Bogatyr Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Net de Ronde van Romandië gewonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Grr, toch iets te vaak kijken hier en nu wil ik het. Zal ik wachten tot 23? die komt over 3 dagen. Of spelen jullie allemaal een oudere goedkope versie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 37 minuten geleden zei Arezo: Grr, toch iets te vaak kijken hier en nu wil ik het. Zal ik wachten tot 23? die komt over 3 dagen. Of spelen jullie allemaal een oudere goedkope versie? Ik blijf nog even de '22 spelen denkik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2023 39 minuten geleden zei Arezo: Grr, toch iets te vaak kijken hier en nu wil ik het. Zal ik wachten tot 23? die komt over 3 dagen. Of spelen jullie allemaal een oudere goedkope versie? Ik speel 21, maar ben nu het wachten op 23. Die ga ik meteen kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 41 minuten geleden zei Arezo: Grr, toch iets te vaak kijken hier en nu wil ik het. Zal ik wachten tot 23? die komt over 3 dagen. Of spelen jullie allemaal een oudere goedkope versie? Ik heb 19 en 22. Zoveel veranderd er meestal niet qua gameplay. 22 heeft ook goeie 2023 databases om mee te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Heel veel zin gekregen om dit ook weer te spelen na alle reacties in dit topic. Was al begin seizoen 2 met St Michel Auber 93. Zal vanmiddag of morgen eens even wat screens maken! Ben na seizoen 1 wel gepromoveerd naar de Ct Pro! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Allemaal 23 kopen?? ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 1 uur geleden zei CrisChivu: Allemaal 23 kopen?? ;-) Nee, nog een missie te voltooien in PCm 19: Met een Oekraïner een grote ronde winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2023 2 uur geleden zei CrisChivu: Allemaal 23 kopen?? ;-) Ja. Ik heb hem al gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Ik heb de game ook al gekocht. Vanavond maar eens opstarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Ben nu ook al aan het twijfelen om de 23 te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Iemand ervaring met ander shirts toewijzen aan je team? Liefste PCM 19? Mijn LVIV team heeft lelijke shirts en ook niet alle leiderstruien. Dus zou wat mij betreft wel een fantasy shirt mogen krijgen ingame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 1 uur geleden zei Gert: Iemand ervaring met ander shirts toewijzen aan je team? Liefste PCM 19? Mijn LVIV team heeft lelijke shirts en ook niet alle leiderstruien. Dus zou wat mij betreft wel een fantasy shirt mogen krijgen ingame. Dit een tutorial voor PCM21 maar zal dacht ik niet veel anders zijn: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Ik ga hem denk ik dan ook halen. Wel natuurlijk als er een goede 2023 DB is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 3 uur geleden zei Bogatyr: Ben nu ook al aan het twijfelen om de 23 te kopen. Just do it! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 21 minuten geleden zei CrisChivu: Just do it! Waarom nu de hoofdprijs betalen, terwijl het na de Tour vast weer in de aanbieding is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 42 minuten geleden zei Gert: Waarom nu de hoofdprijs betalen, terwijl het na de Tour vast weer in de aanbieding is? wachten is ook een optie idd. vaak heb je met Steam keys wel veel korting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2023 Ik heb hem via CDKeys gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Ik speel nu ook nog lekker 19 met Saeco in een 2003db. Niet helemaal opgelet en nu het probleem dat ik in de Tour top3 moet halen maar de enige die dat zou kunnen lukken is Simoni maar had dus zelf bedacht we gaan de Giro winnen met Gilberto. Wil Saeco dus alleen maar ritzeges in de Giro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Saeco mooie tenue's. Veel mooie namen en voor mezelf was Dufaux altijd wel een favorietje tijdens de verschillende Tours. Over Tour gesproken. Zonet de Tour de France afgerond. En waar ik al bang voor was: Deze man stond aan de start. En hij was alleen heerser in de bergen en TT. Maar niet getreurd. Want in het algemeen klassement moesten we dan we hem voor ons dulden. Maar alle andere klassementen gingen wel naar ons toe. Plus een 3e plek in het algemeen klassement en dus het podium. Eigenlijk dus dikke prima. BERG PUNTEN ALGEMEEN PLOEGEN JONGEREN In de breedte hadden we dus een leuk team om in de bergen elkaar te ondersteunen en in de spurt wat te betekenen voor Pitkin. Maar Ziobro was voor ons wel de sterkste klassementsman in koers. Maar met 79 klimstat werd het in 2 ritten toch wel heel lastig tegen Poga wanneer de stijgings percentage in de finales hoog lagen. Dus achteraf gewoon tevreden met de resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 15 uur geleden zei chrisje1993: Ik heb hem via CDKeys gehaald. Is er al een goede DB voor PCM23? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2023 2 uur geleden zei Michaelinho*: Is er al een goede DB voor PCM23? Ik heb nu alleen gekeken voor een namefix. Die heb ik voor nu. Ben alleen het twijfelen met welke ploeg ik ga beginnen. De ploegen waartussen ik twijfel zijn: - EF Education - Groupama FDJ - Team DSM - Lotto Dstny - Trek Segafredo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 8 minuten geleden zei chrisje1993: Ik heb nu alleen gekeken voor een namefix. Die heb ik voor nu. Ben alleen het twijfelen met welke ploeg ik ga beginnen. De ploegen waartussen ik twijfel zijn: - EF Education - Groupama FDJ - Team DSM - Lotto Dstny - Trek Segafredo PCM Daily DB (versie 1) schijnt vandaag ergens online te komen. Qua teamkeuze; Lotto of Trek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 PCM2021 | Groupama-FDJ | Seizoen 2 [NORMAAL] Bretagne - Ouest Classic Doelstelling van de sponsor was om deze rit te winnen. Best aardig gereden toch ook . Wel mazzel met een vormpiek voor Valter en Pinot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Deed je even sneaky teamattack @Michaelinho* Hier succesvolle giro achter de rug met Gilberto Simoni: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten