hjs Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Nog eentje ontbreekt ondertussen. @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 1 uur geleden zei hjs: Nog eentje ontbreekt ondertussen. @Titan Shit, first thing in the morning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 3 uur geleden zei hjs: Vond de versie niet dat jij had ingestuurd via YT. Als je betere versie vind,PM me dan maar. Dan mogen de mensen die via spotify hebben geluisterd eventueel hun stemmen nog aanpassen Neem dan maar de originele versie van het album 'Catch A Fire' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei Steels: Neem dan maar de originele versie van het album 'Catch A Fire' Heb versie in spotify lijstje aangepast. Als er mensen zijn die eventueel hun punten willen herzien hierdoor,nog tot vrijdag middernacht tijd. In het weekend begin ik met de bekendmaking van de punten. @ivago @chrisje1993 @Steels @Tim' @komodo25 @hjs @Satyr @Kyrill @Titan @Kowet @Keko @nasje92 31 januari 2022 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 Nee vind ik niet nodig . je mag niet op je eigen inzending stemmen uiteraard dus iedereen heeft maar van 1 iemand een inzending die buiten de punten valt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 May i have your attention please, De bekendmaking van de resultaten nadert en dacht ff om er een tussendoortje bij te knallen. Toen ik deelnemerslijstje zag,was ik er me van bewust dat veel mogelijkheden niet geselecteerd konden/zouden worden. Om hen toch een beetje te eren/herdenken heb ik een paar collages gecreëerd. Wie herkent ze allemaal? De geïnteresseerden mogen me hun antwoorden doorsturen via pm. Let wel er valt helemaal niks extra bij te winnen (alleen maar mijn enorme respect),it's just for fun. Liefst wel altijd naam & voornaam. Collage 1 Collage 2 Collage 3 Collage 4 Collage 5 Collage 6 Collage 7 Collage 8 Collage 9 Collage 10 Collage 11 Collage 12 @ivago @chrisje1993 @Steels @Tim' @komodo25 @hjs @Satyr @Kyrill @Titan @Kowet @Keko @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Leuke update! Ik herken er een stuk of 10/12.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Erg leuke update herken er denk 15-20 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Oei,is toch moeilijker dan ik dacht blijkbaar. Ik verwachtte toch rond de 40-50 makkelijk te herkennen. Nu ja,voor mij is het als opsteller natuurlijk makkelijk praten. Zijn het misschien de zwart-wit foto's die het bemoeilijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Als ze in kleur waren geweest had ik er niet meer herkend ben ik bang.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Ik zou het ook vreemd vinden dat iemand alles juist zou hebben maar toch. Denk toch wel dat meer dan de helft toch enige roem heeft gehad wereldwijd. De oplossingen ga ik meedelen tijdens de laatste of voorlaatste update van de scores. Dus tot dan tijd om je hoofd erover te breken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Ik kom aan 33 namen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Hopelijk herkennen jullie de 4 Nederlanders tenminste. Verder heb ik blijkbaar ook 8 Belgen er in verwerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Ik zit ook rond de 30/35 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 (bewerkt) Here we are now,entertain us. Een quote uit een legendarische song. Hopelijk worden we vermaakt door de artiesten die voor ons optreden. Ik ga beleefd blijven,Ladies first luid een bekende spreuk. Toch is er maar één dame die stemrecht heeft verworven. De organisator was wel teleurgesteld hierin maar toen hij de collages van de niet geselecteerde aan het creëren was,werd duidelijk dat het niet echt voor de hand liggend was. De meeste dames die vocaal enige rol van betekenis hebben gespeeld in de rijke historie van muziek zijn nog altijd in leven. Is dit nu het ultieme bewijs dat vrouwen het sterke geslacht zijn? Back to business dan maar. De eerste die de punten bekendmaakt is @Satyr. Hij koos voor Hagalaz' Runedance waar Andrea Meyer Haugen voor het stemgeluid zorgde. De doodsoorzaak vind ik vrij absurd. Ze werd vermoord tijdens de zogenaamde Kongsberg attacks in Noorwegen. En dat is nog niet zo lang geleden. Laten we zien hoe de votes verdeeld zijn. Click @ivago @chrisje1993 @Steels @Tim' @komodo25 @hjs @Satyr @Kyrill @Titan @Kowet @Keko @nasje92 9 februari 2022 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Kijk dit al meteen een stuk beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Thx voor de 4 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 (bewerkt) Ik wil @Satyrook nog bedanken voor de punten. Nu is het de beurt aan de organisator zelf. Hij koos voor iemand die in zijn geliefde genre de he(me)lpoorten is gepasseerd. Peter Steele "The Green Man" (was bezeten door de kleur) was een imposant (had een groot postuur) en charismatisch persoon. De inzender beschouwd hem zelfs als één van de beste zangers,mede dankzij zijn diepe stem. Een ander opvallend kenmerk waren zijn geslepen hoektanden zoals vampieren. Hij was bi-polair en zwaar drugsverslaafd. Zijn verslaving zorgde ervoor dat hij problemen kreeg met zijn organen,wat hem mogelijk fataal werd. Hij schreef trouwens ook een nummer over zijn verslaving (White Slavery) Over de song: Het is een sarcastische uithaal naar de goth subculture en specifiek naar één van zijn ex-vriendinnen. Type O Negative stond ook wel bekend voor hun sarcastische uithalen in hun lyrics. Fun fact: During an interview with Revolver, he stated "I was waiting in line for three hours to dump 40 cubic yards of human waste at the Hamilton Avenue Marine Transfer Station, and I wrote the song in my head. I'm not kidding you." Hij schreef dit nummer dus toen hij zijn job deed als vuilnisophaler Beland dit nummer uiteindelijk op de vuilnisbelt van dit forum of blinkt het uit aan de top ? Voordat we dat gaan weten,mag hij eerst zelf zijn votes bekendmaken. Click Tussenstand @ivago @chrisje1993 @Steels @Tim' @komodo25 @hjs @Satyr @Kyrill @Titan @Kowet @Keko @nasje92 9 februari 2022 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 Thnx voor de 6 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2022 Dankjewel voor de 7 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 Dank u voor de 12 punter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 Beter iets dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 (bewerkt) @Kyrillkoos voor iemand die geen inleiding nodig zou moeten hebben. Zijn legacy is indrukwekkend,want hij was/is een inspiratiebron voor velen. Zijn carrière was dan ook één om u tegen te zeggen. Hij laat een grote voetnoot achter in de muziekgeschiedenis. Hij was niet alleen zanger maar verscheen af en toe ook wel eens op het witte doek. Zelfs als zanger was hij beetje acteur want hij had vele "aliassen" De gekozen song is echter geen van zijn bekende klassiekers (teveel om op te noemen eigenlijk) maar één uit zijn laatste album ooit. Hierin kondigt hij eigenlijk zijn dood al aan,pakweg een maand na de release van deze song blies hij zijn laatste adem uit. Wat wel opvalt is dat hij dat deed net na zijn (69ste) verjaardag . Raakt hij verdwaalt in zijn labyrinth of wordt hij de held van deze challenge ? Click Tussenstand @ivago @chrisje1993 @Steels @Tim' @komodo25 @hjs @Satyr @Kyrill @Titan @Kowet @Keko @nasje92 9 februari 2022 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Toch weer 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2022 Dankjewel voor de 3 puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten