Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #30

Titan

Aanbevolen berichten

Toch zeer tevreden met net het linker rijtje. Als beginneling moet je altijd even checken wat de muzieksmaak hier is. Dus met een wat alternatief rap-nummer zeer tevree met deze plek :)

Wat ik zit te denken trouwens? Is het niet een idee om twee edities tegelijk te laten lopen? Dus zeg maar als de uitslag van editie 31 bezig is, dat iemand 32 opstart om het zo constant te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, net naast de pot gepist wat betreft de overwinning. Tegelijkertijd overheerst de positiviteit aangezien ik met een podiumplaats dik tevreden ben. Daarnaast is het de grote, vriendelijke Ree ook zeer gegund. Van aap op ree: proficiat @Grote Ree

@Titan bedankt voor de vlekkeloze en humoristische organisatie. Echt genoten van elke update. #31 wederom onder jouw leiding juich ik zeer toe.

Wat betreft Badmuts's voorstel ben ik geen voorstander. Het vizier op één editie, van kop tot staart, heeft juist zijn charme. 

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawohl! Na 21 edities wachten mag ik dan eindelijk weer eens juichen. En hoe mooi is het dat ik hem dan gewoon wéér met dze Germans pak. Alsof het zo heeft moeten zijn.

Dank voor alle felicitaties en in het bijzonder ook dank aan @Titanvoor zijn hilarische updates. Heb ervan genoten. 

Het tempo zat er echt prima in dus twee edities tegelijkertijd lijkt me niet nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei komodo25:

Wacht nog steeds op de poedelprijs @Titan

Ik vernam dat je weer verliefd was. Daar wil ik niet twee bevallige, Australische dames tussen laten komen. Het alternatief is via Ali besteld; hopelijk is het gearriveerd wanneer de stemmen van Nicaragua geteld gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vernam dat je weer verliefd was. Daar wil ik niet twee bevallige, Australische dames tussen laten komen. Het alternatief is via Ali besteld; hopelijk is het gearriveerd wanneer de stemmen van Nicaragua geteld gaan worden.
Het een hoeft toch het ander toch niet uit te sluiten?
Meer bronstige hertjes = meer feest
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

:moop:

Valt weer tegen. Nou ja misschien dat de bestelling wat goed maakt haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites