Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Dit is het om sterren te hebben. Zelfs in zo'n slechte pot gewoon door 1 flits van Nani en RvP scoor je je eerste kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 wat is een goede site voor turkse samenvattingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 (bewerkt) Volkan wat een mongool, echt een kutkeeper. En dan pakt hij de penalty en de rebound ;e wat is een goede site voor turkse samenvattingen? Ik kijk zelf via Ligtv.com.tr. Dan ga je naar "Videolig" -> "Süper Lig Özetler" en kan je misschien naar de hoogtepunten kijken als je klikt op de wedstrijden die je wilt zien. Ik ben niet zeker of je gaat kunnen kijken, maar je kan eens proberen. 23 augustus 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Bursa heeft echt een heerlijk team, maar ze zullen gewoon weer 4-6 eindigen. Hun spits is Sercan Yildirim :-D Met een goede spits kunnen ze het de #3 heel moeilijk maken. Achter de spits hebben ze Stoch, Cuenca, Dzudszak op de flanken en Josue als 10. Hun centrale middenvelders en defensie is ook goed. Missen zoals ik al zei alleen een fatsoenlijke spits. GS gaat trouwens Denayer huren heb ik gehoord. Het is wel een goede, maar snap niet waarom ze hem halen. Hij kan ook wel rechtsback spelen als het moet, maar haal toch gewoon eerst een goede rechtsback en een vleugelspeler ipv dat je spelers haalt die je eigenlijk niet nodig hebt... No worries. Tom De Sutter is in aantocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Rize 54 % balbezit en vaker op doel geschoten 3 in tegenstelling tot 1 van Fener. 11 schoten van Rize tegen 4 van Fener. Zal Fener dan wel straks de 0-2 maken ;c wat is een goede site voor turkse samenvattingen? Volkan wat een mongool, echt een kutkeeper. En dan pakt hij de penalty en de rebound ;e Ik kijk zelf via Ligtv.com.tr. Dan ga je naar "Videolig" -> "Süper Lig Özetler" en kan je misschien naar de hoogtepunten kijken als je klikt op de wedstrijden die je wilt zien. Ik ben niet zeker of je gaat kunnen kijken, maar je kan eens proberen. Kan wel doe ik ook altijd. Je hoeft niet naar Videolig nu, de wedstrijden staan gelijk erbij met de scores en dan klik je onder istatikler (statistieken) op özetler (samenvattingen) onder de wedstrijd die je wilt bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 (bewerkt) MBILA _O_ En Rize hou dit vast :pray: Wat een slechte wissels van Pereira :cab: Nice! En Eto'o ook een goaltje. Rizespor - Fenerbahce 1-1 Kjaer own goal - Van Persie Antalyaspor - Genclerbirligi 3-1 Lazarevic - El Kabir Mbila Etame Eto'o 23 augustus 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Kan Vitor weinig aan doen he. Je moest kiezen tussen RvP en Fernandao om het middenveld te versterken. Daarna ging de spits er sowieso alsnog uit voor Sow. Ozan was zijn beste wissel, heerlijke speler is dat. Alper was zijn enige fout, die heeft deze wedstrijd verneukt. Elke aanval ging dood aan zijn voeten en gaf een prachtige assist op Sylvestre. Alper gaat niet veel meer spelen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Wordt Alper serieus al afgeschreven voor dit seizoen? :r De zoveelste die verneukt is daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Kan Vitor weinig aan doen he. Je moest kiezen tussen RvP en Fernandao om het middenveld te versterken. Daarna ging de spits er sowieso alsnog uit voor Sow. Ozan was zijn beste wissel, heerlijke speler is dat. Alper was zijn enige fout, die heeft deze wedstrijd verneukt. Elke aanval ging dood aan zijn voeten en gaf een prachtige assist op Sylvestre. Alper gaat niet veel meer spelen ;) Alper voor Fernandao vond ik al fout dat zeg je zelf ook, daarna Sow voor Van Persie. Snap best dat Van Persie niet volledig fit is maar omdat je eerst Fernandao al eruit haalde gaan je 2 beste spitsen allebei eruit. Ozan erin is altijd fijn want geweldig talent, alleen vind ik niet dat je hem dan voor Diego moet brengen want met een middenveld Topal - Josef heb je al weinig creativiteit en om dan ook nog Diego eruit te halen blijft er weinig over. Leek wel of hij tevreden was met de 0-1 en 2 verdedigende wissels uitvoerde daarom. Alper mag wel naar ons :p Al heeft hij ons toen ook genaaid dus laat maar ;c Göztepe wint van ''mijn'' Adanaspor met 0-2 door goals van voormalig legendarisch duo van NEC Leroy George en Bjorn Vlemminckx :p [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Tof om te lezen. Thanks voor de mention Cimmie (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Tof om te lezen. Thanks voor de mention Cimmie (y) Ga je waarschijnlijk vaker mentionen want blijkbaar vorige week 2-2 gespeeld met weer goals van George en Bjornke :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Wordt Alper serieus al afgeschreven voor dit seizoen? :r De zoveelste die verneukt is daar. Met Volkan Sen op de bank gaat hij niet veel spelen nee, zeker niet als hij zo met z'n kansen omgaat. Het is geen Trabzon of Bursa waar zo'n speler de ster van de ploeg is he. Kijk naar zo'n Ozan Tufan, die heeft nog maar een week getraind en dan zie je hem voetballen, wat een klassespeler. Turkse spelers houden de bal altijd 10 seconden bij, 5x controlleren, tot 3m van iemand lopen tot je de pass geeft etc. Ozan speelt zoals het moet, de bal gaat op tijd naar waar het moet gaan. En dan kijk je naar Alper, 10 controles nodig, daarna nog wat lopen met de bal tussen 3 man in om dan heel misschien is te passen. Of zo'n Topal, elke keer als hij een pass krijgt begint hij te bibberen lijkt het wel. Ongelooflijk hoe die man een hele wedstrijd heeft gespeeld. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Ik vond alleen Fernandao eruit halen fout, maar dat boeit eigenlijk niet want beide spitsen gingen er sowieso uit worden gehaald. De enige fout is Alper inbrengen, zo lijkt het op het einde van de wedstrijd. Het was of Alper of Volkan Sen en ik kan dan begrijpen dat je Alper ook wilt laten spelen. Diego speelde gewoon slecht, dus het wisselen van hem was ook terecht. Hij stond 1-0 voor dus waarom is het dan nodig om aanvallender te spelen? Kan dat dus wel begrijpen. Diego deed sowieso niets met z'n creativiteit. Speelde als een echte Turk, moet de bal altijd 36 keer tikken voor hij de bal is wilt afgeven. De enige fout van Vitor Pereira was het starten met Topal - Josef, heb dat hier al zovaak gezegd dat dat duo niet werkt. Ben blij dat Ozan zo goed speelde, want hij moet zo snel mogelijk ingewerkt worden in dit team. Dan komt het wel in orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ga je waarschijnlijk vaker mentionen want blijkbaar vorige week 2-2 gespeeld met weer goals van George en Bjornke :r Koningskoppel is het toch ook. Mentions mogen blijven komen ja :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) Gala speelt of 4-2-2-2 of 4-2-3-1 hoop het eerste want anders Umut op de flank :cab: Muslera, Sabri, Chedjou, Hakan, Alex, Jose, Selcuk, Podolski, Sneijder, Umut, Burak. Jose _O_ Verwacht eigenlijk een makkelijke zege. 4-2-2-2 dus met Sneijder en Podolski op de flanken en Umut en Burak in de spits. Osmanli voor, rot toch op met je 4-4-2 en met je Umut. 24 augustus 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Toch nog 1-1 voor de rust zie ik, GS wint dit wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ja dat wel, ben wel echt niet tevreden met die schijt Umut steeds ;e Je hebt Yasin gewoon op de bank en waarom opeens switchen van systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Snap trouwens niet waarom Hamza eerst klaagt over Burak - Podolski hebben we niet genoeg defensieve zekerheid om de week erop te spelen met Podolski en Sneijder op de vleugels en Burak - Umut voorin. Heb je omdat Umut daar loopt opeens veel meer defensieve zekerheid dan? :D Kijk de wedstrijd trouwens niet, dus ga er van uit dat ze nog steeds in die 4-4-2 / 4-2-2-2 spelen. Mjah ook al zou je 4-2-3-1 spelen met die opstelling strookt het nog steeds niet met waarom hij vorige week Burak niet liet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) Snap trouwens niet waarom Hamza eerst klaagt over Burak - Podolski hebben we niet genoeg defensieve zekerheid om de week erop te spelen met Podolski en Sneijder op de vleugels en Burak - Umut voorin. Heb je omdat Umut daar loopt opeens veel meer defensieve zekerheid dan? :D Kijk de wedstrijd trouwens niet, dus ga er van uit dat ze nog steeds in die 4-4-2 / 4-2-2-2 spelen. Mjah ook al zou je 4-2-3-1 spelen met die opstelling strookt het nog steeds niet met waarom hij vorige week Burak niet liet spelen. Dat geloof ik echt niet man, was gewoon omdat West Ham concreet was voor Burak. Umut brengt wel zekerheid met zijn loopvermogen zogenaamd :cab: 4-2-3-1 loopt het gewoon beter en zo speelde je ook tegen Real. Ongelofelijk Muslera lekker begonnen aan de competitie :cab: 2de helft begon Gala goed en dan dit ;e Sneijder speelt ook belachelijk slecht zeg verantwoordelijk voor deze treffer. 24 augustus 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ben het ook met je eens dat het met West Ham te maken had, maar ga dan niet dingen zeggen die je niet meent. Kijk zo'n Hikmet Karaman. Doet belachelijke dingen tegen Kweuke en speelt dan doodleuk de week erop weer alsof er niets aan de hand is. Daar kom je nog net mee weg bij clubs als Rize, maar je zit bij GS. Beetje professionaliteit en karakter als trainer mag je wel hebben. Ga geen dingen zeggen als je dan opeens de week erop het tegenovergestelde opeens wel doet. Torje 1-2, wat gebeurt daar joh :-D Ben aan het studeren voor m'n herexamens dus kan niet kijken, al zal het wel net zo dramatisch zijn als Fener gisteren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ben het ook met je eens dat het met West Ham te maken had, maar ga dan niet dingen zeggen die je niet meent. Kijk zo'n Hikmet Karaman. Doet belachelijke dingen tegen Kweuke en speelt dan doodleuk de week erop weer alsof er niets aan de hand is. Daar kom je nog net mee weg bij clubs als Rize, maar je zit bij GS. Beetje professionaliteit en karakter als trainer mag je wel hebben. Ga geen dingen zeggen als je dan opeens de week erop het tegenovergestelde opeens wel doet. Torje 1-2, wat gebeurt daar joh :-D Ben aan het studeren voor m'n herexamens dus kan niet kijken, al zal het wel net zo dramatisch zijn als Fener gisteren :D Fout Muslera weer, moest huilen nou prima maar pak gewoon snel je vorm op. Maar nu moet het goed komen we staan 1-2 achter dus Burak eruit :D Melo en Yasin voor Burak en Jose spelen dan juist verdedigender :r Als HH niet oppast is die voor de kerst weg met dit soort gek gedrag mafkees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) Ach je weet hoe ik over Turkse trainers denk. Buiten Senol Gunes en Ertugrul Saglam vond ik er geen enkele goede, al heeft Ertugrul Saglam me ook wel teleurgesteld over de jaren heen en heeft Senol Gunes ook al minpunten gekregen door de eerste 2 competitiewedstrijden. In de eerste match scoorden ze er wel 5, maar het was voor mij belangrijker om te zien dat Mersin in de eerste 20 minuten gewoon 5x had kunnen scoren door een steekpassje op Welliton of Nakoulma. Hij heeft geen enkel moment toen getracht om in te grijpen en er op te wijzen ofzo en dan komt die goal en dan komt de kwaliteit van het elftal gewoon naar boven en beslist Oguzhan de wedstrijd. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Je hebt het trouwens over Denayer in Belgisch voetbal topic, maar geloof jij in een optie tot koop? Die zal geen 3 miljoen ofzo kosten he, zal City toch een redelijk bedrag voor willen hebben aangezien hij toch een goede toekomst voor zich heeft. Hij zal wel beter zijn dan zo'n Semih Kaya, kwalitatief gezien dan. Maar ga je er zo veel uit kunnen halen in een jaartje? We weten hoe Chedjou begon in Turkije, of hoe Kjaer nu bezig is. Als jullie hem definitief kunnen kopen (met welk geld vraag ik me wel af :D) zou het uitstekende aankoop zijn, maar een jaartje huren ben je toch ook niets mee. Buiten dat je dit jaar dan wel een wat bredere selectie hebt en achterin wel een blessure of schorsing kunt opvangen (y) 24 augustus 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Whaha Gala omg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ach je weet hoe ik over Turkse trainers denk. Buiten Senol Gunes en Ertugrul Saglam vond ik er geen enkele goede, al heeft Ertugrul Saglam me ook wel teleurgesteld over de jaren heen en heeft Senol Gunes ook al minpunten gekregen door de eerste 2 competitiewedstrijden. In de eerste match scoorden ze er wel 5, maar het was voor mij belangrijker om te zien dat Mersin in de eerste 20 minuten gewoon 5x had kunnen scoren door een steekpassje op Welliton of Nakoulma. Hij heeft geen enkel moment toen getracht om in te grijpen en er op te wijzen ofzo en dan komt die goal en dan komt de kwaliteit van het elftal gewoon naar boven en beslist Oguzhan de wedstrijd. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Je hebt het trouwens over Denayer in Belgisch voetbal topic, maar geloof jij in een optie tot koop? Die zal geen 3 miljoen ofzo kosten he, zal City toch een redelijk bedrag voor willen hebben aangezien hij toch een goede toekomst voor zich heeft. Hij zal wel beter zijn dan zo'n Semih Kaya, kwalitatief gezien dan. Maar ga je er zo veel uit kunnen halen in een jaartje? We weten hoe Chedjou begon in Turkije, of hoe Kjaer nu bezig is. Als jullie hem definitief kunnen kopen (met welk geld vraag ik me wel af :D) zou het uitstekende aankoop zijn, maar een jaartje huren ben je toch ook niets mee. Buiten dat je dit jaar dan wel een wat bredere selectie hebt en achterin wel een blessure of schorsing kunt opvangen (y) Gala wilt wel optie tot koop maar City waarschijnlijk niet nee. Anders wilt Gala hem 2 jaar huren ben benieuwd iig heb even ook geen enkele zin in Gala op dit moment bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Heeft geen doorgang gevonden schijnbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Van Denayer naar Serdar :r Denayer gaat niet door vanwege geen optie tot koop las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten