Djurovski Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Zojuist zei Kyrill: Ja All the Stars, die is vet en gaaf man Graag gedaan! @Djurovski ik ga morgenochtend naar een inzending zoeken en opsturen! Wat een topper ben jij toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november 2 uur geleden zei Djurovski: Deze iets laten versloffen helaas. Wil het wel weer oppakken. Heb inmiddels bijgewerkt wat ik heb ontvangen en mis nog inzendingen van @chrisje1993 @neva @Roprop @Djordison @Kyrill Thema iets met wielen Wil je echt niet meer meedoen ( wat ik kan snappen want veel te lang niet opgepakt of juist wel mee doen wat altijd kan laat het mij weten Dacht dat ik al inzending had gestuurd. Heb hem maar alsnog/opnieuw gestuurd want wist wel welk nummer ik wilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 11 uur geleden zei Kyrill: Ja All the Stars, die is vet en gaaf man Graag gedaan! @Djurovski ik ga morgenochtend naar een inzending zoeken en opsturen! VInd ik dus ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november @Djurovski Gaat dit nog door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Jazeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Op 25-11-2024 om 16:12 zei Djurovski: Jazeker Maar wanneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 uur geleden Share Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Steels: Maar wanneer? Eind 2027 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden 19 minuten geleden zei bas huijsmans: Eind 2027 Zullen Kyrill en Djordison dan weer terug zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden 46 minuten geleden zei Urbeto: Zullen Kyrill en Djordison dan weer terug zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Dit weekend komt het online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten