De Raam Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Om de verhalen aantrekkelijker te maken, kun je een banner aanvragen in dit topic. Vul onderstaande opties in. Als je geen voorkeur hebt kun je desbetreffende optie het beste leeg laten. Naam Novelle: Club: Grootte banner: Kleuren: Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2021 5 uur geleden zei MNie: Naam Novelle: Changing Football Club: - Grootte banner: Normaal Kleuren: Zwart-wit Specifieke plaatjes: Een oud stadion met trainers Pep Guardiola, Johan Cruijff en Giovanni Trapattoni Extra opmerkingen: - @Rossi @Daniell @xPeejay Voor de liefhebber Heb de achtergrond in kleur gelaten omdat ik dat persoonlijk wat mooier vond. Het lettertype vond ik bij het thema passen maar ik weet niet zeker of de tekst op de goede plek staat. Mocht je wat aangepast willen hebben, dan kan dat gewoon Wees niet bang om kritisch te zijn, het is jouw uithangbord en ik wil mijn Photoshop skills wat verbeteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 4 minuten geleden zei Daniell: Heb de achtergrond in kleur gelaten omdat ik dat persoonlijk wat mooier vond. Het lettertype vond ik bij het thema passen maar ik weet niet zeker of de tekst op de goede plek staat. Mocht je wat aangepast willen hebben, dan kan dat gewoon Wees niet bang om kritisch te zijn, het is jouw uithangbord en ik wil mijn Photoshop skills wat verbeteren! Ziet er al goed uit, kun je de gezichten ook eens in kleur doen. Ben benieuwd of die dan beter of minder wordt. En de tekst een klein stukje naar rechts of iets groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2021 18 minuten geleden zei MNie: Ziet er al goed uit, kun je de gezichten ook eens in kleur doen. Ben benieuwd of die dan beter of minder wordt. En de tekst een klein stukje naar rechts of iets groter. In de spoiler een aantal opties in kleur en zwart-wit met verschillende lettertypes. Heb wel een andere foto van Trapattoni moeten gebruiken want die ander was al zwart-wit, ik zou die wel in een compleet zwart-witte banner kunnen gebruiken bijvoorbeeld! Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 1 uur geleden zei Daniell: In de spoiler een aantal opties in kleur en zwart-wit met verschillende lettertypes. Heb wel een andere foto van Trapattoni moeten gebruiken want die ander was al zwart-wit, ik zou die wel in een compleet zwart-witte banner kunnen gebruiken bijvoorbeeld! Inhoud verbergen Deze is echt top. Kun je die foto nog wijzigen naar die eerste? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2021 @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 31 minuten geleden zei Daniell: @MNie Held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefri Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Naam Novelle: No Sweat / No Glory Club: Club Brugge Grootte banner: Kleuren: Blauw / Zwart / Goud Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nibbors Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 (bewerkt) Naam Novelle: In een opwelling begonnen Club: - Grootte banner: maak niet uit Kleuren: Rood, Hex: E61E29 en evt. wit. Specifieke plaatjes: Mogelijk een plaatje van een tactiekbord & notitieblok Extra opmerkingen: Het is LLM en ik begin in Engeland. 26 oktober 2021 bewerkt door Nibbors Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2021 31 minuten geleden zei jefri: Naam Novelle: No Sweat / No Glory Club: Club Brugge Grootte banner: Kleuren: Blauw / Zwart / Goud Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: 28 minuten geleden zei Nibbors: Naam Novelle: In een opwelling begonnen Club: - Grootte banner: maak niet uit Kleuren: Rood, Hex: E61E29 en evt. wit. Specifieke plaatjes: Mogelijk een plaatje van een tactiekbord & notitieblok Extra opmerkingen: Het is LLM en ik begin in Engeland. Ik ga er morgen mee aan de slag! Vanavond ben ik met Guido en Koen in de podcast aan het lullen over de beta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Naam Novelle: De weg omhoog? Club: Roda JC Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Zwart/Geel Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Aangezien ik zelf geen Photoshop meer kan/mag installeren... Naam Novelle: De uitvreter Club: - Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: grijstinten Specifieke plaatjes: zie spoiler Extra opmerkingen: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 15 uur geleden zei jefri: Naam Novelle: No Sweat / No Glory Club: Club Brugge Grootte banner: Kleuren: Blauw / Zwart / Goud Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Ik hoop oprecht dat je een langlopende novelle gaat neerzetten want jij krijgt de beste banner die ik tot nog toe gemaakt heb: Feedback is zeer welkom! Heb gisteren de banners van @xPeejay nog eens goed bekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 15 uur geleden zei Nibbors: Naam Novelle: In een opwelling begonnen Club: - Grootte banner: maak niet uit Kleuren: Rood, Hex: E61E29 en evt. wit. Specifieke plaatjes: Mogelijk een plaatje van een tactiekbord & notitieblok Extra opmerkingen: Het is LLM en ik begin in Engeland. Ik hoop dat je dit wat vindt, laat anders maar weten. Die rode kleur kwam niet mooi uit met de plaatjes... Feedback is zeer welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Je bent goed bezig @Daniell. Ik vind ze weer goed uit zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 9 uur geleden zei chrisje1993: Naam Novelle: De weg omhoog? Club: Roda JC Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: Zwart/Geel Specifieke plaatjes: Extra opmerkingen: Hope you like it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 24 minuten geleden zei MNie: Je bent goed bezig @Daniell. Ik vind ze weer goed uit zien. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 53 minuten geleden zei Daniell: Hope you like it! Jazeker dankjewel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Naam Novelle: Gijp Club: - Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: vrolijke kleuren Specifieke plaatjes: Rene van der Gijp en iets met een stadion oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 @Kyrill Is dit wat voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 4 minuten geleden zei Daniell: @Kyrill Is dit wat voor je? Wauw maatje. Geweldig! Zkr weten. Schitterend! Super bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 2 uur geleden zei Titan: Aangezien ik zelf geen Photoshop meer kan/mag installeren... Naam Novelle: De uitvreter Club: - Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: grijstinten Specifieke plaatjes: zie spoiler Extra opmerkingen: Toon verborgen inhoud Sometimes simplicity is key... Alles kan nog aangepast worden dus als iets je niet aanstaat, dan hoor ik dat graag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 Volgens mij heb ik tot dusverre iedereen gehad. Mocht dat niet zo zijn, tag me dan even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nibbors Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 2 uur geleden zei Daniell: Ik hoop dat je dit wat vindt, laat anders maar weten. Die rode kleur kwam niet mooi uit met de plaatjes... Feedback is zeer welkom! Geen feedback, ik ben er blij mee! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 1 uur geleden zei Vlonkie: Naam Novelle: Gijp Club: - Grootte banner: Eigen invulling Kleuren: vrolijke kleuren Specifieke plaatjes: Rene van der Gijp en iets met een stadion oid Hoop dat dit een beetje in de buurt komt: Net als bij de rest; graag feedback en alles kan nog aangepast worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten