Rykjvk1 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 2 uur geleden zei chrisje1993: Ik heb hem sowieso al meteen gekocht Ah - und? Veel vernieuwing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 juni Auteur Share Geplaatst 10 juni 2 minuten geleden zei Rykjvk1: Ah - und? Veel vernieuwing? Op zich wel. Zeker voor PCM doende. Sponsors is veranderd enzo. In de massasprints zie je echt de treintjes naast elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 22 uur geleden zei chrisje1993: Ik heb hem sowieso al meteen gekocht EN hoe bevalt hij? is het het waard om over te stappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni 1 uur geleden zei CrisChivu: EN hoe bevalt hij? is het het waard om over te stappen? Op gebied van het spelen vind ik het op zich wel hetzelfde als 23 natuurlijk. Wel vind ik het leuk dat je zelf kan mee bepalen in de doelen van de sponsors en dat je langdurige sponsorcontracten en zo kan afsluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Hoe is het potentieel van Graat, Huising en de andere Nederlanders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jvdrunen Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni (bewerkt) Ik heb PCM2024. Ik speel Career mode. Als bij de Ploeg ga kijken naar de Planner, dan kun je normaliter achter een renner op een geel pijltje klikken en dan zie je het trainingsprogramma per rijder. Maar als ik dat doe dan zie ik een leeg scherm. Altijd. Ook als de objectives en races gepland zijn. Herkent iemand dat? Is dat een bug? 20 juni bewerkt door jvdrunen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Hoe bevalt alles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 juni Auteur Share Geplaatst 24 juni 2 uur geleden zei CrisChivu: Hoe bevalt alles? Moet zeggen dat het met goed bevalt. Het is ook wel leuk dat bij massasprints je wat meer het gevecht met het treintje krijgt. Dit maakt het wel realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus @chrisje1993 Speel je nog? Ik ben inmiddels hooked aan mijn Pro Cyclist save. Eindelijk een versie waar (voor de tweede patch) standaard de Stamina mee ontwikkelt, erg aan kunnen ergeren voorgaande jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 augustus Auteur Share Geplaatst 20 augustus 1 uur geleden zei Rykjvk1: @chrisje1993 Speel je nog? Ik ben inmiddels hooked aan mijn Pro Cyclist save. Eindelijk een versie waar (voor de tweede patch) standaard de Stamina mee ontwikkelt, erg aan kunnen ergeren voorgaande jaren. Ik speel zeker nog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Is in PCM24 het sprinten niet compleet stuk gemaakt? Zie daar best wat Youtubers over klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Heb nog geen sprint gedaan tot op heden.. Hoezo stuk gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 1 uur geleden zei rich ruzzian: Is in PCM24 het sprinten niet compleet stuk gemaakt? Zie daar best wat Youtubers over klagen. Een fatsoenlijke sprint rijden is inderdaad niet te doen, de sprinter in het laatste wiel heeft belachelijk veel moeite om over zijn lead-out te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 39 minuten geleden zei Rykjvk1: Heb nog geen sprint gedaan tot op heden.. Hoezo stuk gemaakt? Van wat ik zie in filmpjes is dat je vertraagd als je uit het wiel van het treintje komt met je sprinter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november M’n pluszoon zit enkele seizoenen ver in z’n carrière en zit met een bug. Blijkbaar zijn er nu twee teams met dezelfde sponsor / naam / shirt. Iemand een idee hoe dat opgelost kan worden? Ik stam nog uit het PCM Fast Editor tijdperk en slaag er nu zelfs niet in om m’n eigen savegame terug te vinden. Laat staan de aanpassingen te doen die nodig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten