bas2204 Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Verdomme, door die laatste stemronde toch als tweede geëindigd. Erg jammer maar het is niet anders. @Grote Ree proficiat met de overwinning! En @Titan bedankt voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Laatste ronde nog eens 10, waarvoor dank Erwin. Helaas nogmaals 4e geeindigt. Volgens mij al de 5e keer om zo net buiten het podium te eindigen lol. Dank voor organisatie Titan. En kudos ook naar Grote Ree. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Bedankt voor de goede organisatie, @Titan!! Gefeliciteerd met de overwinning, @Grote Ree!! Zelf een plek in het rechterrijtje, dat had ik denk ik wel verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Toch zeer tevreden met net het linker rijtje. Als beginneling moet je altijd even checken wat de muzieksmaak hier is. Dus met een wat alternatief rap-nummer zeer tevree met deze plek Wat ik zit te denken trouwens? Is het niet een idee om twee edities tegelijk te laten lopen? Dus zeg maar als de uitslag van editie 31 bezig is, dat iemand 32 opstart om het zo constant te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 (bewerkt) Helaas, net naast de pot gepist wat betreft de overwinning. Tegelijkertijd overheerst de positiviteit aangezien ik met een podiumplaats dik tevreden ben. Daarnaast is het de grote, vriendelijke Ree ook zeer gegund. Van aap op ree: proficiat @Grote Ree @Titan bedankt voor de vlekkeloze en humoristische organisatie. Echt genoten van elke update. #31 wederom onder jouw leiding juich ik zeer toe. Wat betreft Badmuts's voorstel ben ik geen voorstander. Het vizier op één editie, van kop tot staart, heeft juist zijn charme. 29 november 2020 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Jawohl! Na 21 edities wachten mag ik dan eindelijk weer eens juichen. En hoe mooi is het dat ik hem dan gewoon wéér met dze Germans pak. Alsof het zo heeft moeten zijn. Dank voor alle felicitaties en in het bijzonder ook dank aan @Titanvoor zijn hilarische updates. Heb ervan genoten. Het tempo zat er echt prima in dus twee edities tegelijkertijd lijkt me niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Wacht nog steeds op de poedelprijs @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 november 2020 Auteur Share Geplaatst 30 november 2020 9 uur geleden zei komodo25: Wacht nog steeds op de poedelprijs @Titan Ik vernam dat je weer verliefd was. Daar wil ik niet twee bevallige, Australische dames tussen laten komen. Het alternatief is via Ali besteld; hopelijk is het gearriveerd wanneer de stemmen van Nicaragua geteld gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Ik vernam dat je weer verliefd was. Daar wil ik niet twee bevallige, Australische dames tussen laten komen. Het alternatief is via Ali besteld; hopelijk is het gearriveerd wanneer de stemmen van Nicaragua geteld gaan worden.Het een hoeft toch het ander toch niet uit te sluiten?Meer bronstige hertjes = meer feest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 1 uur geleden zei Titan: Ik vernam dat je weer verliefd was. Daar wil ik niet twee bevallige, Australische dames tussen laten komen. Het alternatief is via Ali besteld; hopelijk is het gearriveerd wanneer de stemmen van Nicaragua geteld gaan worden. Valt weer tegen. Nou ja misschien dat de bestelling wat goed maakt haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten