Kelvin Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 6 minuten geleden zei La Pulga: Zo nu roep je wel even wel een vedette op Precies, maar wel iemand die weet hoe het is om een zwak schot door zijn benen te zien gaan? #MUmeeting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 4 minuten geleden zei Kelvin: Precies, maar wel iemand die weet hoe het is om een zwak schot door zijn benen te zien gaan? #MUmeeting Laten we hem maar weer oproepen inderdaad, hij is een gemis hier.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Nou van Real en PSG hoeven dus niet bang te zijn als Ajax :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Courtois toch wel man van de match imo. Maar deze twee ploegen gaan de CL niet winnen vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 13 uur geleden zei Vitesse88: Maar dat middenveld van PSG joh, vind daar echt weinig diepgang in zitten. En dat is maar goed ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Vanavond ook een heerlijk potje, Inter tegen Liverpool. O ja en Verratti gister.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Ik sla naar gisteravond vanavond lekker over. Lekker serie of filmpje kijken maar.... Heb Inter laatst tegen Napoli live gezien en was niet om aan te gluren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Sjonge wat een wedstrijd gisteren. Had niet zo'n Real verwacht. Benieuwd naar Inter en Sporting vanavond, toch wel de underdogs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 4 minuten geleden zei SawtoothGleek: Sjonge wat een wedstrijd gisteren. Had niet zo'n Real verwacht. Benieuwd naar Inter en Sporting vanavond, toch wel de underdogs. Neem aan dat je Salzburg bedoeld, Sporting speelde gister namelijk al. Naja speelde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Zojuist zei La Pulga: Neem aan dat je Salzburg bedoeld, Sporting speelde gister namelijk al. Naja speelde... Ho ja stop de persen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Lekkere wedstrijd wel vanavond. Hoop dat Inter zich een beetje weet te weren tegen Liverpool, zodat het nog spannend blijft voor de tweede pot. Eeuwig zonde dat je beste speler er niet bij kan zijn. Zijn vervanger, waarschijnlijk Vidal, kan het nog weleens lastig krijgen met het tempo straks. Ook belangrijk dat Bastoni fit is, maar dat lijkt volgens mij goed te komen. Benieuwd wel of Inzaghi het aan zou durven om De Vrij er eens naast te zetten, maar dat verwacht ik voor vanavond nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Kolere, wat bouwen ze allebei hysterisch op. Krijg er de zenuwen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Blij dat ik niet gekeken heb 0-2 verlies en 0 schoten op doel voor Inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Inter speelde best aardig, zeker in de tweede helft. 0-2 niet direct een juiste weergave van het spelbeeld. Jammer dat de spanning nu uit deze wedstrijd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Inter was echt goed, vooral de tweede helft ja. Verdienden zeker meer dan 0-2 te verliezen. Denk dat als sommige Inter spelers wat meer egoïstisch waren dat ze wel een goal hadden kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Salzburg was ook goed, vooral eerste helft meer de 2-0 verdiend dan de 1-1. Helaas weet je dat de grote club het dan nog altijd kan draaien en het 1-1 wordt uiteindelijk. Leuk ook om Wober te zien, die weer erg goed speelde. Die gaat nog wel een stap maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 4 uur geleden zei Bogatyr: Inter was echt goed, vooral de tweede helft ja. Verdienden zeker meer dan 0-2 te verliezen. Denk dat als sommige Inter spelers wat meer egoïstisch waren dat ze wel een goal hadden kunnen maken. Ik spreek als een Milan fan, maar dat is wel een patroon bij Inter. tegen Lazio bijvoorbeeld lag er een speler van hen geblesseerd, ze doen gewoon verder. lazio verovert de bal, en ziet de noodzaak niet hem buiten te trappen (want Inter had dat ook niet gedaan), en natuurlijk een goal. Handanovic, dat is niet meer wat het geweest is, in de derby ook al. Ik denk niet dat Onana veel moeite gaat hebben zich in de basis te wurmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Pijnlijk matige opstelling van Juve voor zometeen. Puur hopen op het bereiken van de spitsen maar. Gelukkig is er nog altijd il Muro om de boel te redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 (bewerkt) Gaat een leuk potje worden, Villareal speelt dit seizoen uitstekend in de topwedstrijden. Tempo ligt ook altijd erg hoog daar en natuurlijk Danjuma die het kan. Van Chelsea - Lille verwacht ik niet veel, hopelijk speelt Ziyech een leuke wedstrijd. EDIT: dit beloofd nu al helemaal een goed potje te worden. 22 februari 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Hups, Vlahovic. Lewandowski van de Aldi, lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 (bewerkt) Chelsea - Lille wel aantrekkelijke pot. Lille is niet kansloos vandaag denk ik. 22 februari 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 21 minuten geleden zei Bogatyr: Chelsea - Lille wel aantrekkelijke pot. Lille is niets kansloos vandaag denk ik. Renato Sanches weer geweldig lees ik? Die gast moet zo hard weer naar een grote club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Renato Sanches weer geweldig lees ik? Die gast moet zo hard weer naar een grote club. Geweldige voetballer, niet normaal. Heeft al een rare carrière erop zitten, maar bij LOSC toch zijn oude niveau terug gevonden. Zou zeker niet misstaan bij een Engelse topclub of als opvolger van Modric bij Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Arme Ziyech, was net een tijdje aardig bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Renato Sanches zou op weg zijn naar milan is het laatste dat ik lees. En wtf Rabiot. Straks moeten we Mournho zijn comments of Juvescheids nog serieus nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten