Peterzinho Geplaatst 2 september 2013 Share Geplaatst 2 september 2013 Lazar Markovic _O_ :love:_O_ :love:_O_ :love:_O_ :love: [YOUTUBE]mlrZXTFvJwU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Heel wat Ex-yu onderonsjes bij het EK Basketball in Slovenie. Bosnie won net van Montenegro na 12 punten achter gestaan te hebben aan het begin van het 4e kwart. Mirza Teletovic en Nemanja Gordic _O_ Servie walst tot nu toe nog over iedereen heen, vanavond tegen Letland. Kroatie is bijzonder zwak dit jaar, Macedonie twee keer nipt verloren. En de Slovenen maakten gisteren even EK kampioen van vorig jaar, Spanje kapot _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Goh, nog doden gevallen gisteravond? Ging er alweer lekker aan toe gezien de rode kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Niet gekeken, ga niet meer kijken ook. Kovacic niet in de basis en was neem ik aan dus geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Montenegro helaas gelijk gespeeld tegen polen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Bosnie ook onderuit, geen ramp maar wel zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Bosnie ook onderuit, geen ramp maar wel zonde. Inderdaad ze staan nog 1e volgens mij. Maar bij het groep van Montenegro ligt alles te dicht bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Goh, nog doden gevallen gisteravond? Ging er alweer lekker aan toe gezien de rode kaarten. Valt mee hoor. Matic 2x geel, waarvan ik de tweede best zwaar gestraft vond. Simunic met een aanslag op Sulejmani omdat hij anders door kon op de keeper. Laatste middel om hem af te stoppen. Had ik ook gedaan. [YOUTUBE]Sl_1kOgdPv0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Hahahaha, goh ... dat is een lekkere trap hoor, heerlijk, lekker opstootje nadien nog. Yugo op z'n best :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Ik vind het wel prima gedaan. Het is zo'n beladen wedstrijd. Dan maar rood. Anders staat het tien minuten voor tijd 2-1. Bovendien raakt hij hem niet zo dat hij hem kan blesseren aan een knie of enkel of zo. Hij schopt hem gewoon onderuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 :cab: Dacht dat je een grapje maakte, maar ben nu bang dat je het allemaal serieus meent ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Is gewoon Yugo joh Scifo, dacht ook wel dat jij meer gewend zou zijn. Zulke tackles zullen op het voetbalveld van Aalst ook niet heel ongewoon zijn lijkt me (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 :cab: Dacht dat je een grapje maakte, maar ben nu bang dat je het allemaal serieus meent ook? Nee, ik ben juist serieus. Ik denk ook niet dat jij je beseft wat deze wedstrijd in die twee landen teweeg brengt. Simunic had ook het duel voetballend aan kunnen gaan, maar dan was Sulejmani hem met twee vingers in z'n neus voorbij gelopen. Dat is een te grote kans op 2-1. Ga je wel proberen echt de bal te tackelen, loop je ook grote kans de enkel te raken. Bovendien speelden ze al tegen tien man, dus het werd tien tegen niet. En hij blesseert Sulejmani niet. Voor de duidelijkheid: ik pleit niet voor grove overtredingen, maar ik had wel precies hetzelfde gedaan als ik in zijn schoenen stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 september 2013 Share Geplaatst 7 september 2013 Simunic was te laat en heeft dus 2 keuzes, hij gaat voor de bal die hij 100% mist en Sulejmani loopt 1 op 1 met de doelman of hij gaat voor Sulejmani en de rode kaart. Nu is het een zware overtreding natuurlijk maar als je ziet hoe Simunic ingaat dan gaat hij niet in met de gedachte om Sulejmani te blesseren. Een zware overtreding maar er wordt net gedaan alsof het een zware doodschop op de enkels is, hij gooit gewoon zijn been ervoor. Nu kan het misschien lijken dat ik dit zeg omdat ik Kroaat ben maar met Simunic heb ik helemaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 september 2013 Share Geplaatst 8 september 2013 (bewerkt) :cab: Dacht dat je een grapje maakte, maar ben nu bang dat je het allemaal serieus meent ook? Hij moest wel, wou Kroatie nog kans hebben op de 1e plek.. En nu de echte sport: In het kleine Sloveense dorpje Jesenice, dat is omgetoverd tot een ex-yu bolwerk voor fans uit Servie, Bosnie, Montenegro en Macedonie wordt vandaag de wedstrijd gespeeld; Bosnië - Macedonië De winnaar behoud kans op de 3e plek, gezien de 1e en 2e plek sowieso voor Litouwen en Servië zijn. Mooi yu onderonsje dus. Beide teams stralen van zelfvertrouwen na de overwinningen tegen Montenegro en Servie, 't belooft wat te worden! 8 september 2013 bewerkt door Zokipfc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 september 2013 Share Geplaatst 8 september 2013 Winst Bosnië na een spannende wedstrijd, toen trainer Aco Petrovic eruit werd gestuurd begon het lekker te lopen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 9 september 2013 Share Geplaatst 9 september 2013 Joego fans samen in Jesenice :D [video=youtube;3S-J9qTmnQo] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Rokaj Hajrooooooooooooooooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Niets geks doen tegen Litouwen en Liechtenstein en we gaan naar Brazilië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Oh god, ze zullen het daar maar tegen weggooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 [MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION]; Jesenice joh? Daar is die grensovergang, rij ik altijd langs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 10 september 2013 Share Geplaatst 10 september 2013 Yeap... Bosnie moest naar huis na een thriller van een wedstrijd. Het enige land (natuurlijk ;e ) in de historie van het EK basketball dat na 3 x winnen in de poulefase niet door mag! Ze moesten met een verschild van 10 punten winnen, stonden maar 4 punten voor aan het begin van het laatste kwart, en toen kwam Teletovic _O_ _O_ [video=youtube;7SbE7dGZ-P4]http://www.youtube.com/watch?v=7SbE7dGZ-P4 http://www.youtube.com/watch?v=xUvSddyufs0 (geluid aan verplicht) Toen stonden ze opeens met 16 punten voor.... En vraag me niet hoe, maar de Litouwers kwamen terug en uiteindelijk won BiH maar met 7 punten voorsprong :( Kon wel janken De rest van het toernooi wordt in Ljubljana gespeeld, Slovenie, Kroatie en Servie zijn door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 14 september 2013 Share Geplaatst 14 september 2013 [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION]; Waar kan ik zo goedkoop mogelijk een Benficashirtje scoren met bedrukking? In Lissabon of in het buitenland ? Sportzone of Decatlhon ... Maar het is allemaal official merchandising van Benfica dus prijs ligt allemaal rond de 60-70 € Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Gewoon een tripje maken naar Estádio da Luz als je er nog nooit geweest bent. Lissabon is sowieso een vette stad _O_ http://loja.slbenfica.pt/Carrinho.aspx Je kan op de site overigens gewoon een naam en nr doorgeven en die drukken ze er dan op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 september 2013 Share Geplaatst 21 september 2013 Husavik, tweede niveau in IJsland, verloor twee weken terug met 0-6 van Akureyri. Vorige week 16-0 verloren van Vikingur Reykjavik om vervolgens vandaag 0-7 te verliezen van Haukar. Even een mindere periode denk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten