Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Pro Cycling Manager

chrisje1993

Recommended Posts

Op 14-10-2023 om 21:11 zei D.J.:

Dan ga ik er van uit dat je saved games op de cloud staan, en niet locaal zijn opgeslagen. oid

Sorry, 

Ik kom weer met een vraag ik ben hier echt heel slecht in. 

Heb de cloud in steam nu uitgeschakeld. Welke locatie worden de spellen nu opgeslagen? Wordt daar automatisch een nieuwe map voor aangemaakt of moet ik daarvoor een nieuwe map aanmaken? En zoja: waar dan?

2 uur geleden zei RensPCM:

Sorry, 

Ik kom weer met een vraag ik ben hier echt heel slecht in. 

Heb de cloud in steam nu uitgeschakeld. Welke locatie worden de spellen nu opgeslagen? Wordt daar automatisch een nieuwe map voor aangemaakt of moet ik daarvoor een nieuwe map aanmaken? En zoja: waar dan?

Ik weet het antwoord niet eerlijk gezegd. 

Het is ook zo dat ik mijn saved games op de cloud had staan, en dat saved games editen me wel lukte.

Dus ik vind het raar dat het bij jou mis ging.

Ik ben nu bezig met een lange en heerlijke carriere met de mannen van JUMBO. eigenlijk wel lekker om te spelen en zeker met pcm+  Zit nu bij de Tour 2026.  In 2025 heb ik met Arensman de Vuelta weten te winnen en gaat samen met Vingegaard (Die ook al de Giro reed en won, het kopmanschap delen in de Tour van '26)   Eerste rit is Bilbao- Bilbao, en je raadt het al Arensman en Vingegaard klappen tegen de grond :D gevolg is dat Vingegaard ik nu al kwijt ben en Arensman al 4.43 op Pogi achterstand heeft.  Verder wel een uistekende ploeg met heerlijke resultaten en mag niet klagen, maar dit was even jammer. 

Edited by CrisChivu
  • Like 2

3 uur geleden zei chrisje1993:

Dit toch weer op gaan pakken met de nieuwe selectie's. Alleen blijf ik tegen hetzelfde probleem aan lopen. Namelijk die koersplanner. Hoe maak ik nu een goede evenwichtige koersplanner voor elke renner???

Gewoon lekker alleen je doelstellingen plannen en de rest door de assistent laten doen.

• Like 1

Komt niet vaak voor dat ik zo'n lange savegame heb, maar had dan ook een duidelijke missie voor ogen. En dat is vorig seizoen gelukt, alle 5 de monumenten gewonnen! Daarnaast ook wereldkampioen geworden dus in principe alles gewonnen wat er te winnen valt voor een klassiekerrenner.

image.thumb.png.a851454cbc8d19c162ee61bf1959cb3d.png

• Like 2

Lekker bezig met Lotto Dstny. Leuk team waar je toch meteen mooie resultaten mee kan halen. Nu gaan kijken naar een echte topper voor de grote rondes zodat ik daar ook wat beter aan mee kan doen. Van Eetvelt moet nog wel wat groeien hiervoor.

• Like 1

Op 25-8-2023 om 20:17 zei Kelvin:

Aan het eind van het jaar ook nog Ronde van Lombardije gewonnen met Henning (dus Parijs - Roubaix, Lombardije en Tour zijn binnen).

6f143fb2eb94a1496f12cdf6e2619dd7.png

Paul Henning is back! 2027 en we kunnen inmiddels de Ronde van Vlaanderen en Luik-Bastenaken-Luik aan de zegereeks toevoegen. 4 monumenten gewonnen dus, enkel Milaan - San Remo ontbreekt, maar daar kwam ie dit jaar niet verder dan plaats 12. Na een 2e en 3e plaats in voorgaande jaren.

• Like 1

Op 24-3-2024 om 13:36 zei Kelvin:

Paul Henning is back! 2027 en we kunnen inmiddels de Ronde van Vlaanderen en Luik-Bastenaken-Luik aan de zegereeks toevoegen. 4 monumenten gewonnen dus, enkel Milaan - San Remo ontbreekt, maar daar kwam ie dit jaar niet verder dan plaats 12. Na een 2e en 3e plaats in voorgaande jaren.

En de grote rondes zijn compleet na 2027. Want na de RvV en L-B-L werden de Giro en de Vuelta gewonnen. Dus nu enkel nog M-SR

• Like 2