Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Pro Cycling Manager

chrisje1993

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Gert:

@rich ruzzianGisteren een dubbelslag behaald in de Tour dankzij je afdaling tip in San Remo. Laatste klim met nog een afdaling naar de finish ontsnapt met een renner op 2km van de top. En erna nog een 2e renner erachteraan. Beiden hielden 25 sec voorsprong op. Nummer 1 en 2 in de etappe, tnx :) 

Super dat dit werkte. Op de een of andere manier valt de AI vaak stil op dat soort momenten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zekers, gaat lekker Michael

Zelf nu in etappe 19 van de Tour. Als er in de laatste bergrit niks vreemds gebeurd dan nemen we iig de witte trui mee naar huis. Al die klassementsmannen worden steeds ouder maar blijven wel enorm lang doorgaan. Uran, Porte enzo zijn veertigers. 

Qua transfers wil ik deze zomer voor het eerst een hele grote gevestigde vis gaan binnenhalen, namelijk Ciccone. Een wereldtopper is het rondewerk en heuvelwerk. Hoop daar dan komend jaar eindelijk eens minimaal podium te gaan eindeigen in een ronde. En dan mijn jonge ronde talenten nog verder doorgroeien de komende maanden, zodat we een meesterlijk blok hebben voor in de bergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier toch wel een tegenvaller. Het is nu begin augustus en ik was van plan om een gevestigde topper te halen. Bijv Ciccone. Maar het budget is altijd maximaal 110k per maand en dan kom ik dus wel een contract overeen met hem. Maar als ik het bij nieuwsberichten wil bevestigen, dan staat er dat het niet kan omdat ik niet voldoende geld heb. Zwaar irritant.

Ga het dus maar weer een seizoen doen met de huidige groep talenvolle jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Michaelinho*:

@Gert @PJHoutman; Hoe doen jullie die planner aan het begin van het seizoen? Is dat gewoon een paar uur investeren. Of kan het sneller? (Behalve dan je assistent het laten doen). 

Ik doe het gewoon zelf.  Ik bedenk van te voren op basis van doelen + profielen wie de grote rondes gaat rijden. Daarna pak ik de sponsordoelen en bepaal ik wie daar mijn kanshebbers zijn. Op basis daarvan bepaal ik een programma + knechten voor de toppers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-9-2022 om 12:43 zei Gert:

Zekers, gaat lekker Michael

Zelf nu in etappe 19 van de Tour. Als er in de laatste bergrit niks vreemds gebeurd dan nemen we iig de witte trui mee naar huis. Al die klassementsmannen worden steeds ouder maar blijven wel enorm lang doorgaan. Uran, Porte enzo zijn veertigers. 

Qua transfers wil ik deze zomer voor het eerst een hele grote gevestigde vis gaan binnenhalen, namelijk Ciccone. Een wereldtopper is het rondewerk en heuvelwerk. Hoop daar dan komend jaar eindelijk eens minimaal podium te gaan eindeigen in een ronde. En dan mijn jonge ronde talenten nog verder doorgroeien de komende maanden, zodat we een meesterlijk blok hebben voor in de bergen.

Nog talentvolle regens bij andere teams? Zeg maar van die Pogacars aangemaakt door de game

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei rich ruzzian:

Nog talentvolle regens bij andere teams? Zeg maar van die Pogacars aangemaakt door de game

Die zitten hopelijk in mijn team 😎

Maar volgens mij nog geen renners zoals Pogi die al op jonge leeftijd buiten categorie zijn. Dat zijn echt renners als Dumoulin, Carapaz, Pogi, Uran etc nog steeds, die ondanks de leeftijd nog steengoed zijn.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de editor maar erbij genomen. Wil gewoon bij deze Ukrainse ploeg blijven, maar er staat ingesteld dat t maximale sponsor bedrag nooit meer dan 106.000 kan worden. Dat groeit dus nooit omhoog. Dus ik heb deze max maar flink omhoog gezet om toch nog een te kunnen gaan zetten. Wel jammer dat t op deze manier moet, maar anders is t niet mogelijk om fatsoenlijke renners te kunnen betalen.

Vuelta heb ik er net opzitten. 3 etappe zeges met 3 verschillende renners en de witte trui gaat weer mee naar huis. Lekker wel :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vraag. Ik zit nu begin januari en er zijn een 30 tal fabrikanten die via nieuwsberichten aangeven een samenwerking met me aan te willen gaan voor de levering van kaders. In het nieuwsbericht staat dan dat ik bij materiaal moet kijken onder de tab levering materialen. Maar als ik daar kijk, dan zie ik elk jaar gewoon de huidige leveranciers en valt er niks te kiezen/selecteren. Iemand hier ervaring mee en weet of ik toch een andere leverancier kan kiezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Gert:

Een vraag. Ik zit nu begin januari en er zijn een 30 tal fabrikanten die via nieuwsberichten aangeven een samenwerking met me aan te willen gaan voor de levering van kaders. In het nieuwsbericht staat dan dat ik bij materiaal moet kijken onder de tab levering materialen. Maar als ik daar kijk, dan zie ik elk jaar gewoon de huidige leveranciers en valt er niks te kiezen/selecteren. Iemand hier ervaring mee en weet of ik toch een andere leverancier kan kiezen?

In PCM21 moet ik kijken bij het menu waar je ook je doelstellingen ziet. En daar staat dan een tabje 'onderhandelingen'. En daar kon ik de verschillende leveranciers kiezen. 

Screen-voor-Gert.png

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

In PCM21 moet ik kijken bij het menu waar je ook je doelstellingen ziet. En daar staat dan een tabje 'onderhandelingen'. En daar kon ik de verschillende leveranciers kiezen. 

Tnx, ja daar staat hier niks helaas. Bij onderhandelingen staat 1x per jaar eind juli de onderhandeling over de hoofdsponsor. Voor de rest niks helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groupama FDJ | Seizoen 2 | Normaal | Strade Bianchi - Tirreno-Adriatico - Parijs-Nice

We zijn inmiddels weer een stukje verder. In Parijs-Nice was Gaudu vanzelfsprekend de kopman, maar zoals je kan zien in de einduitslag konden we niet echt spreken van hele serieuze tegenstand. In etappe 5 rijden we een geniale rit waarin we meer dan 2 minuten op Bettiol (en de rest) wisten te pakken. Daarnaast nog een aantal ritzeges weten te pakken. Doelstelling van de sponsor was ook het winnen van P-N, dat is dus gelukt. 

In de Tirreno was Daniel Martinez onze kopman, het etappeprofiel in de Tirreno was ook een stukje bergachtiger. Met Pogacar, Roglic en Vingegaard hier wel serieuze tegenstand. Verrassend genoeg reed Warren Barguil beresterk en reed hij zelfs 2 dagen in de leiderstrui. Uiteindelijk werd de afsluitende proloog ons waterloo. Daarin was Pogacar simpelweg te sterk. 

In de Strade ook een prima resultaat. De doelstelling was top 3, dus dat is gelukt. Had hem eigenlijk moeten winnen, alleen versnelde ik net niet genoeg voor het bochtje waardoor Mohoric er nog voorbij kwam. Leerpuntje voor volgend seizoen :D

P-N-Algemeen.png

P-N-Ritzeges.png

T-A-Algemeen.png

T-A-Ritzeges-plus-Strade-Bianchi.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Heb vanochtend een meer dan een uur durende tutorial gekeken met uitleg over de planner. Gaat wel tijd kosten om goed te zetten maar ik ga het toch maar doen dit seizoen. 

Ik ben er voor dit seizoen ook ongeveer 3 uur mee bezig geweest. Op eigen inzicht dan wel. Uiteindelijk was ik eerst zo dom om met de doelen te beginnen en dan de planner, waardoor ik uiteindelijk na de planner de doelen weer ging bij stellen. Tot en met P-N/T-A gaat het heerlijk met alle vormpieken. Dus best goed gedaan tot nu toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites