de vleermuis), stadion, toeristische trekpleisters. Extra opmerkingen: - Ook ik kan tot dinsdag wachten, @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 1 uur geleden zei Keeza: Wauw wauw wauw! Nog beter dan ik zelf had durven hopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 2 uur geleden zei Keeza: heel nice! Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten