Kyrill Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 2 minuten geleden zei joostmakaay: Het is niet echt "golden goal", het is meer een ongeschreven regel (voor sommige dus) zodat je de objectives snel kunt halen. Thnx vriend, duidelijk. Jammer dan dat het ''maar'''een ongeschreven regel is? Of heb je er zelf soms ook profijt van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Als ik voor kom en ze leaven niet ga ik zelf weg, heb geen zin in dat geneuzel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 14 uur geleden zei ReneLeBlanc: Als ik voor kom en ze leaven niet ga ik zelf weg, heb geen zin in dat geneuzel hoor. Precies dit. Toxic mensen. Best zojuist voltooid voor zo'n 385K. Heerlijke steal hoor deze SBC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Best had ik FIFA 20 ook. Leuke speler hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 4 minuten geleden zei Thierryvane: Precies dit. Toxic mensen. Best zojuist voltooid voor zo'n 385K. Heerlijke steal hoor deze SBC. Een van mijn favoriete spelers in dit spel. Heb m alleen zelf niet nodig dus ik pas m. Hoop dat vanavond eindelijk die repeatable Icon sbc kom, kan ik eindelijk van die fucking fodder af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Een van mijn favoriete spelers in dit spel. Heb m alleen zelf niet nodig dus ik pas m. Hoop dat vanavond eindelijk die repeatable Icon sbc kom, kan ik eindelijk van die fucking fodder af. Hoe ziet je team er nu uit? Of willen we die niet zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Hoe ziet je team er nu uit? Of willen we die niet zien? Het is echt hoog tijd voor wat nieuws haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Toch niet een untrade Ronaldinho, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: Toch niet een untrade Ronaldinho, toch? Oh ja zeker wel, maar die heb ik al een tijdje. Is alleen niet zo goed hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Gisteren kwam Militao uit de goodiebag tevoorschijn, dus heb het naar dit omgebouwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Die Cozza is fijn he. Enige nadeel is dat t een kabouter is en tegenstander bewust vanaf de keeper een lange bal spelen naar zijn tegenstander toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 (bewerkt) Kreeg gister een gratis pakketje, zat dit ongeveer in. Die zijn zeker helemaal niet meer zo goed? 1 januari 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Jullie eerlijke mening @ReneLeBlanc @Thierryvane @Vitesse88 @joostmakaay is dit moeite waard aan te schaffen voor de ps4 als FUT je helemaal gestolen kan worden alleen normale seasons speelt en career mode? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Jullie eerlijke mening @ReneLeBlanc @Thierryvane @Vitesse88 @joostmakaay is dit moeite waard aan te schaffen voor de ps4 als FUT je helemaal gestolen kan worden alleen normale seasons speelt en career mode? Dan gewoon niet doen. Ea investeert te weinig in die andere modussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 5 uur geleden zei La Pulga: Kreeg gister een gratis pakketje, zat dit ongeveer in. Die zijn zeker helemaal niet meer zo goed? Goeie fodder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Creatief met kaartjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 19 uur geleden zei ReneLeBlanc: Creatief met kaartjes. Jaloers ouwe op die untrade Hakimi OTW. Dit weekend voor het eerst bij mijn vriendin de gehele WL gespeeld. Zitten in quarantaine saampjes (Corona heeft ons te pakken) dus dan maar de PS4 mee. Heb gewoon amper tot geen delay gehad. Ook geen issues met mijn controller. Weet dus nu eindelijk dat het aan onze Ziggo thuis ligt... Zo frustrerend. Zij betaald 25 piek aan KPN, mijn huisgenoot en ik zo'n 65 (?) bij Ziggo. Man oh man. Rewards waren trouwens draaaaaaaaama. Hoopte zo op Hakimi, maar de hoogste werd Lafont 84. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Beterschap Thier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 9 minuten geleden zei NicoHaak: Beterschap Thier Thanks! Gelukkig 0,0 klachten, dat scheelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Beterschap chef! Wilde een paar posts geleden al vragen of het niet gewoon aan je internet ligt maar goed, tijd om over te stappen dus naar andere provider. Welke rang heb je gehaald? Die Hakimi is top inderdaad. Acuna en Schmeichel zijn overigens ook untradable en die Guendouzi is echt abnormaal goed. Laat staan die Mbappe, heb KNETTERS veel coins verloren op die kaart maar ongekend zeg. Ik scoor nooit gemiddeld meer goals dan dat ik wedstrijden speel, maar met deze kaart is scoren geen enkel probleem meer. Het is dat iedereen vaak snel leaved dankzij hem maar als ik de kans krijg scoort die 4/5 keer per wedstrijd. Niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Beterschap chef! Wilde een paar posts geleden al vragen of het niet gewoon aan je internet ligt maar goed, tijd om over te stappen dus naar andere provider. Welke rang heb je gehaald? Die Hakimi is top inderdaad. Acuna en Schmeichel zijn overigens ook untradable en die Guendouzi is echt abnormaal goed. Laat staan die Mbappe, heb KNETTERS veel coins verloren op die kaart maar ongekend zeg. Ik scoor nooit gemiddeld meer goals dan dat ik wedstrijden speel, maar met deze kaart is scoren geen enkel probleem meer. Het is dat iedereen vaak snel leaved dankzij hem maar als ik de kans krijg scoort die 4/5 keer per wedstrijd. Niet normaal. Het ligt dus aan Ziggo. Wilde bijna een nieuwe controller kopen, lag dus gewoon aan de verbinding. Aardig sick. Ben gestopt bij 60 punten (rang 4 denk ik?). Wilde niet te lang bij mijn vriendin achter dat schermpje zitten. Maar speelde voor het eerst in maanden echt lekker. Best = GOAT. Wat is die kaart lekker zeg. Ik ga vanavond na 19:00 uur denk ik Nkunku Headliner halen als CDM naast mijn Kante Flashback. Of zeg jij haal hem nu/later? Hij is 480K, prijs aardig stabiel. Guendouzi was deze WL mijn irritantste tegenstander. Met die kut afro van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 2 minuten geleden zei Thierryvane: Het ligt dus aan Ziggo. Wilde bijna een nieuwe controller kopen, lag dus gewoon aan de verbinding. Aardig sick. Ben gestopt bij 60 punten (rang 4 denk ik?). Wilde niet te lang bij mijn vriendin achter dat schermpje zitten. Maar speelde voor het eerst in maanden echt lekker. Best = GOAT. Wat is die kaart lekker zeg. Ik ga vanavond na 19:00 uur denk ik Nkunku Headliner halen als CDM naast mijn Kante Flashback. Of zeg jij haal hem nu/later? Hij is 480K, prijs aardig stabiel. Guendouzi was deze WL mijn irritantste tegenstander. Met die kut afro van hem. Ja ik zit zelf ook bij Ziggo maar prijs-kwaliteit is echt achterlijk. Denk dat ik ook maar weer ga overstappen want PL en F1 zijn volgend jaar toch loesoe. Jup 60 punten is rang 4, zijn imo ook beste rewards (100k + 125k + TOTW). En begrijpelijk, ik woon ondertussen al lang genoeg samen om dat wel te kunnen doen. Best is echt een van de leukste kaarten van het spel, maar zie nu pas in dat ik echt mn skillers voorin nodig heb. Voor het eerst sinds tijden 3 5* skillers voorin lopen en het loopt als een trein. Good old Fekir weer terug op LCM en heb zoveel dreiging. Kwam alleen na de WL er pas achter dat Cozza linksbenig is. Heb hem rechts gespeeld en Desailly links, en ik er maar niets van snappen dat die passing zo kut was. Nkunku is zo'n 40k sinds vannacht omhoog gegaan, denk niet dat die nog verder gaat droppen tbh. Maar goed, ik heb deze week 3 miljoen coins verloren dus zal mijn woord niet als waarheid aannemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Dat is ook de reden waarom wij Ziggo hebben. Betalen echt kneiter veel maar hebben dan wel alle sportzenders + ESPN. Je moet wat met een Arsenal-fan en Ajacied. Maar het internet is om te janken. Flikkert er zo vaak uit. Wel zonde dat je Eto'o nu op het bankje hebt. Dat vind ik echt een toffe kaart. Fekir is hier ook weer terug in de basis op 10 (4-2-3-1 met drie CAM's). Vini POTM op links, Best rechts en Kenny spits. Twijfel alleen nog over Traoré. Vond hem echt chill spelen, zieke tank. Maar vind Hakimi IF ook vet. Dan nog zo'n 380K voor een CV. Jij al een idee voor de icon swaps? Stiekem fan van Rooney, maar denk dat Zambrotta de veiligste keuze is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Dat is ook de reden waarom wij Ziggo hebben. Betalen echt kneiter veel maar hebben dan wel alle sportzenders + ESPN. Je moet wat met een Arsenal-fan en Ajacied. Maar het internet is om te janken. Flikkert er zo vaak uit. Wel zonde dat je Eto'o nu op het bankje hebt. Dat vind ik echt een toffe kaart. Fekir is hier ook weer terug in de basis op 10 (4-2-3-1 met drie CAM's). Vini POTM op links, Best rechts en Kenny spits. Twijfel alleen nog over Traoré. Vond hem echt chill spelen, zieke tank. Maar vind Hakimi IF ook vet. Dan nog zo'n 380K voor een CV. Jij al een idee voor de icon swaps? Stiekem fan van Rooney, maar denk dat Zambrotta de veiligste keuze is. Ja Eto'o is een leuk kaartje maar ik moet echt die skills hebben. Misschien als ik naar een twee spitsen tactiek overschakel dat Eto'o weer terugkomt. Vond m iig chiller dan de Rat king Ben Yedder. Oh ja ik ben voor de icon pack gegaan baby/mid. Baby Schmeichel, hij is tenminste te gebruiken laten we maar zeggen... Ik ben zelf enorm fan van Hakimi, maar ook van Atal. Weet niet of je die Cozza nog zou kunnen doen maar die vent is als een malaria mug. Alleen maar blijven plakken en vervelend doen. Anders is gold Kimpembe gewoon nog steeds de king haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Toen ik die Cozza in je team zat heb ik gelijk op Futbin gekeken maar helaas. Is al weg. Wel spijt van hem en Aouar. Kost je geen drol en zijn zwaar OP. Nu dus 478K neergeteld voor Nkunku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten