Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Heel wat Ex-yu onderonsjes bij het EK Basketball in Slovenie. Bosnie won net van Montenegro na 12 punten achter gestaan te hebben aan het begin van het 4e kwart. Mirza Teletovic en Nemanja Gordic _O_ Servie walst tot nu toe nog over iedereen heen, vanavond tegen Letland. Kroatie is bijzonder zwak dit jaar, Macedonie twee keer nipt verloren.

En de Slovenen maakten gisteren even EK kampioen van vorig jaar, Spanje kapot _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, nog doden gevallen gisteravond? Ging er alweer lekker aan toe gezien de rode kaarten.

Valt mee hoor. Matic 2x geel, waarvan ik de tweede best zwaar gestraft vond. Simunic met een aanslag op Sulejmani omdat hij anders door kon op de keeper. Laatste middel om hem af te stoppen. Had ik ook gedaan.

[YOUTUBE]Sl_1kOgdPv0[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cab: Dacht dat je een grapje maakte, maar ben nu bang dat je het allemaal serieus meent ook?

Nee, ik ben juist serieus. Ik denk ook niet dat jij je beseft wat deze wedstrijd in die twee landen teweeg brengt. Simunic had ook het duel voetballend aan kunnen gaan, maar dan was Sulejmani hem met twee vingers in z'n neus voorbij gelopen. Dat is een te grote kans op 2-1. Ga je wel proberen echt de bal te tackelen, loop je ook grote kans de enkel te raken. Bovendien speelden ze al tegen tien man, dus het werd tien tegen niet. En hij blesseert Sulejmani niet.

Voor de duidelijkheid: ik pleit niet voor grove overtredingen, maar ik had wel precies hetzelfde gedaan als ik in zijn schoenen stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simunic was te laat en heeft dus 2 keuzes, hij gaat voor de bal die hij 100% mist en Sulejmani loopt 1 op 1 met de doelman of hij gaat voor Sulejmani en de rode kaart. Nu is het een zware overtreding natuurlijk maar als je ziet hoe Simunic ingaat dan gaat hij niet in met de gedachte om Sulejmani te blesseren. Een zware overtreding maar er wordt net gedaan alsof het een zware doodschop op de enkels is, hij gooit gewoon zijn been ervoor. Nu kan het misschien lijken dat ik dit zeg omdat ik Kroaat ben maar met Simunic heb ik helemaal niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cab: Dacht dat je een grapje maakte, maar ben nu bang dat je het allemaal serieus meent ook?

Hij moest wel, wou Kroatie nog kans hebben op de 1e plek..

En nu de echte sport: In het kleine Sloveense dorpje Jesenice, dat is omgetoverd tot een ex-yu bolwerk voor fans uit Servie, Bosnie, Montenegro en Macedonie wordt vandaag de wedstrijd gespeeld; Bosnië - Macedonië

De winnaar behoud kans op de 3e plek, gezien de 1e en 2e plek sowieso voor Litouwen en Servië zijn. Mooi yu onderonsje dus. Beide teams stralen van zelfvertrouwen na de overwinningen tegen Montenegro en Servie, 't belooft wat te worden!

bewerkt door Zokipfc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeap... Bosnie moest naar huis na een thriller van een wedstrijd. Het enige land (natuurlijk ;e ) in de historie van het EK basketball dat na 3 x winnen in de poulefase niet door mag! Ze moesten met een verschild van 10 punten winnen, stonden maar 4 punten voor aan het begin van het laatste kwart, en toen kwam Teletovic _O_ _O_

[video=youtube;7SbE7dGZ-P4]http://www.youtube.com/watch?v=7SbE7dGZ-P4

http://www.youtube.com/watch?v=xUvSddyufs0

(geluid aan verplicht)

Toen stonden ze opeens met 16 punten voor.... En vraag me niet hoe, maar de Litouwers kwamen terug en uiteindelijk won BiH maar met 7 punten voorsprong :( Kon wel janken

De rest van het toernooi wordt in Ljubljana gespeeld, Slovenie, Kroatie en Servie zijn door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites