Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2021

MisterX

Wie is.. het molleke?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

• Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 13-02-21 om 19:30

Aanbevolen berichten

Spoiler

Sinds de opdracht met de hypnotiseur was Lennert mijn hoofdverdachte en dat bleek correct. Toch opvallend dat geen enkele kandidaat het door had (tot de laatste aflevering). Hopelijk lezen de maker dit ook en geven ze me volgende keer een kans als kandidaat :D

De opdrachten in de laatste aflevering waren opnieuw mooi gevonden. Die meditatie opdracht met die kip, hoe komen ze erop :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-4-2021 om 12:09 zei Christian.:

Ja topaflevering weer. Heb nog niet echt een duidelijke mol tot dusver. Neig vooralsnog naar Lennart en Annelotte met evt Sven nog als derde optie. De overige kandidaten sluit ik eigenlijk uit. 

Ik was in ieder geval warm zullen we maar zeggen :D

Twijfelde in de finale tussen twee namen en uiteraard weer de verkeerde gekozen. Had ik na de afgelopen jaren ook eigenlijk moeten weten...

Desondanks gewoon weer een heerlijk seizoen en een heerlijke mol. Bepaalde acties zo obvious doen en er alsnog mee wegkomen, prachtig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoopte stiekem dat het niet Lennart was zodat @Aaron21 fout zat ;c 

Verder wel mooie beelden al aan het einde van de aflevering. Heel benieuwd naar de molacties. Achteraf ook echt jammer dat Philip er uitging vorige week, als hij erin was gebleven had er vast en zeker het hele spel lang niemand op Lennart gezeten :< 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rogier.:

Hoopte stiekem dat het niet Lennart was zodat @Aaron21 fout zat ;c 

Verder wel mooie beelden al aan het einde van de aflevering. Heel benieuwd naar de molacties. Achteraf ook echt jammer dat Philip er uitging vorige week, als hij erin was gebleven had er vast en zeker het hele spel lang niemand op Lennart gezeten :< 

ja, inderdaad. hij had ook gewoon gewonnen als hij vorige weken gewoon gespreid had en tot inzicht was gekomen in de finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei RicoV1989:

Die reünie-aflevering in België is toch altijd wel heerlijk opgezet he _O_ 

Mwah ben het niet helemaal met je eens. Had nog wel iets uitgebreider de streken van Lennart willen zien, voor mijn gevoel gingen ze daar nu vrij snel aan voorbij. Al was dat stuk met die tweede mol wel heel sterk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Christian.:

Mwah ben het niet helemaal met je eens. Had nog wel iets uitgebreider de streken van Lennart willen zien, voor mijn gevoel gingen ze daar nu vrij snel aan voorbij. Al was dat stuk met die tweede mol wel heel sterk. 

Ik snap wel wat je bedoelt, ik had wel het gevoel dat er in de afgelopen seizoenen meer molacties werden laten zien dan in deze aflevering. Maar dat neemt niet weg dat ik het weer een hele fijne aflevering vond, met heel veel openheid (ook over iedereens verdenkingen bijvoorbeeld) en inderdaad dat stuk over de andere mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites