Noordzijde Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 (bewerkt) Zelf nu dit teampje staan. Kimmich, Saliba, Grimaldo, Alisson en Frimpong zijn verhandelbaar. Vanmorgen snel Smolarek verkocht omdat er naar alle waarschijnlijkheid een hero SBC komt vanavond. in de eerste WL helaas niet verder gekomen dan 9-11. Ging op de vrijdag 2-8, vrij goed hersteld op de zondag 11 oktober 2023 bewerkt door Noordzijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Jij deed toch niet vandaag WL play offs he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 4 uur geleden zei Gerrard41: Jij deed toch niet vandaag WL play offs he? Gisteren al gedaan en geplaatst haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 (bewerkt) Ik heb mijn team weer veranderd Benzema en Marquinhos verkocht en daarvan Diani gekocht. Ik hoop dat ze het waard is. Ik heb precisie schoten maar weer uitgezet, was te moeilijk samen met shot timing, iig voor nu. 11 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 11 uur geleden zei D.J.: Ik heb precisie schoten maar weer uitgezet, was te moeilijk samen met shot timing, iig voor nu. Ik denk daar ook wel eens aan, maar de powershot+ playstyle met precision shooting en groene timing zijn gewoon te leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 (bewerkt) 28 minuten geleden zei TheRealOne: Ik denk daar ook wel eens aan, maar de powershot+ playstyle met precision shooting en groene timing zijn gewoon te leuk haha ik heb in de milestones pas 4 powershots Ik ga mijn team weer veranderen. Osimhen is out. Hij loopt slechts 1 op 2. Diani bijna 1 op 1. Rolfo wordt mijn volgende aankoop. Ze is linksback en linksbuiten maar ik ga haar centraal op het middenveld zetten. Oshoala komt er ook in maar daar moet ik een beetje voor sparen. 12 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 4 uur geleden zei D.J.: ik heb in de milestones pas 4 powershots Ik probeer zo'n powershot eigenlijk altijd als het andere niet lukt Tegen een Van Dijk ofzo, kan ik makkelijker via Rashford zijn powershot scoren, dan Van Dijk zelf passeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 (bewerkt) De bank zit wel vol met mannen. Virgil van Dijk zat maar op 1 chemistry dus kan hij net zo goed van de bank komen. Ik zit nog te sleutelen, Morgan op volledige chem is wel belangrijk op zich. edit: Het is gelukt 33 chem. Deze speelsters hebben allemaal erg leuke en handige speelstijlen ook. (En bijna allemaal 4 sterren skill moves.) Verheug met op het spelen met dit team. Osimhem was niet zo goed. Enige die ik van dat serie A team ga missen is Rabiot denk ik. Maar misschien is Leao op de bank zo gek nog niet trouwens. Heb er alleen verdedigers op zitten nu en één buitenspeler. 12 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 @D.J. ik zag jou post over een 4321 formatie, dankjewel. Ik heb dat met divisie 3 met normale seasons met fifa 23 met Argentinie toegepast, loopt als een trein. Speelde 3x ofzo tegen PSG en heb er 1 winst en 2 gelijkspel uitgehaald, heel blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: @D.J. ik zag jou post over een 4321 formatie, dankjewel. Ik heb dat met divisie 3 met normale seasons met fifa 23 met Argentinie toegepast, loopt als een trein. Speelde 3x ofzo tegen PSG en heb er 1 winst en 2 gelijkspel uitgehaald, heel blij mee. Leuk om te horen. Hoe zijn je instructies? Ik heb ééntje op naar binnen snijden en één op naar de flank gaan. En dan één middenvelders join the attack, en één stay behind op zijn minst, soms twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 10 minuten geleden zei D.J.: Leuk om te horen. Hoe zijn je instructies? Ik heb ééntje op naar binnen snijden en één op naar de flank gaan. En dan één middenvelders join the attack, en één stay behind op zijn minst, soms twee. Thnx maat thnx. Ik speel met Lautaro in de punt, Messi als rechter CAM/AMC en daarnaast Angel Correa of Dybala. En middenveld is Lo Celso, Enzo Fernandes en Rodrigo de Paul(wat een beast) Mijn instructies zijn; Druk bij balverlies tegenstander breedte 55 diepte 85 Gebalanceerd Direct passing En ik doe de backs altijd achterin blijven, en de aanvallers niet meeverdedigen/voorin blijven en 2/3 mids niet mee aanvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Ik ben wel echt verbaasd over hoe snel ik al een redelijk goede selectie bij elkaar gepacked heb. Goal: Unai Simon (hoop dat ik hem binnenkort voor een andere keeper kan inwisselen) RB: Frimpong CB: Rudiger CB: Nacho LB: Grimaldo RM: Sane CM: Rodri CM: Modric Rttk LM: Hofmann SP: Boniface (player of the month) SP: Morata (85) Bank Pau Torres, Darmian, Wirtz, Ronaldo, Gimenez Deze zijn vrijwel allemaal onverhandelbaar op Grimaldo na. In-game speel ik dezelfde tactiek als vorig jaar 4-1-2-1-2 met een opkomende rechtsback. Merk dat deze tactiek er zo ingeslepen is, dat ik er rustig mee blijf spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Moet iemand hier toevallig nog die objectives doen met zilveren/bronzen team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Moet helemaal niks verdomme!!1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 2 uur geleden zei aron24: Moet iemand hier toevallig nog die objectives doen met zilveren/bronzen team? Oftwel niet doen? Of is dit wel een aanrader? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Ik heb zilver al gedaan, de reward was de moeite helaas niet waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 19 uur geleden zei D.J.: De bank zit wel vol met mannen. Virgil van Dijk zat maar op 1 chemistry dus kan hij net zo goed van de bank komen. Ik zit nog te sleutelen, Morgan op volledige chem is wel belangrijk op zich. edit: Het is gelukt 33 chem. Deze speelsters hebben allemaal erg leuke en handige speelstijlen ook. (En bijna allemaal 4 sterren skill moves.) Verheug met op het spelen met dit team. Osimhem was niet zo goed. Enige die ik van dat serie A team ga missen is Rabiot denk ik. Maar misschien is Leao op de bank zo gek nog niet trouwens. Heb er alleen verdedigers op zitten nu en één buitenspeler. heb een vergelijkbaar team gehad, maar snel weer verkocht. vond de CV niet zo goed door haar gebrek aan lengte. Diani had ik untradeable en was wel goed, vond haar het alleen niet waard om heel mijn team voor om te bouwen. Overigens een stuk sterkere start met WL hier dan vorige week (toen eindigde ik via de laatste pot op 11 wins), ga momenteel 9-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 51 minuten geleden zei Thom: Oftwel niet doen? Of is dit wel een aanrader? Ik denk dat het meer vraagt voor een tegenstander, ff 25 keer 1-0 maken bij elkaar en die packies binnen harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 uur geleden zei Thom: Oftwel niet doen? Of is dit wel een aanrader? 42 minuten geleden zei Kelvin: Ik denk dat het meer vraagt voor een tegenstander, ff 25 keer 1-0 maken bij elkaar en die packies binnen harken. Exact. Dan kost het niet veel moeite voor beiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 uur geleden zei Oerlie: heb een vergelijkbaar team gehad, maar snel weer verkocht. vond de CV niet zo goed door haar gebrek aan lengte. Diani had ik untradeable en was wel goed, vond haar het alleen niet waard om heel mijn team voor om te bouwen. Ik haal haar en alle verdedigers behalve de linksback er gelijk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) 11 minuten geleden zei D.J.: Ik haal haar en alle verdedigers behalve de linksback er gelijk uit. Kun je dan niet beter direct je basis omgooien? Vind het persoonlijk nogal zonde om direct aan de start van de wedstrijd wissels er doorheen te gooien. Liever 28 chem ofzo dan meteen 3x wisselen Die Son en Leao POTM sbc's zijn wel vrij prijzig Gelukkig heb ik voor mezelf besloten dit jaar om vrijwel alleen sbc spelers te completen als ze in m'n Ajax p&p horen. Verder heb ik alleen nog maar POTM Boniface gedaan omdat ik veel duplicates had. En misschien dat ik ooit nog eens een niet te missen SBC compleet omdat 'ie zo goed(koop) is dat ik er anders spijt van krijg edit; DIe Mapi Leon vind ik trouwens nog best goed, maar dan moet er wel een grote verdediger naast of moet je d'r op CDM zetten ingame. 13 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) 8 minuten geleden zei TheRealOne: Kun je dan niet beter direct je basis omgooien? Vind het persoonlijk nogal zonde om direct aan de start van de wedstrijd wissels er doorheen te gooien. Liever 28 chem ofzo dan meteen 3x wisselen 28 chem vind ik niet echt erg, maar ik wil wel volle chem voor mijn aanvallers. Vandaar Voor VVD zit je al gauw op Gakpo of Gravenberch erbij, heb ik echt geen plekje voor. 13 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 18 minuten geleden zei D.J.: Voor VVD zit je al gauw op Gakpo of Gravenberch erbij, heb ik echt geen plekje voor. Robertson kun je ook gebruiken als back. Is nog vrij bruikbaar aangezien hij niet moe word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Oerlie: Robertson kun je ook gebruiken als back. Is nog vrij bruikbaar aangezien hij niet moe word. Ja ok, maar die is geen NL'er dus dat linkt niet dubbel. En ik vind mijn linksback echt top! Selma Bacha, 86 rated en 36k op de transfermarkt, dus dat zegt ook wel iets. Speelstijl+ voorzetheld Speelstijl dode bal, blokkeren, anticiperen, technisch, quick step en meedogenloos. 91 pace met schaduw, 99 versnelling. Alleen afmaken (65) en nauwkeurigheid kopbal (62 met schaduw) en volleys zijn laag op haar kaart. 13 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten