Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Lekkere wedstrijd wel vanavond. Hoop dat Inter zich een beetje weet te weren tegen Liverpool, zodat het nog spannend blijft voor de tweede pot. Eeuwig zonde dat je beste speler er niet bij kan zijn. Zijn vervanger, waarschijnlijk Vidal, kan het nog weleens lastig krijgen met het tempo straks. Ook belangrijk dat Bastoni fit is, maar dat lijkt volgens mij goed te komen. Benieuwd wel of Inzaghi het aan zou durven om De Vrij er eens naast te zetten, maar dat verwacht ik voor vanavond nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Salzburg was ook goed, vooral eerste helft meer de 2-0 verdiend dan de 1-1. Helaas weet je dat de grote club het dan nog altijd kan draaien en het 1-1 wordt uiteindelijk. Leuk ook om Wober te zien, die weer erg goed speelde. Die gaat nog wel een stap maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bogatyr:

Inter was echt goed, vooral de tweede helft ja. Verdienden zeker meer dan 0-2 te verliezen. Denk dat als sommige Inter spelers wat meer egoïstisch waren dat ze wel een goal hadden kunnen maken.

Ik spreek als een Milan fan, maar dat is wel een patroon bij Inter. tegen Lazio bijvoorbeeld lag er een speler van hen geblesseerd, ze doen gewoon verder. lazio verovert de bal, en ziet de noodzaak niet hem buiten te trappen (want Inter had dat ook niet gedaan), en natuurlijk een goal.

Handanovic, dat is niet meer wat het geweest is, in de derby ook al. Ik denk niet dat Onana veel moeite gaat hebben zich in de basis te wurmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat een leuk potje worden, Villareal speelt dit seizoen uitstekend in de topwedstrijden. Tempo ligt ook altijd erg hoog daar en natuurlijk Danjuma die het kan.

Van Chelsea - Lille verwacht ik niet veel, hopelijk speelt Ziyech een leuke wedstrijd. 

EDIT: dit beloofd nu al helemaal een goed potje te worden.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Socrates:

Renato Sanches weer geweldig lees ik? Die gast moet zo hard weer naar een grote club. 

Geweldige voetballer, niet normaal. Heeft al een rare carrière erop zitten, maar bij LOSC toch zijn oude niveau terug gevonden. Zou zeker niet misstaan bij een Engelse topclub of als opvolger van Modric bij Real Madrid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites