Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lillestrom SK_O__O__O__O__O__O_

probeer over het algemeen wel samenvattingen dergelijke van hun te kijken is echt typisch Engels voetbal over het algemeen bij de meeste clubs. Paar beren achterin en een beer voorin met daarnaast nog 5 mensen met zuurstoftanks die heen en weer vliegen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de moderators dan even de taak om het Deens voetbal en Noors voetbal even samen te voegen. Dacht dat het misschien wel interessant was om ons even buiten Nederland of België te voegen en over andere competities te praten dan alleen maar de top competities.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topscorer is oud bekende, Ole Martin Arst van IK Start(ex-Gent, Anderlecht en Standard)

Speelt die nog altijd? :o Toen hij Standard verliet voor Noorwegen was hij al bijna 30, en dat is al een klein tien jaar geleden. Het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij zwaar gekwetst was, en dat is ook al weer meer dan twee jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speelt die nog altijd? :o Toen hij Standard verliet voor Noorwegen was hij al bijna 30, en dat is al een klein tien jaar geleden. Het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij zwaar gekwetst was, en dat is ook al weer meer dan twee jaar geleden.

Ja blijkbaar wel! Is van 1974, is dan 37 jaar als ik met niet vergis. En nog altijd een torinstinct!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Molde zal denk ik wel kampioen worden. Hebben een goede ploeg met bijvoorbeeld ook nog Berget van Udinese gehuurd. Voor Lillestrom is dit seizoen eigenlijk gewoon prima als je ziet dat afgelopen jaren toch lager werdt geeindigt. Jammer genoeg zijn er met Anthony Ujah en Emanuel "Nosa" Igiebor wel twee echt goede voetballers vertrokken waardoor er een vrij jong middenveld+voorhoede staat. Nog een mooi iets bij Molde is dat good old Ole Gunnar Solksjaer daar de leiding heeft terwijl bij Lillestrom Henning Berg de leiding heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zoals belooft laat ik even weten wat ik vond van Benfica-Feirense. Het stadion was erg makkelijk toegankelijk. Dat winkelcentrum er tegenover is wel praktisch om voor de wedstrijd wat te eten. Je bent ook snel het stadion binnen. Het is echt een geweldig stadion. Sfeer was ook redelijk. De adelaar had er neit veel zin in want die vloog gelijk weg, arm beest. Wedstrijd zelf was ook leuk om naar te kijken. De tegenstander was niet echt geweldig. Benfica vond ik goed spelen maar kon niet echt heel gevaarlijk worden. Rond de 1-1 werd het even penibel maar uiteindelijk won Benfica eenvoudig. Schitterende 3-1 ook :) Ik vond zelf trouwens Cardozo erg matig, had meer van hem verwacht. De rest speelde prima. Feirense deed er alles aan om te vertragen en die hebben wel tig blessurebehandelingen gehad, erg irritant. Wel grappig dat de scheids een 2 kreeg van A bola :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gwPBJHthcoA

:-D. Pas op geluid na 0:30 is wel hard

interessant topic! even terugkomen op de tv zenders? wat zijn de Bosnische voetbalzenders? en wat zenden ze zoal uit? Binnenkort voor 3 maanden die kant op, dus beetje voetbal kijken zou fijn zijn

Zijn er volgens mij niet, ook niet digitaal. Maar op BHT 1 komt altijd op het nieuws standaard voetbal langs, soms worden ook Europese wedstrijden live uitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites