Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei D.J.:

Ik zag ook een Timo Werner evo van 84 met 5 star weak foot. Dus er zijn denk ik dan meer evo options dan die twee die je had gepost (de gratis CB en betaalde LW).

edit:

Ik heb een paar video's bekeken. Level 40 reward is een keuze, één ervan is een Franse middenvelder uit de Bundesliga van 87 overall. Zou erg goed in mijn team passen want ik ga waarschijnlijk voor een Frans-Nederlands team van Ligue1 en Bundesliga-spelers.

Ik zag ook dat de FC founder rewards geen starter packs bevatten.

Klopt, dit zijn de huidige evo's; de pacey protector en winger zijn de evo's uit uit de leak. Die bovenste geeft een +1 in alles behalve shooting en defending (max 80 ovr, 90 pace, 80 defending). Die golden glow up is voor een bronze CM met nog wat andere requirements, en die founders evolution is de Werner die je had gezien :D

14cec8beb02f9312b49e7c756a8752b6.png

Later op de avond dus ook de webapp launch, verwacht er niet veel van zonder packs, maar wie weet heeft EA nog wat in petto.

edit; dat is wel een leuke om mee te starten :D

0af5bf624fdce4b6b5cae17b07c86c70.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik die relentless winger maar oversla. Tenzij ik zo veel coins bij elkaar sprokkel in het begin dat ik het wel kan betalen. Hopelijk kan ik wat winst maken met bronze packs.

Ik ben zeer benieuwd wat voor teams je dag 1 en week 1 kunt verwachten als tegenstander in Rivals.

edit:

Xavi Simons is denk ik wel een goede optie voor 'Welcome to Evolutions'

bewerkt door D.J.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei D.J.:

Ik denk dat ik die relentless winger maar oversla. Tenzij ik zo veel coins bij elkaar sprokkel in het begin dat ik het wel kan betalen. Hopelijk kan ik wat winst maken met bronze packs.

Ik ben zeer benieuwd wat voor teams je dag 1 en week 1 kunt verwachten als tegenstander in Rivals.

edit:

Xavi Simons is denk ik wel een goede optie voor 'Welcome to Evolutions'

Van wat ik begreep kan je de speler die je uit die welkomstevolutie krijgt, ook weer in andere evoluties gebruiken (tenzij de requirement een specifieke evolutie is, zoals bij die bronze evoluties. Dus wellicht waard om te kijken of je daar een CB/ST in kan gooien die je vervolgens weer in de volgende gooit :D

edit; naast een Upamecano ook nog Trent gepacked, enige wat je tradeable kan verpatsen/discarden zijn de kits en badges op de webapp, alle foundation sbc's zijn ook untradeable. Bronzes lijken te verkopen, dus ik ben ook maar een beetje bronze packs aan het openen en alles listen ;c 

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dit nog zo fanatiek gespeeld word na al die jaren blijf ik zo bijzonder vinden. Nu ook weer vrouwen erbij, het slaat echt helemaal nergens meer op dit spel.

FUT al 2 jaar niet meer gespeeld. Carrière mode is al jaren hetzelfde maar vind ik wel het leukst om te doen. Ik sla EAFC een jaartje over en ga SP Football Life eens proberen eind deze maand. Ziet er waanzinnig uit met al die mod’s die je kunt toepassen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheRealOne:

Bronzes lijken te verkopen, dus ik ben ook maar een beetje bronze packs aan het openen en alles listen ;c 

Nice... de laatste FIFA die ik heb gespeeld had ik zo'n 150k coins na 3 dagen bronze packs openen.

Hoe moeilijk of makkelijk is het trouwens om level 40 te halen in het spel in een seizoen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei D.J.:

Nice... de laatste FIFA die ik heb gespeeld had ik zo'n 150k coins na 3 dagen bronze packs openen.

Hoe moeilijk of makkelijk is het trouwens om level 40 te halen in het spel in een seizoen?

Meestal red je dat wel in 4 weekjes, iig ligt wel echt aan hoeveel xp je kunt vrijspelen per week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei D.J.:

Als je alle wekelijkse objectives afrond dan ben je (er van uitgaand dat het hetzelfde gaat als voorgaande edities) meestal wel een weekje/anderhalve week voor het einde van het seizoen klaar.

Heb een paar k aan coins, nu maar een beetje op lagere rated meta cards bieden (Reijnders, Gravenberch), die kan ik nu voor onder 1k kopen ofzo, maar vanaf vrijdag wel voor wat meer verpatsen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheRealOne:

Ik heb de ultimate, dus als het goed is, kan ik morgen gaan spelen. Die FIFA-punten ga ik denk ik splitsen tussen de evoluties en wat packs.

Ik heb ook net de ultimate editie besteld. Ga waarschijnlijk al mijn pts spenderen aan packs.

1k points voor een evo vind ik toch wat veel. Ik doe het liever als ik genoeg coins heb.

We kunnen vanaf 12 uur vanavond spelen, neem ik aan. Dat klopt toch?

Weet iemand hoeveel GB ruimte ik nodig heb (ik speel op XBox Series S)?

Edit: Oh ik denk dat ik het antwoord al weet. 45GB

bewerkt door D.J.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Gert:

Die snap ik niet :) 

Aangezien je eerst aangaf hem niet te kopen en het nu toch gedaan hebt vermoedde ik een gebrek aan ruggengraat. Vandaar :classic_wink:

18 minuten geleden zei La Pulga:

Waarschijnlijk wilt ElMarcos gedragen worden in profcloeps.

Meestal draag ik het team. :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Aangezien je eerst aangaf hem niet te kopen en het nu toch gedaan hebt vermoedde ik een gebrek aan ruggengraat. Vandaar :classic_wink:

Meestal draag ik het team. :classic_ninja:

Ooo zo. Haha, ja startte de webapp en dacht dat gaat toch wel een leuke afleiding zijn zo'n sullige game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei D.J.:

Ik las net dat je voor online multiplayer XBox Game Pass Core of Ultimate nodig hebt

Ik dacht XBox Live Gold, wat ik heb aangeschaft. Is dat niet het juiste abonnement? :classic_wacko:

Nu ben ik niet helemaal thuis in de XBox wereld, maar is Live Gold en Game Pass Core niet hetzelfde? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheRealOne:

Nu ben ik niet helemaal thuis in de XBox wereld, maar is Live Gold en Game Pass Core niet hetzelfde?

Ja het heeft een nieuwe naam naar het lijkt. Ik was even verontrust dat ik het verkeerde had gekocht, maar bij MediaMarkt zei de verkoper dit dus ook. :D

bewerkt door D.J.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb m'n evoluties voor m'n Ajax p&p uitgevogeld hoor. Veltman wordt de centreback, Pelova de winger, Toni Payne de welkomst evolutie en de spits wordt.. Lorenzo Lucca :D Volgens Futbin kom ik uit op een team met 28 chem (plus Malen die ik even meetel vanwege z'n Ajax-jeugd verleden).

Lucca gaat echt een monster worden wanneer hij een beetje upgrades krijgt :D Nu ik dit typ twijfel ik toch ook nog aan m'n centreback. Misschien moet dat toch gewoon Van der Hoorn worden. Ik denk dat ik anders later in de game spijt krijg dat ik het gouden spitsenduo Van der Hoorn-Lucca niet heb kunnen verwezenlijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites