cimbomcu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Voor hoeveel hebben ze die Boyko gehaald? Goede keeper idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 3,3 miljoen euro staat er op transfermarkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Ah prima bedrag. Wel knap, met Gomez en nu Boyko 2 transfers die leken te mislukken en toch gekomen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Na de persconferentie van Dursun: [TWITTER]689891211478458368[/TWITTER] Fanatik had weer eens een interview uit hun duim gezogen om te stoken. Nagevraagd bij Guido Albers door Galatasaray Hollanda en mooi antwoord van Albers: [TWITTER]690170032018624513[/TWITTER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 (bewerkt) - mag weg. 21 januari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Wijzig je dubbelpost misschien even [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; :D Dit is een reactie op het nieuws over Sneijder dat GS mss zou verlaten als er geen Champions League wordt gehaald ofwat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Wijzig je dubbelpost misschien even [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; :D Dit is een reactie op het nieuws over Sneijder dat GS mss zou verlaten als er geen Champions League wordt gehaald ofwat? Ja kut MU doet dit soms :cab: Heb niet zelf 2 keer geplaatst ;c En ja inderdaad, Fanatik verzon dat Albers heeft gezegd dat Sneijder weg wilt als er geen CL wordt gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Je kan je bericht wel wijzigen, dan kan je die afbeeldingen weghalen zodat we niet 10x moeten doorscrollen ;c Fener wint dus met een last minute goal van Markovic in een hele saaie wedstrijd. Was wel hands, dus had afgefloten moeten worden, maar was echt een heerlijke knal van Markovic :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Je kan je bericht wel wijzigen, dan kan je die afbeeldingen weghalen zodat we niet 10x moeten doorscrollen ;c Fener wint dus met een last minute goal van Markovic in een hele saaie wedstrijd. Was wel hands, dus had afgefloten moeten worden, maar was echt een heerlijke knal van Markovic :D Oh ja je hebt gelijk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik begin echt moe te worden van die scheidsrechtersfouten, het lijkt echt alsof wij niet kunnen winnen zonder een blunder van de scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik word moe van die 0-1 winstpartijen van jullie :cab: Behalve dat heb ik Fener nog nooit zo erg gemogen als dit seizoen ;c Omdat ik ook kans zie voor Europees succes. Gala - Lazio Lokomotiv - Fener. Zie wel kansen voor beide ploegen, al wordt Gala tricky. Blijft doodzonde dat BJK 4 wedstrijden aan kop was en na de 2 laatste wedstrijden 3de is geworden ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik begin echt moe te worden van die scheidsrechtersfouten, het lijkt echt alsof wij niet kunnen winnen zonder een blunder van de scheids. We moeten nu ook niet doen alsof we enkel maar winnen dankzij de scheids. Besiktas zijn we verloren dankzij de scheids, tegen Eskisehir uiteindelijk gewonnen door een onterechte penalty, maar Fener had die wedstrijd al veel eerder een penalty moeten krijgen, enz. De scheidsrechters zijn gewoon een ramp, alle ploegen halen er hun voor- en nadelen uit. Er werd bijvoorbeeld constant gezeurd dat Trabzon het vaakst de scheids tegen hebben. En dan zie je laatst hun wedstrijd tegen Bursa, 2 overduidelijke penalty's voor Bursaspor gewoon niet gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 (bewerkt) Muslera, Sabri. Semih, Denayer, Hakan, Donk, Selcuk, Sneijder, Sinan, Olcan, Burak Serieuze geruchten dat het wel eens laatste wedstrijd voor Burak kan zijn. Chedjou geschorst, jammer dat Linnes niet mag starten. Ja hoor Sabri laat zijn man lopen 1-0 Osmanli :D Burak scoort en maakt een zwaaiende beweging naar de fans (gule gule beweging) GOL WESLEY 1-2 lekkere actie van Sinan. Minuut later 2-2, volgens mij een overtreding voor gevaarlijk spel :cab: Wel ook slecht van Gala zeg. Wat een drama weer 3-2 ;e;e;e;e;e;e 23 januari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Pittig wedstrijdje River Plate - Boca 5 rode kaarten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Trabzonspor - Besiktas afgelast. Fenerbahce wint met 2-1 van Caykur Rizespor. We staan nu 5 punten los, iets zegt me dat BJK die inhaalwedstrijden gaat verprutsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 We moeten nu ook niet doen alsof we enkel maar winnen dankzij de scheids. Besiktas zijn we verloren dankzij de scheids, tegen Eskisehir uiteindelijk gewonnen door een onterechte penalty, maar Fener had die wedstrijd al veel eerder een penalty moeten krijgen, enz. De scheidsrechters zijn gewoon een ramp, alle ploegen halen er hun voor- en nadelen uit. Er werd bijvoorbeeld constant gezeurd dat Trabzon het vaakst de scheids tegen hebben. En dan zie je laatst hun wedstrijd tegen Bursa, 2 overduidelijke penalty's voor Bursaspor gewoon niet gegeven. Het klopt wat je zegt hoor maar je weet hoe de fans van de andere clubs erover denken.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Wat een penal weer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 :r Het begint weer jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Galatasaray :-D Wat een waardeloos elftal is dat geworden zeg. Trainerswissel heeft die club ook geen goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Is toch ook gewoon een penalty die 9 van de 10 keer gegeven wordt? ik zie het probleem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Is toch ook gewoon een penalty die 9 van de 10 keer gegeven wordt? ik zie het probleem niet. De eerste? :cab: Volkan trapt tegen z'n tegenstander aan. Als daar 9 van de 10 keer een strafschop voor wordt gefloten, dan is het 9 van de 10 keer een foute beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 (bewerkt) De eerste? :cab: Volkan trapt tegen z'n tegenstander aan. Als daar 9 van de 10 keer een strafschop voor wordt gefloten, dan is het 9 van de 10 keer een foute beslissing. Volkant trapt tegen z'n tegenstander aan? Kijk, het is heeeeel gemakkelijk gegeven en volgens mij was het ook geen penalty, al denk ik wel dat je hem kan geven. Maar laten we niet doen alsof er echt helemaal niets is gebeurd. Ze gaan eerst schouder tegen schouder, de bal gaat sowieso voor Rize zijn, er is geen kans dat Volkan bij de bal kan. Volkan probeert nog wel naar de bal te gaan door z'n voet naar de bal te bewegen en terwijl hij dat doet krijgt hij letterlijk eerst een stamp op zijn kuit van Sercan Kaya. Dus dat Volkan trapt tegen z'n tegenstander aan, of ze botsen been tegen been enzo mag wel weg. Zeg dan dat Volkan nooit bij die bal kan en daarom geen penalty is ofzo, het is iig heel dom wat die speler van Rize doet. Die onterechte penalty's doen mij echt niets, we hebben heel de eerste helft van het jaar zoveel duidelijke penalty's niet gekregen dat het me niets meer kan schelen. Alleen de reacties van zo'n Ahmet Cakar die dan weer in zijn woorden wilt zeggen dat ze Fener kampioen willen maken of dat dit alleen maar in het voordeel van Fener gebeurt en bij niemand anders, maar het niet letterlijk zegt zodat ze hem niet kunnen aanklagen voor de 1000e keer. 25 januari 2016 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 De eerste? :cab: Volkan trapt tegen z'n tegenstander aan. Als daar 9 van de 10 keer een strafschop voor wordt gefloten, dan is het 9 van de 10 keer een foute beslissing. Als dit op het middenveld zou gebeuren wordt er gewoon gefloten voor een overtreding. Dan is die pingel voor Rize ook een grap, die gast trapt tegen Volkan aan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 2 van de 3 penalty's zijn 100% terecht. De eerste van Fener is een twijfelgeval, wat je wel kan zeggen is dat de acties van Volkan en Sercan Kaya achterlijk is en helemaal niet nodig was. We hoeven alleen niet te doen alsof dit alleen bij Fener gebeurt. Want dat is wat de media nu probeert, vooral die Ahmet Cakar ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Ja en dat terwijl het een vriendschappelijke wedstrijd is ter voorbereiding van het seizoen. Overigens een verplicht nummertje voor de kijkcijfers enzo en binnenkort krijg je weer zo'n wedstrijd in Mendoza geloof ik :-D. Verder gisteren nog 8-1 voor Universidad de Chile tegen O' Higgins. Lijkt onder Beccacece weer de Sampaoli lijn te gaan worden en dat kan ik alleen maar toejuichen. Prima wedstrijd ook. MgkXTh-eu6c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten