Ozan Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Ik verwacht niet veel. In Turkije lukt het nog met zo'n offensief middenveld, in de zin dat er een Melo ontbreekt en je eigenlijk met 2 controlleurs speelt in het centrum. Achjah we zullen zien. De score zal wel meevallen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 (bewerkt) Turks voetbal #8 1-1 of een 0-1 voor Atletico Ben alleen bang dat Hamza alles doormekaar gaat gooien om een defensieve formatie te creëren. Dan wordt het een afslachting GALATASARAY: Muslera, Sabri, Semih, Denayer, Carole, Selçuk, Hakan, Emre, Sneijder, Burak, Podolski Natuurlijk haal je je beste verdediger weg en gebruik je die als vm en bankt je enige vleugelspeler. In maar te zwijgen over Rodriguez. Dikke afslachting dit 15 september 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 (bewerkt) Ging niet eens heel verkeerd maar 0-1 fout Sneijder en 0-2 ongelofelijke fout van Carole. Verder Burak jezus, je hebt al veel last van hem in Turkije maar in de CL is het nog veel erger moeilijk voetballen zo. Umut erin :r Doei ik ga PSV kijken. 15 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Eerste helft sloeg nergens op. Toen Yasin inviel werden we nog gevaarlijk. Denayer op rechtsback bevalt me wel. Blijft alsnog een kansloze partij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Kansloze wedstrijd inderdaad, als je die 100 keer opnieuw speelt wint Atlético 100 keer. Denayer en Yasin waren wel erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Was wel erg slecht eerste helft :-D Blij dat Sabri werd gewisseld want dan weet je dat die er binnenkort uitgaat :D 2de helft geeft hoop (meeste op goal geschoten gisteren na Real) al hebben we natuurlijk veel kansloze pogingen ondernomen. Uiteindelijk verlies je door 2 individuele fouten met Sneijder en Carole. Vond de commentator op Sport 1 zo verschrikkelijk he, tuurlijk Sneijder is onze beste speler maar toevallig omdat hij ook in het oranje speelt de rest zo afkraken en hem ophemelen. Terwijl Sneijder gewoon verantwoordelijk was voor dom balverlies bij de 0-1. Snap echt niet dat Yasin zo uit beeld is geraakt, als je Podolski haalt maar je zet hem niet op links snap ik niet waarom je hem dan hebt gehaald :cab: Gewoon op links man die gozer, gisteren begon die op 10, Emre op rechts en Sneijder links. Je kan toch gewoon Podolski en Sneijder omwisselen? Ach ben benieuwd naar de aankomende wedstrijden, van de laatste 10 openingsduels in de CL hebben we er 8 niet gewonnen dus slecht begin had ik al gedacht ;c Toch erg onnodig. Fans mogen ook wel gewoon ophouden om steeds yonetim isitfa en Dursun istifa te schreeuwen en gewoon de ploeg steunen. Hamza heeft gezegd dat we 4-4-2 gaan spelen, hoewel het niet mijn favoriete formatie is snap ik het wel, Burak alleen in de spits kan echt niet. Je voetbalt helemaal niet met die man voorin, hij houdt geen bal vast kan helemaal niks. Muslera, Denayer, Chedjou, Hakan, Carole, Jose, Selcuk, Sneijder, Yasin, Podolski, Burak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 2e helft was ook zo goed omdat Atlético op de counter speelde he, het is niet dat ze zoveel moeite deden om de wedstrijd te domineren. Tuurlijk was GS wel goed, maar Atletico stond het ook wel toe. Het had trouwens ook even goed 0-4 kunnen zijn. 4-4-2 kan je niet spelen met Sneijder, zelfde probleem als bij Fener dan met Diego. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Mja je ziet nu de gebrekken van Hamza. Blijf erbij dat ie een matige coach is. Denk ook dat we heel veel gaan schelden richting Podolski. Doet werkelijk alles fout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Dat Hamza een matige coach is zeg ik al even toch :D Denk dat enkel [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; het nog niet wilt inzien. Er is gewoon geen enkele goede Turkse trainer, Senol Gunes is misschien de enige. Al vind ik hem zelf ook niet echt top ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Dat Hamza een matige coach is zeg ik al even toch :D Denk dat enkel [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; het nog niet wilt inzien. Er is gewoon geen enkele goede Turkse trainer, Senol Gunes is misschien de enige. Al vind ik hem zelf ook niet echt top ofzo. Heb nooit gezegd dat het een geweldenaar is he, ja het is een geweldenaar op basis van omgang met de spelers. Maar qua tactiek etc was het te vroeg om te oordelen, hij heeft het alleen geweldig gedaan, half jaartje 3 prijzen dan kun je gewoon weinig anders dan hem daarvoor loven. Dit is het seizoen van de waarheid voor hem inderdaad. Ik vind het generaliseren ook niks ''geen enkele goede Turkse trainer'' vind ik dat je iedereen over 1 kam scheert, Hamza is nu een goede trainer, ook Simsek doet het goed bij Antalya. Senol Gunes natuurlijk. Het is wel tijd dat je nieuwe coaches krijgt van een nieuwe generatie, in Nederland heb/had je De Boer, Cocu, Van Bronckhorst, Dijkhuizen, De Jong, Ten Hag, Vd Looi relatief allemaal ''nieuwe'' trainers. In Turkije hebben we het nog steeds over Hikmet Karaman, Samet Aybaba en Yilmaz Vural. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Haal Eto'o weg bij Antalya en ze hebben 6 punten minder. Hamza is een matige trainer, Senol Gunes is de beste die we hebben. We hebben trainers dat goed genoeg zijn voor in Turkije idd. Maar als je het in het algemeen bekijkt hebben wij geen enkele goede trainer, buiten Senol Gunes mss. Hikmet Karaman heeft niet eens een eigen identiteit, die man probeert gewoon letterlijk in alles wat hij doet Fatih Terim na te doen. Samet Aybaba en Yilmaz Vural mogen we al wel afschrijven toch? Zijn gewoon allemaal trainers die het wel redelijk zullen doen in Turkije, maar buiten Senol Gunes hoort niemand bij een Turkse topclub eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Mja je ziet nu de gebrekken van Hamza. Blijf erbij dat ie een matige coach is. Denk ook dat we heel veel gaan schelden richting Podolski. Doet werkelijk alles fout Die man is zo verschrikkelijk he :cab: Zwaar over z'n top volgens mij. Bij Inter ook grandioos mislukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) Het grootste probleem bij Galatasaray is het onkundige bestuur, het transferbeleid deugt niet, een kampioensploeg zonder sponsor, een last minute paniek akkoordje met Turkish Airlines. Een club als Galatasaray verdient beter dan dit en dat roep ik al meer dan 10 jaar want sinds 2002 gaat het bergafwaarts met de club. Ik leg de schuld niet bij Hamza maar volledig bij het bestuur. Probeer onder de huidige omstandigheden maar goed te voetballen. Vanavond een duel in eigen huis tegen een onbekende tegenstander. Fenerbahce hangt als los zand aan elkaar, het zou me niets verbazen als we vanavond op een knullige wijze verliezen. 17 september 2015 bewerkt door Bruins dubbelpost samengevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Denk niet dat we gaan verliezen van Molde. Niet met de kwaliteit dat we hebben. Hopen dat de ploeg van tegen Kasimpasa weer het veld op mag, maar dan Meireles wisselen met Volkan Sen en terug veranderen naar die 4-4-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Op de tribune ging het ook niet helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Ik heb in 10 jaar heel wat Europa cup duels gezien van Fener maar dit was toch wel één van de slechtste, herinner mij ook nog een kansloos duel tegen Zaragoza waarin we van de mat werden gespeeld omdat de tegenstander gewoon beter en gedisciplineerder speelde. Je zag hoe gedisciplineerd Molde was. Zelfs als ze geen balbezit hadden waren ze continu in beweging, dat is hoe je hoort te voetballen, niet alleen aan de bal maar ook als je niet aan de bal bent hoor je altijd te blijven rennen. Enkel met Aykut kwamen we in de buurt van wat Molde liet zien (2012-2013), de tegenstander niet laten voetballen en vooral geen ruimte weggeven, lekker gecontroleerd dus. Ik verwacht helemaal niets van Fener dit jaar, helemaal niets. Er staat een peperduur team dat niets klaarspeelt. Man wat mis ik Zico... je lijkt er hopeloos op terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Haha die Tombik heeft er wel verstand van ;c Erg dit zeg, Molde speelde met een speler van 40 jaar in de basis :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Zico :( Heb echt geen woorden hoe we als team hebben gespeeld, was echt het laagste tempo wat ik ooit heb gezien. Ik schaam me echt. Er moet toch stilletjes aan een lijn in komen, want ik ben er ook voor om Vitor etc tijd te geven, maar er moet wel een lijn inkomen. We spelen gewoon random wedstrijden terend op flitsen van Nani. Zit geen enkele gedachte in, ook dat hij nog steeds geen fatsoenlijke opstelling heeft gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 (bewerkt) Zico :( Heb echt geen woorden hoe we als team hebben gespeeld, was echt het laagste tempo wat ik ooit heb gezien. Ik schaam me echt. Er moet toch stilletjes aan een lijn in komen, want ik ben er ook voor om Vitor etc tijd te geven, maar er moet wel een lijn inkomen. We spelen gewoon random wedstrijden terend op flitsen van Nani. Zit geen enkele gedachte in, ook dat hij nog steeds geen fatsoenlijke opstelling heeft gevonden. :cab: http://www.turksvoetbal.net/europa-league/robin-van-persie-massaal-uitgejouwd-door-fenerbahce-supporters-170933274?fb_ref=Default Mooi iig dat BJK heeft gewonnen. Spits van Molde ;c Tommy Høiland @hoeiland10 10 uur10 uur geleden If this was hell, I wonder how heaven is like! 18 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Tja, de UEFA houdt ons in de gaten, we kunnen helaas niet al te fanatiek zijn op de tribunes. De lege zitplaatsen waren zeker teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 (bewerkt) Cimbom: Muslera, Denayer, Semih, Hakan, Carole, Bilal, Jose, Sneijder, Podolski, Yasin, Burak. Trabzon: Onur; Cavanda, M. Yumlu, Douglas, Constant; Okay, M'Bia; Marko Marin, Özer, Erkan Zengin; N'Doye Spelen niet slecht alleen weer eens kapot ergeren aan Burak. 19 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Vanavond weer eens een wedstrijdje bezoeken :D Na River, Boca, Racing, Belgrano en Rafaela staat vanavond een bezoekje aan het Jose Amalfitani stadion op de planning, waar thuisploeg Velez Sarsfield het opneemt tegen Estudiantes. Zal wel 0-0 worden , aangezien het dat altijd wordt wanneer ik naar een wedstrijd ga haha. Zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten